Hi iedereen,
Nou zoals ik lees ben ik niet de enige met het probleem dat unlimited data bundelboosters niet meer bijgesmst kunnen worden en je dus vastloopt meermaals per dag. Ineens is dit veranderd, ik heb niets hierover te horen gekregen en ben ook nergens mee akkoord gegaan.
Tele2 heeft mijn chat afgebroken met de opmerking dat deze werkwijze helemaal niet veranderd is ten opzichte van eerder en dat ze niets konden doen hieraan. Ik lees overduidelijk bij genoeg klanten dat dit dus wel veranderd is, dat ik niet de enige ben met dit probleem, dat het dus niet een tijdelijk foutje is en dat het via de app etc. ruk werkt.
Erg naar dat ze mij doen overkomen alsof ik het fout heb en iets raars vertel. Tele2 heeft mij destijds zelf geadviseerd om genoeg bij te smsen zodat ik niet tussentijds eruit werd gegooid. En ik was mega blij met die oplossing en ik was tot nu toe super tevreden.
Mijn vraag is daarom: ik zit nog een jaar vast aan dit abonnement, kan tele2 dit zomaar maken? Ik ben hier niet tevreden over en wordt op kosten gejaagd als ik hier ook nog een vaste aansluiting moet gaan regelen.
Daarnaast wil ik vragen of er een provider is waar het anders en beter werkt?
Alvast bedankt!