Ik heb een nieuw abonnement met nummerbehoud bij Tele2, en die zou vandaag om 9:00 ingaan. Mijn oude abonnement bij Hollandsnieuwe is al beëindigd. Helaas zie ik steeds als ik de app van Tele2 open dat mijn 06-nummer nog niet actief is en als ik het wil activeren via mijn Tele2 account dan staat er '’Geen abonnement is gevonden'’. Dit is niet zo handig aangezien ik wel bereikbaar moet zijn voor mijn werk:( Iemand enige raad hoe dit op te lossen is? Of is dit normaal?
Account is nog niet actief
Beste antwoord door Rox van Tele2
Hey Ik heb het gelijk nagekeken voor je en als het goed is is jouw nummer nu weer actief! Het helpt inderdaad ook om je toestel even opnieuw op te starten, thanks voor de tip
Wil je ons op de hoogte houden via dit topic? Als je namelijk nog niet bereikbaar bent, dan kan je mij gelijk een privébericht sturen met deze link. Ik heb ter verificatie de volgende gegevens van jou nodig:
- Voornaam + achternaam
- Klantnummer
- Volledige adresgegevens
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer
Ik hoor het van je! Hopelijk is het goed nieuws. En anders fixen we dat!
Groetjes,
Rox
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.