Ik ben sinds een maand weer terug bij Tele2 met een mobiel abonnement. Toen ik Mijn Tele2 activeerde en inlogde voor de eerste keer zag ik echter mijn oude contactgegevens staan, en er geen abonnement actief.
Toen contact opgenomen met de klantenservice en die gaf aan dat je niet 2 x met hetzelfde e-mailadres een Mijn Tele2 account kan hebben. Ze veranderde op mijn oude account het emailadres en stuurde me opnieuw een activatielink. Na het activeren en wijzigen van mijn wachtwoord kon ik echter niet opnieuw inloggen.
Ik probeer nu al een maand opnieuw een wachtwoord aan te vragen maar deze blijft maar laden en de mail wordt niet verstuurd.
Ik heb hier al 3 keer contact voor opgenomen met de klantenservice en die geven aan dat het een storing is en ze niks kunnen betekenen en ik het later opnieuw moet proberen. Inmiddels al een maand aan de gang en ik heb niet het idee dat er enig verbetering in zit.
Kan iemand mij helpen met bijv een account reset?