De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Wanneer we vanuit Nederland Belgie inrijden schakelt de telefoon niet automatisch over op het Belgische netwerk. Ook ontvangen we geen SMS. Netwerkselectie staat op automatisch Wanneer we toestel opnieuw laten opstarten worden we wel met het Belgische netwerk verbonden. Toestel : Samsung S10 en S9
Goedemorgen, Ik kan al een aantal dagen niet inloggen in MijnTele2, zowel via de website als via de app. Via de browser krijg ik de foutmelding: fout bij ophalen data. De app geeft aan: de app is onverwachts gestopt. Ik heb mijn wachtwoord al gewijzigd maar dit heeft het probleem ook niet opgelost. In mijn omgeving zijn er meer mensen met dit probleem en ik lees het op dit forum ook in topics van maanden terug dus ik vraag me af wanneer dit wordt opgelost? Bedankt voor de reactie alvast :)
Ik heb sinds 2 weken een abonnement met Tele2. Daarvoor was ik bij T-mobile. Nu valt mij op dat als ik bel of gebeld word dat mijn 4G uitvalt. Hij valt dan terug op 3G of valt ook echt helemaal weg. Dat is ontzettend lastig als ik in de auto zit en de navigatie aan heb en dan gebeld wordt. En dat gebeurd geregeld. Bij T-mobile weet ik dat als ik dan gebeld werd of zelf ging bellen dat het 4G teken gewoon bleef staan, en ik dus gewoon snel internet had. Bij Tele2 is dat dus blijkbaar niet? ik heb inmiddels al een medewerker aan de telefoon gehad en een aantal dingen doorgenomen. 4G Volte aan. 4G Volte uit. Bij het menu Simapps gekeken. En daar iets mee gedaan met de medewerker. Tot op heden niks!?!? Ik heb een IPhone XS dus t toestel moet goed zijn. Ik vind dit behoorlijk frustrerend!! ( om een voorbeeld te noemen: ik zit met mijn moeder aan de telefoon in de auto, en mijn zoontje stuurt mij een appje ondertussen dat hij hoofdpijn heeft en of hij naar huis mag komen v
Beste Lezers, Ik zou graag onbeperkt internet willen aanschaffen, hier bij Tele2. Ik kijken wat nou de gebruikersvoorwaarden zijn enzovoort. In de extra informatie bij de databundel staat dat ik elke dag 5Gb krijg en als dat op is dat ik nog een keer 1GB kan vragen. Ergens daar onder staat ook weer dat er bij een bundel van 20GB & onbeperkt maar 15 GB in de eu gebruikt mag worden. Hoe zit dit nou? krijg ik elke dag 5GB of maar 15GB per maand? Groetjes, Loet
Goedenmorgen Ik heb een vraag betreft de Huawei p+ smart 2019… Mijn moeder en ik hebben beide het zelfde toestel, alleen beschikt t toestel van mijn moeder over NFC en die van mij niet....hoe kan dit? Ik heb mijn toestel een maand of 4 later gekregen dan die van mijn ma. Heeft dit met een update o.i.d. te maken? Wie weet raad?
Hi 👋🏻 ik heb een probleem en dat is echt onwijs vervelend! Echt al een tijdje (ongeveer 2 maanden) is mijn 4G intens traag. Kan ik hier wat aan doen? Zo, ja.. wat dan? Of wordt dit opgelost? Op 24 Juli mag ik mijn abonnement verlengen en ik zit eraan te denken om overstappen naar KPN. Het is misschien duurder maar dan heb ik wel gewoon snel internet. groetjes, Danny!
Hallo, Mijn Nokia 7+ heeft een probleem met het oplaadpunten ook de SIM kaart wordt niet meer goed gelezen. Ik wilde hem aanmelden voor reparatie en werd doorverwezen naar Dr.Mobile. Daar is 7 plus echter niet te vinden. Graag zou ik mijn mobiel willen laten repareren. Wie kan mij helpen? Groet, Tom
Heb jij maandelijks een maximaal aantal MB’s te besteden, maar ben je het liefst de hele dag online? Dan kan ik begrijpen dat je jouw MB’s liever niet spendeert aan zaken die voorkomen hadden kunnen worden! In dit topic gaan we dan ook bespreken hoe we jouw verbruik zo laag mogelijk kunnen houden en hoe je inzicht krijgt in jouw verbruik. Hoe kan ik mijn verbruik zien? Wij van Tele2 hebben geen inzicht in de inhoud van jouw dataverkeer, vanwege de Wet op Privacy. Wel registereren we jouw dataverbruik. Je houdt dit zelf gemakkelijk in de gaten houden door de MijnTele2 app te gebruiken. Hier zie je precies hoeveel MB’s je nog over hebt in die maand. Supermakkelijk en simpel! Kan ik mijn verbruik ook zien via mijn mobiel zelf? Ja, dat kan! De meeste toestellen registreren jouw verbruik per app. Je kunt deze datateller vinden via instellingen. Vervolgens verschilt het per telefoon waar het precies staat. Vind hieronder jouw toestel om te zien hoe je jouw verbruik bij kunt houden! Appl
Ik heb sinds een aantal maanden hele slechte verbinding op mijn iphone 11 pro. ik haal amper 2 streepjes bereik en dat overal. Als ik na 3g switch dan word het wel meer dus ligt aan tele2 lijkt me. meerdere malen aan de lijn gehad maar ze kunnen er niks aan doen.… nou kwam ik dit tegen op deze forum, klopt dit? Kan dit? contract laten ontbinden (heb je toestellening dan moet je die in ze geheel betalen of je kan alleen de toestellening bij Tele 2 houden maar dan kan je je nummer niet meenemen naar een andere provider) over laten sluiten zonder aansluitkosten naar t-mobile tegen de geldende bundels en prijzen van hun. (Ze zeggen je contract op en je kan dan kiezen tussen 1 of 2 jaar t-mobile). Heb je een toetsel lening? Dan kan jekiezen om het in 1 keer af te betalen zoals optie 1 of het door te blijven betalen aan Tele 2 waarbij je een Sim only krijgt bij t-mobile. Kanttekening hieraan is dat je je nummer niet kan meenemen als je de lening niet in 1 keer wilt of kunt af betale
Ik zou graag mijn rekeningnummer willen wijzigen naar Bunq maar ik zag dat deze nog steeds niet als mogelijkheid word weergegeven in MijnTele2. Is er een moderator die me hierbij kan helpen?
Goedemorgen. . Op het scherm komt steeds een mededeling : APPS - zie afbeelding. . HOE krijg ik die weg ? .Hinderlijk !!
Iemand ervaring met hoe je het volgende kan voorkomen? Sinds een paar weken schakelt mijn mobiele telefoon in ongeveer de helft van de gevallen dat ik gebeld word, direct door naar voicemail. Ik krijg geen oproep binnen en ook geen melding van een gemiste oproep. Alleen als iemand mijn voicemail inspreekt weet ik dat ik gebeld ben, dat bericht komt namelijk wel binnen. Ik heb nog niet ontdekt wat het verschil is tussen de momenten waarop de telefoon wel gewoon overgaat en wanneer dat niet zo is.
Ik had vernomen dat providers gegevens bijhouden over wie ik bel en wie mij bellen. Nu is mijn vraag of ik ergens een lijst kan vinden met alle nummers die mij gebeld hebben per maand?
Goedemiddag, Graag zou ik willen weten of ik nog weer normaal snel internet zoals vroeger bij tele 2 krijg, of als dit zo blijft ? Als dit zo blijft stap ik over naar simyo, Heeft er ook iemand ervaring met Simyo ? Deze gebruiken het netwerk van kpn staat op hun website
Regelmatig als ik iemand probeer te bellen dan gaat de telefoon niet over. Soms lukt het de eerste keer wel, maar dan wordt halverwege de verbinding verbroken. Als ik vervolgens nog een keer probeer te bellen, dan gaat de telefoon niet meer over. Eerst dacht ik dat het aan mijn Samsung Galaxy s8 lag, maar inmiddels heb ik een Samsung Galaxy S10 plus en precies hetzelfde probleem. Ik heb geprobeerd om de ’bellen via wifi’ uit te zetten, maar dat helpt niet. Vervolgens moet ik mijn telefoon opnieuw opstarten, zodat hij weer over gaat. Hoe kan dit en kan dit opgelost worden?
Hallo, Sinds een half jaar valt mijn 4g internet weg tijdens het bellen. Het internet schakelt ook niet terug naar 3g of 2g, dit is behoorlijk irritant als je tijdens een gesprek iets moet opzoeken. Heeft iemand tips hoe ik dit kan oplossen het gaat om een Xiaomi mi a2 lite, deze telefoon bevalt goed en zit eigenlijk niet te wachten om hiervoor een nieuwe telefoon aan te schaffen.
Ik heb sinds kort een moto g8 power én een nieuwe SIM. (hiervoor had ik een Samsung, helaas kwijtgeraakt, vandaar de nieuwe SIM. 4G werkte prima met de Samsung). De moto werkt prima, behalve 4G. Wat tot nu toe gedaan: SIM in sleuf 1 gestopt. SIM geactiveerd, is ok, volgens mijn account informatie. Als ik de SIM status bekijk, staat daar Tele2 NL. Bij Instellingen>Netwerk en Internet staat bij Mobiel Netwerk ook Tele2 NL Als ik dieper klik krijg je: Simkaartsleuf 1: Tele2 NL - 06xxx (xxx is mijn nummer). Voorkeuren staat op Sim1. Verder staat Roaming, Bellen via 4G, Voorkeursnetwerktype=4G. APN staat op internet.tele2.nl. En in de statusbalk boven staat een H. En natuurlijk staat Mobiele Data aan ;-) Ik weet het niet meer….
Ik wil graag wifi bellen aan zetten. Op de tele2 web site staan instructies en mijn toestel en iOS versie staan er bij. Ik heb echter niet de menu optie "wifi bellen", kan hem dus ook niet aan zetten. Heb gekeken onder “telefoon” en "mobiel netwerk". toestel: iPhone 5s + iOS 12.4.7 Iemand nog tips?
Ik kan sinds kort geen smsjes van bepaalde personen ontvangen, en ook niet van instanties (verificatiecodes). Ik heb een iphone 8, imessage staat uitgeschakeld, sim heb ik al in een andere telefoon geprobeerd, tel aan/uit gezet, herstarten.. lukte nog steeds niet. En het betreft ook niet een nieuw toestel en ook niet van provider veranderd sinds kort. Kan iemand mij verder helpen?
Geachte heer/mevrouw, Ik wil overstappen naar een andere provider met mijn eigen nummer. Ik had online al opgezegd maar toen ik zag dat ik 10 dagen moest wachten belde ik de klantenservice. Hij heeft mij uitgelegd hoe dat zit maar het is niet echt duidelijk. Wat moet ik precies regelen met mijn nieuwe provider en wat moet ik nog regelen bij tele2 voordat ik kan overstappen naar mijn nieuwe provider(Vodafone). De rede waarom ik zo snel wil overstappen is omdat het scherm van mijn telefoon kapot is en ik zsm een ander wil hebben. Wat mij wel werd verteld is dat ik pas 1 juli een nummerbehoud bij Vodafone kan aanvragen maar wat gebeurt er verder? Kan ik nu alvast mijn nieuwe telefoon laten bezorgen en de eenmalige kosten betalen? of moet ik echt wachten tot 1 Juli wanneer ik mijn nummerbehoud kan aanvragen? en wat regelt vodafone verder met tele2?
Ik heb geen toegang meer tot het email adres wat gekoppeld zit aan mijn tele2 account. Hierdoor kan ik niet meer inloggen op mijn tele2 en dat terwijl ik wat veranderingen aan mijn abonnement wil maken. Hoe kan ik dit probleem oplossen?
Beste Tele2, ik word de laatste dagen enkele keren gebeld door iemand van tele2 met het nummer 0614094109 over mijn Tele2 internetabonnement. Ik heb dat overigens net opgezegd. Klopt het dat jullie met een mobiel nr bellen? Mvg, Tim
Ik wil al 2 maanden lang mijn bundel aanpassen. Ik krijg continu het scherm te zien ‘fout bij ophalen data, er is iets fout gegaan bij het ophalen van de data, herlaad de pagina of log opnieuw in via mijn tele2’. Wat ik ook doe ik kom iedere keer terug bij dit scherm. En als ik verder klik krijg ik een witte pagina. Dit gebeurt via de app maar ook online. Zowel op safari als chrome geprobeerd. Hoe kan ik mijn bundel aanpassen?
Sinds gisteravond heb ik met mijn telefoon (Huawei P20 Lite) geen bereik/service meer. Wanneer ik mijn telefoon opstart moet ik wel gewoon mijn pincode invoeren. Daarna heeft mijn telefoon geen bereik; geen service. Hij heeft ook geen signaal. WiFi werkt wel, 4G niet. Bellen en gebeld worden kan ook niet meer. Ik heb een ander simkaartje geplaatst in mijn telefoon, maar daarbij heb ik hetzelfde probleem (pincode invoeren, en daarna geen service/bereik). Wanneer ik mijn eigen simkaartje in een andere telefoon stop, doet hij het prima. Dan heb ik na het invoeren van hetwhet gewoon bereik. Is hier iets aan te doen?? Reparatie oid?
?????
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.