Hallo,
ik heb al een aantal dagen geen service, mijn simkaart heb ik al een aantal jaar en ineens heb ik geen service meer. Aan uitzetten van het toestel werkt soms. De sim kaart eruit en erin doen werkt niet.
wat kan ik doen?
stijn
Hallo,
ik heb al een aantal dagen geen service, mijn simkaart heb ik al een aantal jaar en ineens heb ik geen service meer. Aan uitzetten van het toestel werkt soms. De sim kaart eruit en erin doen werkt niet.
wat kan ik doen?
stijn
Welke mobiele netwerken zie je als handmatig netwerken zoeken kiest in je telefoon? En wat gebeurt er als je dan Tele2 kiest?
Ik zie Tele2 NL
NL kpn
vodafone NL
als ik op tele2 NL klik dan zoekt hij en krijg ik voor eventjes signaal.
wel langer signaal als dat wanneer hij op automatisch staat.
Maar daarna kun je niet bellen? Doe dan eens eerst KPN kiezen, dan krijg je natuurlijk “verboden” en kies daarna weer Tele2. En check anders eens de simkaart setting binnenland/buitenland. Zie dit topic.
Hii
Maar werkt de andere simkaart niet in jouw toestel, dan is het heel goed om de instellingen van jouw toestel te controleren zoals
Groetjes,
Rox
Hoi Rox,
na de tips van eric heb ik nog 2 korte periodes gehad dat ik geen service had.
ik denk dat de tips hbben geholpen.
Hi
Hallo,
sinds laatste dagen speelt het probleem zich weer af… ik heb vaak geen service desondanks ik de tips opvolg
graag hulp
Zou je je simkaart in een andere telefoon kunnen testen? Mocht het aan de simkaart liggen dan kan deze eenvoudig worden omgeruild.
Bij meerdere telefoons geprobeerd en deze hebben dan ook geen service
Heb je op andere plaatsen (in andere steden) hetzelfde? Dan is het waarschijnlijk je simkaart.
Welk postcode gebied ervaar je het nu?
Heb dit probleem al in meerdere provincies ervaren o.a. Noord holland, utrecht, brabant, en voornamelijk Limburg
Dan zou ik even een nieuwe simkaart aanvragen, dat is wel vaker oorzaak van het probleem. Zo niet, dan hebben we dat in ieder geval uitgesloten.
Hi
Als het goed is staat mijn klantnummer nu erbij, alvast bedankt voor de moeite!
Hi
Update: niets meer van
Heb een paar daagjes de simkaart getest en deze werkt!!
Geen dank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.