De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Mijn 4G is onwijs traag de afgelopen tijd. Me netwerk staat op 1 streepje. Hoe komt dit?
Beste alle, Ik heb sinds 2019 april een abonnement lopen bij Tele2, ik heb een tijd geleden de tele2 app geinstalleerd maar er nooit iets meegedaan. Zo juist ben ik een beetje gaan rondneuzen en zag dat de facturen van april 2019 tot en met augustus 2019 niet zichtbaar waren in de app.Ik heb even gebeld met de klantenservice en zij gaven aan dat ze inderdaad niet zichtbaar waren in de app maar wel bij hun in het systeem. Ze weten niet hoe dat komt. Mijn vraag is nu dus (eigenlijk aan de mensen die werken bij tele2) is het mogelijk om mijn facturen tot en met deze maand net zoals de facturen van april 19 tm augustus 19 onzichtbaar te maken in de app?
Een nieuw abonnement, super vet! Net lekker een tof nieuw mobieltje uitgezocht die je maandelijks gaat afbetalen. Maar wat houdt nou eigenlijk die BKR-registratie precies in? En wat zijn die toetsen die ik moest doen voordat ik een abonnement mocht afsluiten? Dat ga ik je in dit topic gelukkig allemaal uitleggen! Are you ready? Want het is flink wat informatie! Wat is de WFT en de BKR? De Wet op het Financieel Toezicht (WFT) is ingevoerd op 26 april 2017 om consumenten te beschermen tegen hoge abonnementen. Deze wet geldt voor alle providers in Nederland. Ze kijken hierbij naar jouw inkomen, woonlasten en gezinssamenstelling. Bij het bestellen van een abonnement waarbij de telefoon meer dan €250,- kost, wordt dit geregistreerd bij het Bureau Krediet Registratie (BKR). Dit wordt gezien als een lening. Dit is overigens een lening waar je geen rente over betaalt, dus dat is heel chill! Wat betekent deze wet voor mij? Als je een abonnement afsluit waarbij de telefoon meer dan € 250,- kos
Heb geen service. dus kan niet bellen, en dus ook niet naar de klantenservice
Vorige week heb ik mijn telefoon verkocht, maar helaas heb ik geen betaling ontvangen.Nu heb ik aangifte gedaan, maar de politie vraagt naar het IMEI nummer.Nu heb ik het toestel netjes met orginele verpakking en alles opgestuurd, dus ik kan deze zo niet meer terug vinden.Wel heb ik dit toestel besteld bij Tele2 en nu is mijn vraag of ik het IMEI nummer via Tele2 nog kan achterhalen.Kan iemand mij hierbij helpen?
Hallo,Mijn oude simkaart lijkt sinds maandagochtend afgesloten te zijn van het netwerk aangezien ik geen bereik heb en mijn telefoon een melding geeft van 'SIM not provisioned'.Ik wil dus een nieuwe simkaart aanvragen binnen Mijn Tele2 maar ik ben recentelijk verhuisd en moet dus eerst mijn adres wijzigingen, dit lukt helaas niet en ik krijg de volgende melding na het correct invullen van postcode + huisnummer.Enig idee hoe verder? Omdat ik niet kan bellen met mijn simkaart kan ik de klantenservice ook niet bereiken en het is erg vervelend om in de tussentijd totaal onbereikbaar te zijn. Groet,Sjokie
Ik heb sinds vrijdag 21 augustus helemaal geen bereik /internet meer. Ik heb verder niks aan het toestel gedaan of veranderd, het lijkt uit het niks te zijn weggevallen. Ook als ik mijn simkaart in een ander toestel probeer, heb ik geen bereik. Het ligt dus niet aan mijn telefoon. Er zijn geen blokkades ingesteld Ik heb geen nieuwe simkaart De telefoon herkent de simkaart wel (vraagt om pincode) Ik heb een Xiaomi Redmi Note 8 Pro, deze heb ik al een langere tijd en nooit eerder problemen mee gehad. Alle facturen zijn betaald Ik heb mijn telefoon meerdere keren opnieuw opgestart. Ik ben naar de T-mobile winkel geweest (gezien tele2 en t-mobile fuseren, hoopte ik dat zij mij misschien konden helpen). Hier wisten ze ook niet waar het aan lag, maar gaven zij aan dat ik dit alleen kan oplossen door te bellen naar tele2. Ik heb contact gehad via de chat met de klantenservice van tele2. Hierbij werd gezegd dat ik alsnog moet bellen naar de klantenservice omdat ze mij hiermee alleen telefonis
Hi,Afgelopen week is mijn nieuwe simkaart geactiveerd. Ik kan nu weer bellen maar het lukt mij niet om mobiele data te krijgen.Ik heb al verschillende instellingen geprobeerd die op het forum staan (T-mobile toegangspunt en tele2 toegangspunt met toestelhulp) maar dit wil niet baten.Het lijkt mij ondertussen wel fijn om gewoon internet te hebben en ben benieuwd of hier wat aan gedaan kan worden. Alvast bedankt,Mees
Voor het repareren van mijn ipad heb ik het ip adres nodig. Waar kan ik dat vinden?
Zoals de titel al zegt heb ik de exacte tijden nodig van mijn verbruik, zowel bellen als internet, om aan te tonen dat ik mijn telefoon niet heb gebruikt tijdens een bepaald moment. Ik heb een bekeuring gekregen voor bellen tijdens het rijden wat meneer agent helaas verkeerd gezien heeft. Ik wil dit graag bewijzen door mijn verbuik te tonen. Toen ik de klantenservice belde deelde hij mij mee dat dit niet mogelijk was, dat je alleen de algemene informatie via je factuur in kunt zien.Wat is dat voor onzin? Ik ken verschillende providers waar je dit simpel via de app terug kan vinden? Waarom deelt Tele2 dit niet?
Hi, Mijn simkaart hield er opeens mee op. Ik heb een nieuwe binnen gekregen en deze moet geactiveerd worden.Op de website wordt er aangegeven dat ik alleen via de klantenservice geholpen kan worden omdat mijn oude simkaart het niet meer doet. Maar het is lastig om de klantenservice te bellen wanneer mijn sim het niet doet en de nieuwe nog niet geactiveerd is. Is er een andere optie hiervoor? Groetjes,Mees
Al jaren zonder problemen klant bij Tele2 met een sim-only abonnement. Na de update naar het nieuwe 4g netwerk afgelopen donderdag heb ik nog wel gewoon kunnen internetten en bellen uit de bundel. Gister “opeens” geen netwerk meer. Hier is geen update van de software op het toestel aan vooraf gegaan, toestel had wel netwerk voordat deze in m'n broekzak ging, toen die eruit kwam geen netwerk meer. Toestel een aantal keer opnieuw opgestart, zonder succes. Daarnaast de tips op het forum gevolgd, APN op alle mogelijke wijzen proberen in te stellen, tussendoor opnieuw opgestart, langer gewacht om te kijken of het netwerk “spontaan” zou verschijnen, APN teruggezet naar standaardinstelling, wederom zonder succes. Voor de volledigheid, ik ben op een aantal verschillende plekken geweest waar ik normaal altijd netwerk heb.Chatbot adviseerde de klantenservice te bellen, maar die is zaterdagavond en zondag niet bereikbaar.Het toestel is een OnePlus 6, draait op Android 10. Eerdere tips van forumle
Mijn telefoon stond aan.
Hallo allemaal, Gebruik mijn xiaomi 9t pro al een jaar met tele2. nooit problemen mee gehad. maar na een dagje duitsland, heb ik zowel geen 4g of mobiel bereik. iemand een idee, hoe ik dit kan oplossen? mvg, r.m.hans
Vanwege corona kan je geen kaartje bij de chauffeur bij de bus van de lijn in Belgie.Ik probeerde een sms te kopen maar kreeg de melding dat de sms niet verzonden kon worden?Kan ik geen belgische betaalde smsjes versturen?
Wanneer komt nu eindelijk eens esim uit bij jullie? heb een mooie iphone xr maar kan niet genieten van dual sim
Na de verbetering van 4g sinds maandag avond heb ik geen 4g internet meer. Ik kan wel bellen en smsen. Heb de simkaart al in een andere telefoon gedaan werkte het ook niet. Instellingen staan nog allemaal goed. Ik had eerst gewoon alles goed het werkte ook hardstikke goed maar na de verbetering helemaal niks meer. Ik heb dit echt nodig voor mijn opleiding. Alstublieft help want heb het zo snel mogelijk nodig
We werken voortdurend aan ons netwerk én aan onze service. Daarom zetten we je op 27 augustus over op een beter 4G-netwerk. Je krijgt ook meteen een update van MijnTele2 en je voicemail. We laten je stap voor stap weten wat er gaat gebeuren! Beter: 4G-netwerk Je gaat over op een ander 4G-netwerk. Dat is op veel manieren stukken beter: Grotere 4G-dekking in Nederland. In gebieden waar je verbinding minder was, verbetert je bereik. Dit merk je bijvoorbeeld onderweg in de trein of auto. In de EU zit je straks op 4G. Dit was vaak nog 3G. Dus als je op vakantie gaat, heb je met dit netwerk veel beter bereik. Ik kreeg vanmorgen bovenstaande email. Kloppen deze beweringen en houdt het in dat ik overgezet wordt van het Tele2 naar het T-Mobile 4G netwerk? De tele2 mast staat hier veel dichterbij dan de T-Mobile mast, dus ik vrees dat de snelheden omlaag gaan. www.tele2.nl/bijnazover
Bij mij is het nachtelijke automatische overzetten naar het nieuwe netwerk per mail aangekondigd en per mail gemeld dat dat mislukt is. Kan ik dat handmatig doen terwijl ik nu in Frankrijk ben??
Sinds donderdag ben ik over naar het nieuwe 4G netwerk. Sinds vrijdag heb ik geen netwerk verbinding meer. Heb al verscheidene stappen van het forum en de telefoonassistent geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar. Als ik een nieuwe APN wil toevoegen dan toont hij deze later niet in mijn selectie. Iemand verder nog goede ideeën? Alvast bedankt!
Ik heb telkens problemen met het inloggen op mijn Tele2. Ik wil inloggen op mijn mobiele abonnement, maar nadat ik het paswoord heb ingevuld keer ik telkens (zonder foutmelding) weer terug naar het inlogscherm. Ik heb ook al geprobeerd mijn wachtwoord te veranderen. Er wordt dan een bericht gestuurd met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken. Als ik daarop klik, kan ik het wachtwoord aanpassen, er komt een melding dat het wachtwoord succesvol is aangepast maar dan kan ik weer niet inloggen. Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen?
Vandaag per mail en sms bericht ontvangen dat ik ben overgezet naar het nieuwe netwerk. Ook de nieuwe tele2 app geïnstalleerd (via wifi).Sinds ik ben overgezet heb kan ik niet meer bellen of data gebruiken. Mijn telefoon is een Pocophone F1 (die staat dus ook niet in toestelhulp). Klantenservice chatbot geeft aan dat ik moet bellen, dat kan dus even niet! Wat te doen?
Sinds vanmiddag 20aug 2020 (de dag van de overstap naar nieuw 4g netwerk) doet mijn 4g het niet meer. Ik kan wel bellen, maar 4g kan ik niet gebruiken. Ik heb ook via mijn tele2 gecheckt of er iets geblokkeerd staat maar dat is niet het geval.
Ik betaal al een jaar lang 27 euro voor mijn abonnement en nu de factuur van juli is 27,42 !!
In 31 Aug (this month) we are moving. Currently we are registered with the internet and tv and want to transfer services to the new place. We hope to know how that can be arranged. Thanks. Yang
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.