Je kunt alleen het email adres gebruiken dat in de Tele2 systemen aan jouw account is gehangen. Bel even de klantenservice om te checken welke dat is.
Hey @Stien0s, welkom op onze community! Heb je ondertussen al contact gehad met de klantenservice? Zo niet, dan kan ik jou helpen met het activeren van jouw account. Kan je dan jouw klantnummer toevoegen aan jouw profiel? Dan duik ik gelijk in het systeem!
Groetjes,
Rox
Hoi Rox,
Ja contact gehad en probleem verholpen.
Bij het aanmaken van het abonnement is er een typfout in mijn mailadres gezet vandaar dat ik nooit een mail ontving zodra ik op wachtwoord vergeten klikte.
nu met een anders mailadres werkt het wel.
Bedankt!!
Hi @Stien0s, bedankt voor de update. Goed om te horen dat de oorzaak is gevonden en dat het meteen is opgelost!
Groetjes,
Rox
Ik probeer mijn account activeren maar lukt niet
Ik probeer mijn account activeren maar lukt niet
Als je de 502 melding krijgt, dan komt dat vandaag vaker voor en lijkt mogelijk een storing te zijn.
oke, ik denk, dat ik op mandaag moet wachten
Dinsdag, want maandag is Pinksteren.