beantwoord

Apple TV+ 1 jaar gratis werkt niet

  • 27 July 2020
  • 2 reacties
  • 3456 x bekeken

Ik heb een nieuw abonnement met mobiel aangeschaft via Tele2 en hierbij kreeg ik 1 jaar gratis toegang tot de apple tv+ content. Maar ik krijg nergens deze optie te zien in de apple tv app. Ik heb de nieuwste update ios en heb de app opnieuw geopend en helemaal naar beneden gescrolled bij ‘Nu Kijken’, maar krijg nergens een optie om 1 jaar gratis te kijken.

 

PS. Kan het zo zijn, dat de ingangsdatum van het Tele2 contract nog niet is ingegaan een reden kan zijn?

Ik hoor het graag.

 

 

icon

Beste antwoord door Ditchscraper 27 July 2020, 20:54

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7

Meer over de voorwaarden vind je hier https://www.apple.com/nl/apple-tv-plus/

Het staat los van je abonnement, maar is een actie van Apple bij je iPhone. Zie je geen aangepaste termijn als je op “probeer nu” drukt?

Meer over de voorwaarden vind je hier https://www.apple.com/nl/apple-tv-plus/

Het staat los van je abonnement, maar is een actie van Apple bij je iPhone. Zie je geen aangepaste termijn als je op “probeer nu” drukt?


Ik snap dat dit als reactie wordt gegeven, maar zoals al in mijn start bericht staat, heb ik alles al gedaan wat er in staat, ik open de app en krijg alleen overal de optie om gratis te kijken voor 1 week en daarna kost het 4.99 per maand.

 

Nergens krijg ik te zien dat ik een jaar gratis kan aanklikken, als ik bij mijn profiel kijk, bij abonnementen, staat daar dat ik geen abonnementen heb, dus ik begrijp het nu niet meer en hoop dat het te maken heeft met de ingangsdatum van mijn nieuwe contract, kan iemand mij daar iets over vertellen of bevestigen?

 

Ik hoor het graag.

PS. Ik ging nu verder proberen kwam erachter dat alles gewoon wordt afgespeeld, ik heb een ‘gedeeld’ abonnement staan van mijn vriendin, daarom kan ik alles al kijken en krijg ik natuurlijk geen aanbieding van 1 jaar gratis. 

 

Opgelost!!