Sinds enkele weken kan ik niet meer inloggenop mijn tele2 app.
Heb al een nieuw WW aangevraagd, de app verwijderd maar niets niks nada njente .... de melding dat er iets mis is gegaan blijft ie aangeven ... kan iemand mij vertellen hoe dit komt?
Ik ben niet de enige gezien de reviews bij mijntele2 app
beantwoord
Tele2 app werkt al weken niet meer
Beste antwoord door Malamute
Hallo Brigitta,
Gebruik je leestekens in je wachtwoord, zoals #, $, -, ., _ ?
Ik heb in de Google Play Store al 1 review gezien over de laatste versie van de app dat je nog steeds niet kan inloggen als je paswoord leestekens bevat, een paswoord zonder leestekens werkt wel.
Werkt het dan nog niet dan zou je ook nog kunnen proberen om de app eerst te verwijderen en daarna opnieuw te installeren.
Bekijk origineel berichtGebruik je leestekens in je wachtwoord, zoals #, $, -, ., _ ?
Ik heb in de Google Play Store al 1 review gezien over de laatste versie van de app dat je nog steeds niet kan inloggen als je paswoord leestekens bevat, een paswoord zonder leestekens werkt wel.
Werkt het dan nog niet dan zou je ook nog kunnen proberen om de app eerst te verwijderen en daarna opnieuw te installeren.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.