beantwoord

mobiel abonnement geen bereik/service, kan niet bellen!

  • 10 September 2020
  • 3 reacties
  • 2047 x bekeken

Heb geen service. 
dus kan niet bellen, en dus ook niet naar de klantenservice 

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 11 September 2020, 16:35

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Er is ook een chatmogelijkheid met de klantenservice, type dan “medewerker spreken”

 

Reputatie 7

Heb je bericht gehad dat je wordt gemigreerd? Als je huidige klantnummer in Mijn Tele2 begint met 1.1 dan zit je in het nieuwe systeem. Het kan zijn dat je instellingen niet goed zijn doorgekomen, maar er kunnen ook werkzaamheden aan de antenne bij jou in de buurt zijn. Heb je in andere plaatsen ook geen service? Welke netwerken vind je telefoon als je deze handmatig laat zoeken naar beschikbare netwerken?

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Wendyies,
Welkom op de Community! Geen service dat moeten we zo snel mogelijk oplossen. Ik kan mij voorstellen dat dit niet prettig is!
Ik heb meteen jouw gegevens gecheckt en dat is allemaal in orde. Dus we moeten op zoek naar de oplossing. Geen zorgen, dit gaan we fixen!

Op onze dekkinskaart kan je zelf checken of je je in dekkingsgebied bevindt en of er bij jou een storing gaande is. Bevind je je niet in storingsgebied? Misschien bevind je je op een hele drukke plek of een heel goed geïsoleerd huis? Dat kan de verbinding namelijk ook flink tegenhouden. 

Heb je toevallig al een keer je toestel uit- en aangezet? Dit wil nog wel eens helpen! De laatste telefoonupdates installeren helpt vaak ook, mocht je dit nog niet gedaan hebben. Als er geen storing gaande is en het probleem op meerdere plekken speelt, én bovengenoemde stappen werken ook niet, kun je je opnieuw netwerkinstellingen instellen. Check hier onze toestelhulp. Kies dan voor: 4G netwerk instellen

Als dit ook niet helpt, hebben we nog enkele stappen die je kunt ondernemen in een topic op onze Community gezet. Check het hier.

Ik hoor graag of dit heeft geholpen, zo niet geef dan een seintje. Dan zorg ik dat de technische dienst jouw probleem onderzoekt! :thumbsup: