Skip to main content
beantwoord

Inloggen MijnTele2 mobiel abonnement


Ik heb telkens problemen met het inloggen op mijn Tele2. Ik wil inloggen op mijn mobiele abonnement, maar nadat ik het paswoord heb ingevuld keer ik telkens (zonder foutmelding) weer terug naar het inlogscherm. Ik heb ook al geprobeerd mijn wachtwoord te veranderen. Er wordt dan een bericht gestuurd met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken. Als ik daarop klik, kan ik het wachtwoord aanpassen, er komt een melding dat het wachtwoord succesvol is aangepast maar dan kan ik weer niet inloggen.

Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen?

Beste antwoord door Rox van Tele2

Hey @Blauwvinger, bedankt voor je duidelijke uitleg! Ben je na 6 mei klant geworden dan heb je de blauwe app nodig. Als je voor die tijd klant bent geworden dan kan je gewoon de paarse app blijven gebruiken. In dat geval wil ik je eerst vragen of het wel lukt om via de website in te loggen. Als dat lukt, dan adviseer ik je om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Je zou daarna weer opnieuw kunnen inloggen. Helpt dat niet, dan kan je mij gelijk een privébericht sturen met deze link. Ik maak dan een ticket aan voor de technische afdeling zodat ze dit voor jou gaan uitzoeken. Dan komt het helemaal goed en kan jij weer gebruik maken van de app! Ter verificatie heb ik dan deze gegevens nodig:

  • Voornaam + achternaam
  • Volledige adresgegevens
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer

Wil je ons hier op de hoogte houden? Ik hoor het van je als je me nodig hebt. Ik sta voor je klaar! :muscle_tone4:

Groetjes, 

Rox

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7113 reacties
  • 16 juni 2020

Er zijn twee 'mijn.tele2' apps. Gebruik je de goede? Probeer eens de webpagina mijn.tele2.nl .


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 16 juni 2020

Ben je nieuwe klant? Welke datum heb je je bestelling gedaan? Wellicht gebruik je inderdaad de verkeerde app en Mijn omgeving.


Rox van Tele2
  • Oud Moderator
  • 212 reacties
  • Antwoord
  • 17 juni 2020

Hey @Blauwvinger, bedankt voor je duidelijke uitleg! Ben je na 6 mei klant geworden dan heb je de blauwe app nodig. Als je voor die tijd klant bent geworden dan kan je gewoon de paarse app blijven gebruiken. In dat geval wil ik je eerst vragen of het wel lukt om via de website in te loggen. Als dat lukt, dan adviseer ik je om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Je zou daarna weer opnieuw kunnen inloggen. Helpt dat niet, dan kan je mij gelijk een privébericht sturen met deze link. Ik maak dan een ticket aan voor de technische afdeling zodat ze dit voor jou gaan uitzoeken. Dan komt het helemaal goed en kan jij weer gebruik maken van de app! Ter verificatie heb ik dan deze gegevens nodig:

  • Voornaam + achternaam
  • Volledige adresgegevens
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer

Wil je ons hier op de hoogte houden? Ik hoor het van je als je me nodig hebt. Ik sta voor je klaar! :muscle_tone4:

Groetjes, 

Rox


Teunisje
  • Is lekker bezig
  • 5 reacties
  • 22 augustus 2020

Bij mij zelfde probleem kan niet inloggen.


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 22 augustus 2020
Teunisje schreef:

Bij mij zelfde probleem kan niet inloggen.

Is het eerder wel gelukt of nog nooit! Vanaf wanneer ben je klant voor mobiel?


Teunisje
  • Is lekker bezig
  • 5 reacties
  • 22 augustus 2020

Dankje,al jaren nooit een probleem gehad word nu niet meer herkend.


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 22 augustus 2020
Teunisje schreef:

Dankje,al jaren nooit een probleem gehad word nu niet meer herkend.

Al overgezet naar het nieuwe systeem? Probeer je in te loggen op Mijn Tele2 of in de app?


Teunisje
  • Is lekker bezig
  • 5 reacties
  • 22 augustus 2020

Inde app


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 22 augustus 2020
Teunisje schreef:

Inde app

Dan ga ik het nog één keer vragen, ben je al gemigreerd? Dan heb je een mail en sms gehad over het overzetten naar een nieuw netwerk en simkaart update.

Lukt het via Mijn Tele2 (website) ook niet? Wat voor toestel heb je?


Teunisje
  • Is lekker bezig
  • 5 reacties
  • 23 augustus 2020

Lukt inmiddels op de laptop wel weer.

Geen sms of mail gehad ik gebruik een iPhone X 

 

dankje

 


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 23 augustus 2020
Teunisje schreef:

Lukt inmiddels op de laptop wel weer.

Geen sms of mail gehad ik gebruik een iPhone X 

 

dankje

 

Soms is er een storing in de app, als het meerdere dagen niet lukt dan de app even verwijderen, toestel opnieuw starten en app weer installeren. Meestal lost dat het dan op. Als het met Mijn Tele2 wel lukt, dan zijn de inloggegevens in ieder geval goed.


Teunisje
  • Is lekker bezig
  • 5 reacties
  • 23 augustus 2020

Thanxx voor de info👍👍