Skip to main content

Ik zou graag mijn rekeningnummer willen wijzigen naar Bunq maar ik zag dat deze nog steeds niet als mogelijkheid word weergegeven in MijnTele2. Is er een moderator die me hierbij kan helpen?

Hey @KingKon_NL,

Welkom op de community! Je hebt gelijk wat Bunq betreft, dit kan je helaas nog niet zelf doen.
Ik ga er meteen voor zorgen dat jouw rekeningnummer wordt gewijzigd!
Stuur mij een privébericht met de volgende gegevens :

  • Naam
  • Adres
  • Laatste 4 cijfers van jouw IBAN-rekeningnummer
  • Geboortedatum
  • Nieuwe IBAN Bunq
  • 06 nummer

Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas
Dan duik ik er meteen voor je in.

Ik hoor graag van je! :thumbsup:


Update:
@KingKon_NL heeft zijn gegevens gestuurd en met een extra verificatie heb ik zijn rekeningnummer kunnen wijzigen. :thumbsup: