beantwoord

kan geen sms ontvangen

  • 13 June 2020
  • 6 reacties
  • 223 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties

Ik kan sinds kort geen smsjes van bepaalde personen ontvangen, en ook niet van instanties (verificatiecodes). Ik heb een iphone 8, imessage staat uitgeschakeld, sim heb ik al in een andere telefoon geprobeerd, tel aan/uit gezet, herstarten.. lukte nog steeds niet. En het betreft ook niet een nieuw toestel en ook niet van provider veranderd sinds kort. Kan iemand mij verder helpen?

icon

Beste antwoord door Jooo 15 June 2020, 12:42

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Bij welke provider hoort jouw nummer origineel thuis?

tele2

Reputatie 7
Badge +12

Dan is het dus 0640xxxx  of 0636xxx?

ja  idd 0636

Reputatie 5

Hi @Jooo , welkom op onze community! Ik heb gelijk gezocht naar een oplossing en het is goed dat je die dingen al hebt geprobeerd. Het lijkt er nu op dat de technische dienst te hulp moet schieten. Ik weet uit ervaring dat zij deze dingen kunnen oplossen. Dat is erg fijn! :muscle_tone4: Kan je trouwens wel gewoon bellen/gebeld worden en internetten? Smsen naar andere personen lukt ook? Just checking!

Je kan mij een privébericht sturen met deze link. Ter verificatie heb ik de volgende gegevens nodig:

  • Voornaam + achternaam
  • Volledige adresgegevens
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer

Zodra ik die heb ontvangen ga gelijk ermee aan de slag voor je. Ik sta voor je klaar!

Groetjes, 

Rox

Hi,

Dankje, maar gisteren is het plotseling, uit het niets, weer gelukt met het ontvangen van smsjes.

 

Thnx..