beantwoord

In gesprek maar niet zelf aan het bellen iphone8

  • 15 July 2020
  • 10 reacties
  • 4596 x bekeken

Ik heb al enige tijd last dat iemand mij belt maar die persoon krijgt mij niet aan de telefoon maar een in gesprek toon , zelf. ben ik niet aan het bellen maar  krijg ik wel te zien dat ik een oproep heb gemist   
heel vervelend en hoop dat er iemand is die mij kan helpen want Tele2 helpt niet echt 

icon

Beste antwoord door Rox van Tele2 21 July 2020, 12:36

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Gesprek is dus door Tele2 wel afgeleverd, maar jouw telefoon stuurt “bezet” terug.

  1. Welke telefoon gebruik je?
  2. Heb je al eens een andere telefoon geprobeert?

Heb een iPhone 8 en heb even geen andere telefoon waar mijn simkaart in past 

 

Reputatie 7
Badge +12

Ok, het is duidelijk dat je telefoon bezet geeft als deze gebeld wordt. Er is een functie in IOS die dit express doet, do not disturb. KIjk of je dat hebt aanstaan. 

Dat hebben we gisteren al na gekeken met een medewerker van Tele2 en ook mijn netwerken opnieuw instellingen   Maar dat was het ook niet 

medewerker heeft me geprobeerd terug te bellen maar dat lukt dus niet 

het is zo raar wand het is niet bij al mijn inkomende gesprekken 

zit er nu over te denken om een andere telefoon te kopen , en misschien wel over te stappen naar een andere aanbieder als dit niet snel opgelost word

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Dat het niet bij alle gesprekken gebeurt is omdat dat onderdeel is van do not disturb functie. Als je VIP nummers hebt, of hetzelfde nummer belt nog een keer binnen x tijd gaat het toestel wel rinkelen en geeft het geen bezet terug.

Dit klinkt heel erg als een toestel issue. Probeer toch eens een ander te lenen. Als je dan geen problemen hebt kun je inderdaad je oude toestel laten repareren of verlengen met een nieuw toestel.

Ten eerste wil ik je bedanken voor je hulp 👍

Het probleem met wie mij belt is echt willekeurige of het nou een bio persoon is of een met een onbekend nummer of zelf dat er helemaal geen nummer te voor schijn  komt dat maakt niet uit en ook als ze mij gelijk nogmaals bellen krijgen zij nog steeds een in gesprek toon te horen 

heb geprobeerd om even een andere telefoon te gebruiken maar dat kost me zoveel tijd om alles over te zetten plus dat mijn zoon van wie te telefoon is er niet op gerust was dat er niet van zijn telefoon verdween 😂

dus heb die poging maar gestaakt

ik denk dat ik gewoon een andere telefoon aanschaf en dan hoop ik dat het is verholpen 

Als jullie mij een leuke aanbieding kunnen doen , bellen (als het lukt 🙈)mag altijd 

Reputatie 7
Badge +12

Je praat hier op het forum voornamelijkmvoornamelijk andere klanten. Maar op de website staan de laatste aanbiedingen!

Ten eerste wil ik je bedanken voor je hulp 👍

Het probleem met wie mij belt is echt willekeurige of het nou een bio persoon is of een met een onbekend nummer of zelf dat er helemaal geen nummer te voor schijn  komt dat maakt niet uit en ook als ze mij gelijk nogmaals bellen krijgen zij nog steeds een in gesprek toon te horen 

heb geprobeerd om even een andere telefoon te gebruiken maar dat kost me zoveel tijd om alles over te zetten plus dat mijn zoon van wie te telefoon is er niet op gerust was dat er niet van zijn telefoon verdween 😂

dus heb die poging maar gestaakt

ik denk dat ik gewoon een andere telefoon aanschaf en dan hoop ik dat het is verholpen 

Als jullie mij een leuke aanbieding kunnen doen , bellen (als het lukt 🙈)mag altijd 

Zou je dat wel doen?

Ik zou eerst proberen de smartphone uit te sluiten, want als het daar niet aan ligt dan koop je er mischien een voor Jan met de korte achternaam. 

Je kunt bv ook een prepaid kaartje van de concurrent kopen en die in je smartphone testen, hetzelfde effect dan weet je het wel.

Werkt het dan gewoon dan is er iets anders aan de hand.

 

Reputatie 7

Zou je eens kunnen testen met VoWiFi aan en uit? En ook kunnen testen met bellen over 4G en over 3G? Ervaar je dit op verschillende plaatsen hetzelfde?

Reputatie 5

Hi @Jeff B, welkom op onze Community! Ik zie dat @eric, @Cypher en @pipodeclown je al aardig op weg hebben geholpen, dat is super! @Cypher heeft een goed punt, het zou echt zonde zijn als je zomaar een nieuw toestel aanschafte. Het is daarom een goed idee om eerst een andere simkaart in jouw toestel te plaatsen. Als je toestel dan wel werkt, dan kan het dus aan de simkaart liggen. In dat geval moet ik het verder uit laten zoeken voor je. Dit doe ik graag voor je! Je kan mij dan een privébericht sturen met deze link. Ter verificatie heb ik deze gegevens nodig van je:

  • Voornaam + achternaam
  • Volledige adresgegevens
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer

Wil je ons op de hoogte houden? We denken graag met je mee om dit op te lossen!

Groetjes, 

Rox