beantwoord

4G is sinds kort erg traag

  • 26 May 2020
  • 4 reacties
  • 1560 x bekeken

Heyy,
Ik heb een unlimited data bundle, en heb thuis erg slome wifi. Om deze reden download ik dingen op mijn computer altijd via een kabel aan mijn telefoon met 4G. Vroeger downloade ik programma's met ongeveer 6 tot 8 MB per seconde maar sinds kort is dit nog maar 500KB tot 800KB. 

Weet iemand waardoor dit komt? 

 

Met vriendelijke Groet,

Julius

icon

Beste antwoord door pipodeclown 26 May 2020, 23:29

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Mobiele telefonie is altijd afhankelijk van dekking en hoeveel gebruikers er tegelijk van een mast gebruik maken. Maar een idee  is om download van je mobiel te testen. Dan sluit je een lastige combinatie tussen je telefoon en laptop te zien. 

Reputatie 5

Kan het zijn dat je door de 5GB dagbundel heen bent gegaan? Of is dit ook het geval als je de ochtends een download uitvoert?

Kan het zijn dat je door de 5GB dagbundel heen bent gegaan? Of is dit ook het geval als je de ochtends een download uitvoert?

Nope, ben niet  door mijn dag tegoed heen, en vroeger downloade hij zelfs buiten het dag tegoed op dezelfde snelheid. Heb alleen vanmiddag gekeken en blijkt dat eigenlijk overal rond mijn huis de 4G met 8x zo sloom is dan voorheen.

Reputatie 7

De netwerken van Tele2 en T-Mobile worden samengevoegd. Door werkzaamheden kan het zijn dat er tijdelijk lokaal een mindere verbinding mogelijk is. We lezen dat vaak na maximaal 2-3 weken de verbinding weer op orde is. Ook kan het zijn dat een of andere joker bij jou in de buurt een antenne in de brand heeft gestoken, in dat geval zullen reparatie werkzaamheden mogelijk langer kunnen duren.