Ik heb geen toegang meer tot het email adres wat gekoppeld zit aan mijn tele2 account. Hierdoor kan ik niet meer inloggen op mijn tele2 en dat terwijl ik wat veranderingen aan mijn abonnement wil maken. Hoe kan ik dit probleem oplossen?
Ik heb geen toegang meer tot het email adres wat gekoppeld zit aan mijn tele2 account. Hierdoor kan ik niet meer inloggen op mijn tele2 en dat terwijl ik wat veranderingen aan mijn abonnement wil maken. Hoe kan ik dit probleem oplossen?
Het lukt niet met de optie ‘wachtwoord vergeten’? Dan kan de klantenservice je hiermee helpen, ze zullen wat privé gegevens controleren om je identiteit vast te stellen. Bel de klantenservice of wacht tot een Tele2 moderator hier reageert. De klantenservice kan ook gelijk de wijziging van het abonnement in orde maken.
Hoi
Welkom op de community!
Vervelend dat je geen toegang hebt tot jouw MijnTele2 omgeving.
Ik ga er meteen voor zorgen dat je weer kan inloggen!
Ook kan ik de wijzigingen van jouw bundel doorvoeren.
Stuur mij een privébericht met de volgende gegevens :
Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas
Dan duik ik er meteen voor je in.
Ik hoor graag van je!
Update:
Merijn heeft mij een bericht gestuurd met zijn nieuwe e-mail en ik heb een link verstuurd waarmee hij zijn nieuwe e-mailadres kon bevestigen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.