Ik heb een nieuw abonnement met nummerbehoud bij Tele2, en die zou vandaag om 9:00 ingaan. Mijn oude abonnement bij Hollandsnieuwe is al beëindigd. Helaas zie ik steeds als ik de app van Tele2 open dat mijn 06-nummer nog niet actief is en als ik het wil activeren via mijn Tele2 account dan staat er '’Geen abonnement is gevonden'’. Dit is niet zo handig aangezien ik wel bereikbaar moet zijn voor mijn werk:( Iemand enige raad hoe dit op te lossen is? Of is dit normaal?
Als je nog vandaag nog geholpen wilt worden, dan zul je even moeten bellen naar de klantenservice.
Het helpt weleens om je toestel helemaal opnieuw op te starten, Mocht je vanavond nog geen actief abonnement hebben dan neem even contact op met de klantenservice.....
Hey
Wil je ons op de hoogte houden via dit topic? Als je namelijk nog niet bereikbaar bent, dan kan je mij gelijk een privébericht sturen met deze link. Ik heb ter verificatie de volgende gegevens van jou nodig:
- Voornaam + achternaam
- Klantnummer
- Volledige adresgegevens
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer
Ik hoor het van je! Hopelijk is het goed nieuws. En anders fixen we dat!
Groetjes,
Rox
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.