Ik wil al 2 maanden lang mijn bundel aanpassen. Ik krijg continu het scherm te zien ‘fout bij ophalen data, er is iets fout gegaan bij het ophalen van de data, herlaad de pagina of log opnieuw in via mijn tele2’. Wat ik ook doe ik kom iedere keer terug bij dit scherm. En als ik verder klik krijg ik een witte pagina. Dit gebeurt via de app maar ook online. Zowel op safari als chrome geprobeerd. Hoe kan ik mijn bundel aanpassen?
Bladzijde 1 / 1
Via de klantenservice is dat prima te wijzigen en dan kunnen ze meteen een ticket aanmaken over de storing die jij ervaart.
Hey
Mocht je dat nog niet telefonisch geregeld hebben met de klantenservice, stuur mij dan een privébericht met deze link. Ter verificatie heb ik de volgende gegevens van jou nodig:
- Voornaam + achternaam
- Volledige adresgegevens
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer
Ik hoor het graag van je als ik je kan helpen. Ik sta voor je klaar!
Groetjes,
Rox
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.