Ik heb sinds een aantal maanden hele slechte verbinding op mijn iphone 11 pro.
ik haal amper 2 streepjes bereik en dat overal. Als ik na 3g switch dan word het wel meer dus ligt aan tele2 lijkt me.
meerdere malen aan de lijn gehad maar ze kunnen er niks aan doen.…
nou kwam ik dit tegen op deze forum, klopt dit? Kan dit?
- contract laten ontbinden (heb je toestellening dan moet je die in ze geheel betalen of je kan alleen de toestellening bij Tele 2 houden maar dan kan je je nummer niet meenemen naar een andere provider)
- over laten sluiten zonder aansluitkosten naar t-mobile tegen de geldende bundels en prijzen van hun. (Ze zeggen je contract op en je kan dan kiezen tussen 1 of 2 jaar t-mobile). Heb je een toetsel lening? Dan kan jekiezen om het in 1 keer af te betalen zoals optie 1 of het door te blijven betalen aan Tele 2 waarbij je een Sim only krijgt bij t-mobile. Kanttekening hieraan is dat je je nummer niet kan meenemen als je de lening niet in 1 keer wilt of kunt af betalen.
- 10% korting krijgen gedurende je contract dus bijv bij onbeperkt. €25/100x10%=€2,50x looptijd. Op 3G zou je verbinding wel moeten werken. Kies je voor optie 3 dan kan je geen aanspraak maken van de andere opties. Je kan gerust dan 3G gebruiken, 4g bellen werkt dan niet en bellen via WiFi wel. Volgend jaar zullen alle klanten en simkaarten van Tele 2 de masten van t-mobile kunnen ontvangen (dat gebeurt nu al gefaseerd) dan zou het probleem opgelost moeten zijn voor de 4g verbinding. De simkaarten worden eventueel allemaal omgewisseld voor t-mobile simkaarten, maar wanneer en op welk termijn die gaat gebeuren is onbekend. Misschien dat ze er vanaf zien en op een gegeven moment nieuwe klanten een t-mobile simkaart gaan uitgeven.
ik wil dan voor optie 2: naar tmobile maar klantenservice zegt dat dit niet mogelijk is. Als je contract afgelopen is wel maar dan kan ik naar iedere provider overstappen dus lulkoek.
ik hoor graag hoe en wat, en wat kan ik nog doen?