10 miljoen, nou daar kun je dan wel ff mee vooruit
Hey @stanleymeent,
Welkom op onze community!
Bedankt voor jouw duidelijke uitleg.
Ik ga je helpen! Even een aantal dingen nalopen:
Sinds wanneer heb je dit probleem?
Zou je de app kunnen verwijderen en opnieuw kunnen installeren?
En kan je proberen om in te loggen via de webbrowser?
Welke informatie staat daar?
Hey @stanleymeent,
Welkom op onze community!
Bedankt voor jouw duidelijke uitleg.
Ik ga je helpen! Even een aantal dingen nalopen:
Sinds wanneer heb je dit probleem?
Zou je de app kunnen verwijderen en opnieuw kunnen installeren?
En kan je proberen om in te loggen via de webbrowser?
Welke informatie staat daar?
Bedankt voor de reactie!
Ik heb dit probleem sinds 1 mei. Toen is mijn onbeperkt bellen/sms aangepast naar 100 min/sms.
De app opnieuw installeren heeft het probleem niet verholpen en ook via de webbrowser heb ik dit probleem.
Hey @Cas van Tele2,
Hoe staat het hier inmiddels mee?
Moderators werken niet in het weekend. Backoffices trouwens ook niet. Geef het even wat meer tijd.
Hey Stanley,
Dat ga ik direct laten onderzoeken en daarvoor heb ik heb jouw gegevens nodig.
Het is natuurlijk niet fijn als je niet kan zien hoeveel minuten je hebt.
Stuur mij een privébericht met de volgende gegevens :
- Naam
- Adres
- Laatste 4 cijfers van jouw IBAN-rekeningnummer
- Geboortedatum
Ik duik er meteen voor je in!
Hey Stanley,
Dat ga ik direct laten onderzoeken en daarvoor heb ik heb jouw gegevens nodig.
Het is natuurlijk niet fijn als je niet kan zien hoeveel minuten je hebt.
Stuur mij een privébericht met de volgende gegevens :
- Naam
- Adres
- Laatste 4 cijfers van jouw IBAN-rekeningnummer
- Geboortedatum
Ik duik er meteen voor je in!
Bedankt voor de reactie @Cas van Tele2! Ga ik doen :)
Moderators werken niet in het weekend. Backoffices trouwens ook niet. Geef het even wat meer tijd.
Thanks voor de info, was ik me niet van bewust. Excuus!