De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Als je bij een abonnement voor de optie 'unlimited data' kiest, is dit daadwerkelijk ongelimiteerd of zit je toch vast aan een beperkt aantal GB?
Halloik zit al jaren bij Tele2 en kon voorheen ook altijd gewoon 0900/0906/0909 nummers bellen. Ook staan de instellingen daarvan in mijn tele 2 en Tele2 app gewoon gedeblokkeerd Maar echter sinds kort als ik ze probeer te bellen krijg ik deze oproep is niet toegestaan te horen. Ik wil graag deze nummers gewoon kunnen bellen, dus zouden jullie aub eventuele blokkades eraf willen halen? Verder zag ik op pay info.nl dat het deblokkade slot voor betaalde eenmalige/abonnements sms diensten actief is. Graag verzoek ik bij deze dan om ook het deblokkade slot voor mij eraf te halen alstublieft.mijn gegevens staan allemaal in mijn Tele2 forum account. ik zie graag zo spoedig mogelijk een reactie van Tele2 tegemoetBij voorbaat dankmvg hj hofman
Afgelopen donderdag kreeg ik een sms van tele2 dat ze automatisch zouden overstappen naar een nieuw 4G netwerk en sinds die dag kan ik geen gebruik meer maken van mijn databundel is er een manier om dit terug te draaien? ik heb momenteel een OnePlus 3 met een chinees OS (H2OS). Ik heb een aantal keren mijn netwerkinstellingen gereset maar het blijkt niet te helpen. Mvg, Andy
Hallo, ik heb al een aantal dagen geen service, mijn simkaart heb ik al een aantal jaar en ineens heb ik geen service meer. Aan uitzetten van het toestel werkt soms. De sim kaart eruit en erin doen werkt niet. wat kan ik doen? stijn
Hallo allemaal, Ik heb een abonnement lopen bij tele2 waarbij ik mijn oude telefoonnummer heb meegenomen. Dit heb ik gedaan omdat er een aantal apps zijn waar ik gebruik van maak waarin ik mijn telefoonnummer NIET kan wijzigen. In de tussentijd word ik regelmatig privé gebeld ect, zo heb ik besloten dat het hoogtijd is om een nieuw nummer te nemen. Mijn vraag is dus is het mogelijk om een nieuw nummer via tele2 te nemen en het oude nummer op een andere simkaart mee te krijgen?
Hoe zit het nu hier mee?: https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/statement-over-4g-snelheid-in-europa-79194 Als consument horen we helaas nog niks, nu de overheid zelfs komt dat Nederlanders op 15 juni weer binnen de EU voor een groot deel op vakantie kunnen: https://nos.nl/artikel/2335949-vakanties-naar-meeste-europese-landen-vanaf-15-juni-weer-mogelijk.html Nog steeds is er geen 4G beschikbaar, het ACM gaf in januari aan dat providers dit in 4 weken tijd moesten regelen: https://tweakers.net/nieuws/162520/acm-geeft-providers-4-weken-om-bij-roaming-in-eu-goed-4g-internet-aan-te-bieden.html en we zitten hier nu al in juni..
heeft iemand al de oneplus nord, mijn vraag is hoe werkt de 4g. Mvg , savas
hi, mijn huawei p30 pro is vandaag in laag water gevallen, heb hem er meteen weer uitgehaald. online lees ik dat hij 2 uur een halve meter onder water moet kunnen. hij doet het gelukkig ook gewoon nog, maar er zit vocht in mijn achtercamera waardoor ik hier geen goede fotos meer kan maken. Dit hoort niet te gebeuren, hoe kan dit worden opgelost?
Ik ben al een tijd klant, onbeperkt bellen en 4G, en was redelijk goed tevreden over de het bereik maar sinds kort heb ik echt super slecht bereik in Hoofddorp. Dat is niet zo fijn voor mn business. Hoe kunnen we dat verhelpen? Is dit bij iemand bekend?En ik wil geen wifi bellen.
Hallo, Ik probeer al 1 week een account aan te maken voor een nieuw abonnement. Alleen krijg ik de SMS code niet, en de activatiemail ook niet. Ongewenste mail / spam en het refreshen van de inbox al aantal keren geprobeerd. Mvg
In de app en in mijn tele 2 zie ik opeens mijn dataverbruik niet meer. Ik heb unlimited data en vanochtend vroeg was opeens mijn bundel op, terwijl ik nog niet echt veel gedaan had op mijn telefoon. Ik moet bijbestellen via de bundelbooster kreeg ik door via SMS, maar die is ook opeens verdwenen uit mijn app en mijn tele 2. Storing? Schiet niet echt op. Had unlimited gekozen om zorgeloos de dag door te komen met mijn data, maar op deze manier heb ik alweer spijt van het tele 2 abo dat ik pas heb afgesloten.
Nu eindelijk de verschillende frequenties zijn geveild vraag ik me af wanneer er voor de TELE2 klanten 5G beschikbaar is? Als ik terug kijk in de mail die ik hierover heb gekregen en de pagina die hier over gaat: https://www.tele2.nl/beloftes/, staat dat de belofte er is dat ze de eerste met een landelijk 5g netwerk. Nu snap ik dat de eerste helaas niet gelukt is, gezien Vodafone dit al via een trucje voor elkaar heeft gekregen, maar hoe zit het nu met de 2e? Voor T-Mobile klanten is het 5G netwerk nu immers aan en KPN heeft hem ook aangezet!
Yes, vakantie! Je stapt op het vliegtuig want je gaat lekker op reis. Harde vakantie chillings in het buitenland of een business trip voor je werk. Altijd leuk die andere omgeving, lekker eten en nieuwe avonturen. Natuurlijk neem je jouw mobieltje mee want je wilt goed bereikbaar zijn. In dit topic leggen we je alles uit over mobiel internet in het buitenland. Zo kom jij niet voor verrassingen te staan als je bent geland en kan jij je helemaal focussen op je reis. Bon voyage! Mobiel Internet in het buitenlandVoor het internetten in het buitenland maken we onderscheid tussen binnen en buiten de EU. Je internetbundel, ook wel databundel genoemd, is geldig in de hele EU en in IJsland, Liechtenstein, Noorwegen en Zwitserland. Buiten de EU geldt dat je extra betaalt om te internetten. Je kunt voor de meeste landen een voordelig internetbundel buiten de EU kopen. Of je betaalt per MB. Bij aankomst in in een land buiten de EU krijg je hierover een sms van ons. We vertellen je meer over het ge
Ik heb een nieuw abonnement met mobiel aangeschaft via Tele2 en hierbij kreeg ik 1 jaar gratis toegang tot de apple tv+ content. Maar ik krijg nergens deze optie te zien in de apple tv app. Ik heb de nieuwste update ios en heb de app opnieuw geopend en helemaal naar beneden gescrolled bij ‘Nu Kijken’, maar krijg nergens een optie om 1 jaar gratis te kijken. PS. Kan het zo zijn, dat de ingangsdatum van het Tele2 contract nog niet is ingegaan een reden kan zijn? Ik hoor het graag.
Hallo iedereen, Ik heb mijn oog laten vallen op een Realme 6i telefoon i.v.m. hele goede batterij-duur. Deze telefoon ondersteund de banden van Tele 2, echter Volte ondersteuning weet ik weinig over. Nu is de 4G ready lijst niet meer echt up to date (zo staat Oppo er niet op, maar wordt wel ondersteund door Tele2). Mijn vraag is of ik de Realme 6i telefoon kan kopen en gebruiken of dat ik ermee van het netwerk van Tele 2 zal worden uitgesloten. Hopelijk kan iemand mij dit vertellen. Thanks!
Meer meer mensen die zo'n SMS hebben ontvangen? Neem aan ( hoop) dat het hier om phising gaat?
Wanneer ik via mijn Samsung Galaxy A50 in een gesprek een oproep daaraan toe wil voegen, krijg ik bij samenvoegen van de oproepen de melding dat vergaderoproepen niet mogelijk zijn. Ik ben op zoek naar mogelijkheden om dit wel voor elkaar te krijgen. Ik wil namelijk een ouder iemand, die niet met internet overweg kan en maar een heel beperkt aantal belminuten per maand heeft, via mijn telefoon mee laten luisteren naar een meeting via Zoom. Om dit te kunnen doen moet ik een conferentiegesprek op kunnen starten. Heeft iemand een idee hoe dit wel te realiseren is?
Is de Oneplus Nord met 12GB RAM ook verkrijgbaar? Ik krijg alleen de 8GB te zien op de site..
Ik heb al enige tijd last dat iemand mij belt maar die persoon krijgt mij niet aan de telefoon maar een in gesprek toon , zelf. ben ik niet aan het bellen maar krijg ik wel te zien dat ik een oproep heb gemist heel vervelend en hoop dat er iemand is die mij kan helpen want Tele2 helpt niet echt
ik probeer in te loggen via de app en ook de Website. In beide gevallen krijg ik de melding dat ik geen actief account heb. Heb ook geprobeerd het ww te veranderen maar dit probleem blijft zich voordoen. Erg irritant dit aangezien ik nu niets kan inzien.
Hallo ik vraag me af waarom mn tegoed wat ik niet gebruik vervalt, zou t normaal vinden dat dit blijft staan miv nieuwe maand daar ik er ook voor betaald heb😊
Laatst heb ik de OnePlus 8 Pro gekocht. Sinds ik in het bezit ben van deze telefoon ondervind ik veel problemen met de samenwerking tussen Tele2 en OnePlus. Zodra ik een internetverbinding over het 4G netwerk heb, ben ik niet meer telefonisch bereikbaar. Zodra ik een Wi-Fi verbinding heb ben ik wel bereikbaar en zodra ik in mijn instellingen de 4G verbinding uitzet zodat ik alleen nog maar gebruik kan maken van 2G en 3G ben ik ook wel telefonisch bereikbaar. Wat het erg bijzonder maakt is dat als ik gebeld word, de persoon die mij belt geen overgangstoon hoort en ook niet de melding krijgt dat dit nummer niet bereikbaar is. Hij hoort gewoon helemaal niks. Nadat ik meerdere keren met Tele2 telefonisch contact heb gehad, beweren zij dat deze telefoon niet in hun netwerk ondersteunt word. Dit lijkt mij erg belachelijk, aangezien zij deze telefoon ook zelf verkopen met een duur abonnement. Vandaar dat ik toch nog eens op deze manier probeer om een oplossing te vinden en vooral ook tegen ie
Tele2 is eindelijk terecht op de vingers getikt door de autoriteit consument en markt (ACM). De provider laat klanten nog steeds niet roamen op buitenlandse 4G netwerken. Dat is, zoals door klanten op dit forum al meerdere malen aangegeven, in strijd met Europese regels. Klanten moeten volgens die regels namelijk de zelfde snelheden kunnen halen als thuis. Het is jammer dat Tele2 wacht op een standje van de ACM voordat dit mogelijk wordt. Tele2 heeft op dit punt dus duidelijk niet geluisterd naar haar klanten. Lees het hele artikel op: Bright.nl
Hoi, de bundelbooster van mijn Unlimited Data abo werkt niet. Via de app krijg ik alleen de melding dat ik extra data kan aanvragen wanneer ik nog 500 MB op mijn bundel heb. Zit nu op 90MB, het zou dus moeten kunnen 🤷🏻♀️ Via SMS naar 1280 krijg ik melding dat deze bundel nu niet aangeschaft kan worden. En via MijnTele2 lukt het ook niet… Ik lees dat de bundelbooster vaak problemen geeft. Kan ik hier zelf iets aan oplossen?
Hallo, ik heb sinds een aantal dagen geen service meer. Dit abonnement heb ik een aantal weken, met daarbij een nieuwe simkaart. Deze simkaart is geactiveerd (als het goed is althans), dus dat moet het probleem niet zijn. Verder staat er niet op de site aangegeven dat er momenteel een storing aanwezig is. Ook heb ik mijn vliegtuigstand aan en uitgezet, mijn toestel aan en uitgezet en de simkaart er opnieuw in gedaan. In geen van alle situaties bood het een oplossing. Heeft iemand een heldere oplossing? Alvast bedankt.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.