De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Hallo,Heb gisteren mijn nieuwe toestel ontvangen waar ik ontzettend blij mee ben, alleen heeft het toestel helaas geen ondersteuning voor 2 fysieke simkaarten. Mijn werkgever maakt gebruik van KPN EEN waardoor eSim hier nog niet beschikbaar is, helaas zie ik net dat Tele2 dit ook nog niet ondersteunt. Wel zie ik meerdere berichten hierover dus de vraag is hoog, is er inmiddels als iets bekend over wanneer deze ondersteuning komt?Ook lees ik dat T-Mobile Tele2 heeft overgenomen, is het wellicht mogelijk een T-Mobile simkaart (eSim) te gebruiken met een Tele2 abonnement? Dit zou mij enorm helpen!
Sinds een tijdje vraagt Tele2 niet meer om een PIN-code bij het bellen naar voicemail vanaf eigen toestel (als je een PIN hebt ingesteld). Ik vraag me af of dit wel veilig is. Het is volgens mij niet zo moeilijk om een telefoonnummer te spoofen. Dat ligt aan het netwerk, maar ik kan hier geen informatie over vinden. Wie kan me daaraan helpen?
Goedemiddag, Ik heb dit op twitter al gevraagd.Ik zou uit jullie bel lijst gehaald worden en ik moest me maar aanmelden bij bel me niet register?Mijn telefoon nummer is nergens bekend behalve bij familie. Ik sta al in het bel me niet register.Jullie bellen mij onder werk tijd en aangezien we allemaal thuis moeten werken is dit zeer hinderlijk.Hierbij nogmaals het dringende verzoek mij uit jullie lijst te halen !Ik ben heel modern dus als ik een aanbieding wil of wat veranderen aan mijn abonnement weet ik jullie heel prima zelf te vinden ! Alvast bedankt !
Beste Tele 2, Vanaf gisteren heb ik geen internet en mobiele data, ik kan niet internetten en bellen. Vandaar deze weg dat ik jullie probeer te bereiken. Vriendelijke groet, Annelies
Kan ineens niet meer inloggen, geeft aan dat ww fout is. Bij opvragen ww geeft hij aan geen account.Ik heb vervolgens een account aangemaakt opnieuw en ook een sms ontvangen om deze te bevestigen, een wachtwoord te maken en je zou denken, opgelost.Nou wil ik dus inloggen en krijg ik wederom de melding dat het wachtwoord fout is.Als ik op de link klik voor een nieuw wachtwoord crasht heel de websiteThis site can’t be reachedCheck if there is a typo in cmstst.tm.nl.ad.tmo. If spelling is correct, try running Windows Network Diagnostics.DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN
Ik erger me rot aan dit probleem. Ik heb unlimited 4g en gebruik dat erg veel. Daardoor heb ik regelmatig met de bundelbooster te maken. Nou werkt dat allemaal leuk en aardig, zolang ik hem maar activeer in de app, nádat ik 80% van de vorige booster heb verbruikt, maar vóórdat ik 100% heb verbruikt. Op dat moment houdt de app namelijk gewoon op met werken voor mij. Ik blijf maar naar een draaiend cirkeltje turen terwijl ie probeert te laden, wat enorm frustrerend is.Ik weet dat ik ook via sms een bundelbooster kan activeren, dat probeer ik in dat geval dan ook. Maar zelden werkt dat in 1x. Vaak moet ik vliegtuigmodus aanzetten en weer uit, dat een paar keer herhalen, voordat het smsje door lijkt te komen en ik weer verder kan internetten.Ook als ik wel een smsje krijg waarin staat dat het gelukt is om de bundelbooster te activeren, heb ik vaak alsnog geen internet tot ik, je raadt het al, vliegtuigmodus weer aan en uit heb gezet. Ik vind dit echt een enorm gezeik, voor het nieuwe netwe
Ik heb sinds 3 december een simkaart die ik zelf online, of de klantenservice via de telefoon niet geactiveerd krijgen. Het kan toch niet zo zijn dat jullie al dagen geen nieuwe klanten meer aan kunnen nemen? Is er iemand hier die mogelijk wat dieper in het systeem kan kijken wat er aan de hand is?
Ik ben in bezit van de samsung s20+, nu ben ik gewend om elke maand een software update te ontvangen. Maar deze heb ik in november niet ontvangen. Ik vroeg mij af of dit klopt?
In het ontgrendelscherm van mijn telefoon staat tegenwoordig Tele2 Hydra ipv alleen Tele2.Weet iemand hier iets van?
Ik heb op 5 november abbo verlengd (iphone 12 pro blauw) het zou 3-4 weken dure. Heb onderhand 2 mailtjes gehad dat ze niet op voorraad waren. Zou vorige week vrijdag een nieuwe mail ook krijgen niet gehad en we zijn nu een week verder en heb nogsteeds geen mail gehad. Het is heel vervelend om niks van tele2 te horen waar mijn telefoon is gebleven.
Goedemiddag, Ik heb net met de klantenservice gebeld en na een aantal keren doorverbonden te zijn werd de verbinding verbroken.Graag zou ik de facturen van april 2019 t/m december 2019 willen downloaden.Echter in de app kan ik ze alleen van november en december 2019 inzien. graag hoor ik van u
Als ik bel, dan kan ik de persoon dermate slecht verstaan dat ik delen mis en het gesprek niet meer kan volgen. Er vallen milliseconden-stukjes weg van het gesprek en er treedt vervorming op. Heel soms valt het gesprek zelfs voor bijv. 3 of voor 6 seconden weg. Dat is helemaal absurd.Ook ik ben voor de ander niet altijd goed verstaanbaar. Ik heb er echter meer last van dan mijn gesprekspartner. Dit komt voor bij goed bereik (4 streepjes), dus daar ligt het niet aan. Ik heb een IPhone XR. Ik heb hem al opgestuurd ter reparatie, maar dat heeft niet geholpen. Toen ik in de tussentijd mijn simkaart in mijn oude telefoon (IPhone 5S) heb gestopt, bleek dat het probleem er nog steeds was. Ook met mijn simkaart in een Samsung Galaxy S10 bleef ik dezelfde problemen houden. Het zit dus niet in het toestel.Het komt voor als ik de telefoon op 4G zet, maar ook op 3G heb ik dezelfde problemen.(Ik heb een unlimited belabonnement bij Tele2, maar heb ondertussen thuis vooral gebeld met mijn vaste telef
Ik heb het geprobeerd met Firefox en Chrome. Cookies uitgezet maar dat hielp niet. Heeft iemand een idee?
Ik kan mijn verbruik nu al een beste poos niet meer zien. Er wordt gezegd dat ik geen actief 06 nummer heb. Dit terwijl ik al meet dan anderhalf jaar dit abonnement heb. Kunnen jullie hier ook wat aan doen?
hoi, mijn samsung a50 heeft 2 weken geleden aangekondigd een update te gaan uitvoeren(dit gebeurt wel vaker) dus ik dacht oke prima. op het moment dat hij klaar was voor installatie liep hij vast en schakelde uit. tot op vandaag krijg ik hem niet meer aan. ik heb de volume-uit knop met de aan-uitknop tegelijk ingedrukt, maar dan blijft hij vastlopen op het begin scherm met SAMSUNG A50. heb hem proberen te resetten, maar ook hier bij geen succes. heeft iemand tips?
Hoi, gister is mijn telefoon gestolen (samsung galaxy s9+ 256gb) zonder simkaart erin, nu las ik dat jullie de imei code op een blacklist kunnen zetten en de telefoon kunnen traceren. De aangifte is ook gedaan. Kunnen jullie dat?
Hi iedereen,Nou zoals ik lees ben ik niet de enige met het probleem dat unlimited data bundelboosters niet meer bijgesmst kunnen worden en je dus vastloopt meermaals per dag. Ineens is dit veranderd, ik heb niets hierover te horen gekregen en ben ook nergens mee akkoord gegaan. Tele2 heeft mijn chat afgebroken met de opmerking dat deze werkwijze helemaal niet veranderd is ten opzichte van eerder en dat ze niets konden doen hieraan. Ik lees overduidelijk bij genoeg klanten dat dit dus wel veranderd is, dat ik niet de enige ben met dit probleem, dat het dus niet een tijdelijk foutje is en dat het via de app etc. ruk werkt.Erg naar dat ze mij doen overkomen alsof ik het fout heb en iets raars vertel. Tele2 heeft mij destijds zelf geadviseerd om genoeg bij te smsen zodat ik niet tussentijds eruit werd gegooid. En ik was mega blij met die oplossing en ik was tot nu toe super tevreden. Mijn vraag is daarom: ik zit nog een jaar vast aan dit abonnement, kan tele2 dit zomaar maken? Ik ben hier
Ik heb de iPhone 12 pro gold besteld op 25 oktober. Levertijd zou 3-4 weken zijn. Inmiddels ben ik al 5 weken aan het wachten en nog steeds niks binnen. Bestelstatus is ook al 5 weken hetzelfde dat ik in afwachting ben van de voorraad.Is er iemand die rond dezelfde tijd de iPhone 12 pro heeft besteld en deze al wel binnen heeft??
Als ik een nieuw ww wil aanmaken word deze bij de eerste letter die ik intype al rood hoe kan dit
Ongeldige e-mailadres en wachtwoord combinatie. Geprobeerd nieuw ww aan te maken lukt niet bij eerste letter word deze al rood
Hoi, Sinds gisteren is mijn simkaart ineens niet meer geregistreerd. Kan de klantenservice ook niet bellen omdat ik geen andere telefoon heb. Ik heb geprobeerd opnieuw op te starten en de sim opnieuw te plaatsen. Ook doet mijntele2 het niet, dus kan daar ook niks in veranderen. Hoor graag wat ik kan doen, want ik moet bereikbaar zijn. Mvg, Krae
Beste Tele2,Ik kan niet meer inloggen in mijn Tele2. Als ik een wachtwoord reset aan vraag, ontvang ik geen mail om mijn wachtwoord opnieuw in te stellen. Kunnen jullie mij a.u.b hier mee helpen?Alvast bedankt!Groetjes,Romy
Ik heb 2 nummers op 1 email en kan maar voor 1 nummer inloggen op de app hoe kan ik oo de andere nummer inloggen? Alvast bedankt
Een goedemiddag, Ik heb op 18 november in de avond een iPhone 11 64GB Green besteld. Ik mocht verlengen dus dacht, ik ga voor een iPhone. Deze was op voorraad dus '’'Voor 21.00 uur besteld, morgen in huis!'’. Rek dat maar uit naar 3 weken dacht ik gelijk en die kant gaat het ook op. Nu is het algemeen bekend dat deze dingen gewoonweg zeer populair zijn waardoor de levertijden ook zeer lang zijn. Tele2 is afhankelijk van Apple...etc etc. Oké prima. Ik heb echter 1 vraag: Op 25 januari 2021 verloopt mijn huidig abonnement. Ik mag wel verwachten dat ik hem in ieder geval VOOR die tijd heb toch? Zou een beetje raar zijn dat ik dan 39 euro per maand ga betalen en geen nieuwe telefoon heb. Groetjes Jelmer
Ik heb een telefoon abonnement met een onbeperkte data, na 5GB kan ik normaal gesproken via de app 1GB krijgen maar wanneer ik inlog staat er dat er geen actieve bundels zijn. Ik heb de app opnieuw gedownload en nu kan ik niet meer inloggen.!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.