beantwoord

telefoon schakelt soms direct naar voicemail

  • 21 June 2020
  • 5 reacties
  • 2118 x bekeken

Iemand ervaring met hoe je het volgende kan voorkomen? Sinds een paar weken schakelt mijn mobiele telefoon in ongeveer de helft van de gevallen dat ik gebeld word, direct door naar voicemail. Ik krijg geen oproep binnen en ook geen melding van een gemiste oproep. Alleen als iemand mijn voicemail inspreekt weet ik dat ik gebeld ben, dat bericht komt namelijk wel binnen. Ik heb nog niet ontdekt wat het verschil is tussen de momenten waarop de telefoon wel gewoon overgaat en wanneer dat niet zo is.

icon

Beste antwoord door pipodeclown 21 June 2020, 23:42

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Wat voor toestel heb je?

 

Een IPhone 7 met iOS 13.5.1

Reputatie 7

Eergisteren gaf de autodealer aan al eerder gebeld te hebben, ik had toen ook geen gemiste oproep. Of zij mijn voicemail kregen weet ik niet, deze was in ieder geval niet ingesproken. Nu word ik niet zo vaak gebeld, maar wel iets om in de gaten te houden. In het gebied waar ik woon zijn alle Tele2 antennes al uit en maak ik volledig gebruik van T-Mobile. Ik gebruik een iPhone 8.

Oké, misschien is dat wel een oplossing. Kun jij uitleggen hoe ik op het netwerk van T-Mobile kom?

Reputatie 7

Oké, misschien is dat wel een oplossing. Kun jij uitleggen hoe ik op het netwerk van T-Mobile kom?

Bij mij gebeurde het dus ook terwijl ik gebruik maak van het T-Mobile netwerk. Het Tele2 netwerk wordt geïntegreerd met het T-Mobile netwerk met als gevolg dat de Tele2 antennes verdwijnen. Alle gebruikers maken automatisch gebruik van het T-Mobile netwerk indien er geen Tele2 antenne meer in de buurt bereikbaar is. Als je wilt weten wat de status is van het uitschakelen van de Tele2 antennes, dan kan je op deze kaart kijken. Zet 2G en 3G op deze kaart uit om het netwerk van Tele2 te zien (2G en 3G werd al gebruikt van T-Mobile). https://www.tele2.nl/mobiel/bereik-netwerk/