beantwoord

Ik wil de exacte tijden weten van mijn belgeschiedenis als bewijs tegen een bekeuring. Waarom kan ik deze niet opvragen?

  • 3 September 2020
  • 1 reactie
  • 5449 x bekeken

Zoals de titel al zegt heb ik de exacte tijden nodig van mijn verbruik, zowel bellen als internet, om aan te tonen dat ik mijn telefoon niet heb gebruikt tijdens een bepaald moment. Ik heb een bekeuring gekregen voor bellen tijdens het rijden wat meneer agent helaas verkeerd gezien heeft. Ik wil dit graag bewijzen door mijn verbuik te tonen. Toen ik de klantenservice belde deelde hij mij mee dat dit niet mogelijk was, dat je alleen de algemene informatie via je factuur in kunt zien.

Wat is dat voor onzin? Ik ken verschillende providers waar je dit simpel via de app terug kan vinden? Waarom deelt Tele2 dit niet?

icon

Beste antwoord door pipodeclown 3 September 2020, 19:31

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7

Allereerst staan op de specificatie bij je factuur alleen de uitgaande gesprekken. Als iemand jou belde, staat dat niet op de factuur, dat gaat immers niet van je belbundel af.

Daarnaast krijg je geen boete voor bellen tijdens het rijden, maar voor het in de hand houden van een telefoon. Als er geen gesprek of data verbruik op je factuur staat, dan bewijst het niets. Je kunt nog steeds met de telefoon in de hand offline navigeren, muziek afspelen, notities maken, of deze zelfs gewoon uit hebben staan. Al die handelingen zijn verboden.

Tot slot zou je zelfs gebeld kunnen hebben met een anonieme prepaidkaart, dat er met DIT nummer niet is gebeld zegt helemaal niets. Kortom, met een specificatie van de factuur ga je niet bewijzen dat je de telefoon op dat moment niet in de hand hebt gehouden.