De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Beste, sinds het afsluiten van het abonnement in december 2019, kan ik mijn account niet activeren. Ik krijg de activerings mail niet binnen en deze staat ook niet in ongewenst of spam. Heb 3 verschillende e-mailadressen geprobeerd en niets lukt. Graag uw hulp.
Hallo Tele2, sinds een week heb ik en ook anderen Tele2 gebruikers op dit adres geen bereik meer.. geen netwerk en geen internet. Dit terwijl de mensen die geen Tele2 hebben wel gewoon bereik hebben op dit adres. Ik woon op een grensgebied (6129AW Urmond). Desalniettemin betaal ik zometeen een maandfactuur waar ik nu al 1/4e geen gebruik van kon maken. Hoe kan het dat het bereik gewoon opeens weggevallen is? En wordt dit op korte termijn opgelost? Groetjes Lauren
Heyy, Ik heb een unlimited data bundle, en heb thuis erg slome wifi. Om deze reden download ik dingen op mijn computer altijd via een kabel aan mijn telefoon met 4G. Vroeger downloade ik programma's met ongeveer 6 tot 8 MB per seconde maar sinds kort is dit nog maar 500KB tot 800KB. Weet iemand waardoor dit komt? Met vriendelijke Groet, Julius
Hallo, Ik heb de s20 ultra ge-preorderd, en probeer nu de galaxy buds van de actie te verkrijgen via samsung omdat ze de factuur niet zien als pre order bewijs. Hoe kan ik een pre-order bewijs verkrijgen van Tele2? Mvg, Hessel
Hallo, ik heb net mijn telefoonnummer gegeven aan iemand die zich voordeed als iemand die ik ken. Wat kan iemand met mijn telefoonnummer?
In de Appstore is een nieuwe MijnTele2 app verschenen onder de naam van T-Mobile. De app is afgezien van het appicoon het zelfde gebleven Echter als ik in probeer te loggen krijg ik de melding dat ik nog geen gebruik kan maken van de app. Omdat ik nog niet op het nieuwe netwerk zit. Wanneer moet dit proces klaar zijn? En wordt met dit nieuwe netwerk het T-Mobile netwerk bedoeld??
Een tijd geleden geleden (rond december) had ik online via jullie site een toestel plus abonnement aangeschaft terwijl ik al een abonnement had lopen. In de tussentijd maakte ik gebruik van het nieuwe toestel met mijne oude abonnement. Het oude abonnement is gisteren verlopen en nu wil ik gebruik wil maken van de nieuwe (moet hem namelijk eerst online activeren). Het blijkt via MijnTele2 dat ik nu helemaal geen abonnement meer heb. Ik zou graag willen weten hoe dit komt en hoe dit z.s.m opgelost kan worden. Met vriendelijke groet, K.
Zit er een doorzichtige case in de verpakking van de Samsung Galaxy a51
Hoi, Krijg ik nog een melding/sms van een gemiste oproep als mijn mobiel uitgeschakeld is? Alvast bedankt!
Goedendag ik heb een vraag. Kan ik mijn bel gegevens opvragen bij Tele2. Zodat ik kan inzien wie ik gebeld en en wie mij? groetjes anja
Ik zou graag mijn facturen nog willen hebben van jan,feb,maart en april 2019. Kan dat? Als ik inlog en mijn facturen bekijk kan ik alleen terug tot en met Mei 2019
Goedenavond, Vanmiddag een telefoontje gehad van dit nummer (0614094109) en teruggebeld. Kreeg geen gehoor. Ben toch even gaan googlen. Zag dat dit nummer vaker mensen lastig valt. Ik heb het nummer direct geblokkeerd. Nu krijg ik om 22:00 een melding van Tele2 dat ik het België ben (standaard bericht “ Welkom in België , het land van Suske en …... En dat terwijl ik gewoon op de bank zit in NL. Vindt dit erg vreemd. Heeft hier iemand ervaring mee? Mvg Ch
Sinds een dag ben ik overgestapt van TMobile naar Tele2. Ik schrik van de lage 4G snelheid: 4-6Mbps. Bij Tmobile was dat veel hoger. Welke snelheid mag ik eigenlijk van Tele2 verwachten?
Goedemiddag, Ik heb op mijn telefoon geen verbinding meer, ik heb geen internet meer en kan ook niet bellen of gebeld worden. Bovenin staat '’geen service'’, ik word een beetje moedeloos aangezien telefoon aan/uit doen en al die stappen die online staan niet werken. Ik heb ook op de mijntele2 app gekeken, en daarin staat bij factuur april nog steeds '’wij verwerken je factuur'’ zal het kunnen zijn dat ze de betaling nog niet hebben gecontroleerd en dus mijn abonnement al stop hebben gezet?
Ik ben van Simpel naar Tele2 overgestapt, en de simkaart moet nog geactiveerd worden, maar ik heb ook nummer behoud gedaan, maar als ik de simkaart van tele2 in mijn telefoon doe dan komt de nieuwe nummer wie op het tele2 pasje staat waar je je simkaart uit moest halen, die komt dan in mijn instellingen te staan, word dat in de loop van de tijd nog veranderd naar mijn eigen telefoonnummer? Alvast bedankt!
Tot en met 16 maart 2020 had ik een abonnement bij Tele2. Ik had hierbij een telefoonnummer die ik al jaren heb en waar een heleboel accounts aan zijn gekoppeld. Nu is het zo dat ik een nieuw abonnement heb bij een andere provider met een ander nummer, maar dat ik nog steeds wel accounts e.d. nodig heb van mijn oude nummer. Is het mogelijk om via een simonly abonnement dit nummer terug te krijgen, zodat ik daar de benodigde informatie van terug kan halen? Ik probeerde net zelf een simonly abonnement met dat nummer af te sluiten, maar dat ging niet. Misschien weet iemand hier of er nog iets mogelijk is, zeker omdat het nog niet zo lang geleden is.
Kan je vanuit een IP van een Mobiele telefoon traseren waar dit IP thuis hoort. (Woonplaats, provincie) En wat zouden de gevolgen zijn als je via je mobiel op een IP Tracker klikt?
Beste Tele2ers, In het verleden ben ik klant van Tele2 geweest zoals jullie weten, vanaf deze week kom ik terug en dien ik natuurlijk in mijn Tele2 account de sim te activeren. Vreemd genoeg kon ik begin dit jaar nog wel in mijn Tele2 account en ook in de app… Maar als ik nu inlog logt hij in, maar daarna wordt ik er uit gegooid met de mededeling: Ongeldige e-mailadres en wachtwoord combinatie. Terwijl ik met hetzelfde account begin dit jaar gewoon kon inloggen en in de app ook, zal wel handig zijn als dit werkend wordt gemaakt als ik mijn sim wil activeren..
Goedemiddag, Ik krijg al vaker belletjes van mensen die zeggen dat ze mij terugbellen, terwijl ik hen nooit heb geprobeerd te bellen. Ook ontvang ik wel eens SMS berichten met de vraag: ‘wie is dit?’. Ik heb dus het idee dat mijn nummer door anderen gebruikt wordt om te bellen. Hoe is dit mogelijk? En belangrijker nog, hoe kom ik hier vanaf? Ik gebruik dit nummer al zo'n 17 jaar en wil hem graag behouden. Met vriendelijke groet, Rick
Ik ben sinds een maand weer terug bij Tele2 met een mobiel abonnement. Toen ik Mijn Tele2 activeerde en inlogde voor de eerste keer zag ik echter mijn oude contactgegevens staan, en er geen abonnement actief. Toen contact opgenomen met de klantenservice en die gaf aan dat je niet 2 x met hetzelfde e-mailadres een Mijn Tele2 account kan hebben. Ze veranderde op mijn oude account het emailadres en stuurde me opnieuw een activatielink. Na het activeren en wijzigen van mijn wachtwoord kon ik echter niet opnieuw inloggen. Ik probeer nu al een maand opnieuw een wachtwoord aan te vragen maar deze blijft maar laden en de mail wordt niet verstuurd. Ik heb hier al 3 keer contact voor opgenomen met de klantenservice en die geven aan dat het een storing is en ze niks kunnen betekenen en ik het later opnieuw moet proberen. Inmiddels al een maand aan de gang en ik heb niet het idee dat er enig verbetering in zit. Kan iemand mij helpen met bijv een account reset?
Hi, In mijn Tele2 app wordt het aantal resterende belminuten niet goed weergeven. Ik heb 100 min/sms in mijn bundel maar door een fout in de app heb ik geen enkel inzicht in mijn verbruik. Zie bijgevoegde foto. Kan dit spoedig worden opgelost? Bij voorbaat dank. Groet, Stanley
Hallo iedereen, mijn mobiel werd vandaag geleverd. Maar de zorgen van AWP (welke zich niet legitimeerde) vroeg om mijn rijbewijs en maakte hiervan een scan of foto. Ik vraag me af of dit de normale procedure is. Het voelt wat gek. Wie heeft hier ervaring mee?
Hallo, ik ben net overgestapt naar tele2, maar mijn data werkt nog niet. Helpdenk krijgt het ook niet aan de gang. Werkend bij Lebara, nu tele2 en nada. Toestel is een xiaomi A2. Simkaart doet het wel in een ander toestel, dus daar kan het denk ik niet aan liggen.. Iemand tips of ideeen?
Ik heb een nieuw abonnement met nummerbehoud bij Tele2, en die zou vandaag om 9:00 ingaan. Mijn oude abonnement bij Hollandsnieuwe is al beëindigd. Helaas zie ik steeds als ik de app van Tele2 open dat mijn 06-nummer nog niet actief is en als ik het wil activeren via mijn Tele2 account dan staat er '’Geen abonnement is gevonden'’. Dit is niet zo handig aangezien ik wel bereikbaar moet zijn voor mijn werk:( Iemand enige raad hoe dit op te lossen is? Of is dit normaal?
Momenteel een storing bij activatie/aanmelden 'Mijn Tele2' Melding voor: Nieuwe leden. Wat: De 'Mijn Tele2' activatie/aanmelding heeft momenteel een storing (26-04-2020) waardoor je tijdelijk je nieuwe account niet kunt activeren. Toelichting: ik bleef op een laadscherm hangen en heb toen contact opgenomen met een medewerker via de chat. Daaruit bleek dat er momenteel een storing is bij het activeren van nieuwe 'Mijn Tele2' leden. Oplossing: De medewerkers zijn hard bezig zit met het oplossen van deze storing, ik zal elke 24 uur opnieuw proberen m'n 'Mijn Tele2' te activeren en deze post updaten zodra het gelukt is.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.