Ik heb telkens problemen met het inloggen op mijn Tele2. Ik wil inloggen op mijn mobiele abonnement, maar nadat ik het paswoord heb ingevuld keer ik telkens (zonder foutmelding) weer terug naar het inlogscherm. Ik heb ook al geprobeerd mijn wachtwoord te veranderen. Er wordt dan een bericht gestuurd met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken. Als ik daarop klik, kan ik het wachtwoord aanpassen, er komt een melding dat het wachtwoord succesvol is aangepast maar dan kan ik weer niet inloggen.
Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen?
Beste antwoord door Rox van Tele2
Hey @Blauwvinger, bedankt voor je duidelijke uitleg! Ben je na 6 mei klant geworden dan heb je de blauwe app nodig. Als je voor die tijd klant bent geworden dan kan je gewoon de paarse app blijven gebruiken. In dat geval wil ik je eerst vragen of het wel lukt om via de website in te loggen. Als dat lukt, dan adviseer ik je om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Je zou daarna weer opnieuw kunnen inloggen. Helpt dat niet, dan kan je mij gelijk een privébericht sturen met deze link. Ik maak dan een ticket aan voor de technische afdeling zodat ze dit voor jou gaan uitzoeken. Dan komt het helemaal goed en kan jij weer gebruik maken van de app! Ter verificatie heb ik dan deze gegevens nodig:
Voornaam + achternaam
Volledige adresgegevens
Geboortedatum
Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer
Wil je ons hier op de hoogte houden? Ik hoor het van je als je me nodig hebt. Ik sta voor je klaar!
Hey @Blauwvinger, bedankt voor je duidelijke uitleg! Ben je na 6 mei klant geworden dan heb je de blauwe app nodig. Als je voor die tijd klant bent geworden dan kan je gewoon de paarse app blijven gebruiken. In dat geval wil ik je eerst vragen of het wel lukt om via de website in te loggen. Als dat lukt, dan adviseer ik je om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Je zou daarna weer opnieuw kunnen inloggen. Helpt dat niet, dan kan je mij gelijk een privébericht sturen met deze link. Ik maak dan een ticket aan voor de technische afdeling zodat ze dit voor jou gaan uitzoeken. Dan komt het helemaal goed en kan jij weer gebruik maken van de app! Ter verificatie heb ik dan deze gegevens nodig:
Voornaam + achternaam
Volledige adresgegevens
Geboortedatum
Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer
Wil je ons hier op de hoogte houden? Ik hoor het van je als je me nodig hebt. Ik sta voor je klaar!
Dan ga ik het nog één keer vragen, ben je al gemigreerd? Dan heb je een mail en sms gehad over het overzetten naar een nieuw netwerk en simkaart update.
Lukt het via Mijn Tele2 (website) ook niet? Wat voor toestel heb je?
Soms is er een storing in de app, als het meerdere dagen niet lukt dan de app even verwijderen, toestel opnieuw starten en app weer installeren. Meestal lost dat het dan op. Als het met Mijn Tele2 wel lukt, dan zijn de inloggegevens in ieder geval goed.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.