Skip to main content
Antwoord

Verbruik niet zichtbaar in app mijn tele2

  • December 1, 2020
  • 1 reactie
  • 372 x bekeken

Shannavg

Ik kan mijn verbruik nu al een beste poos niet meer zien. Er wordt gezegd dat ik geen actief 06 nummer heb. Dit terwijl ik al meet dan anderhalf jaar dit abonnement heb. Kunnen jullie hier ook wat aan doen?

 

 

 

Beste antwoord door pipodeclown

Heb je in Mijn Tele2 een klantnummer dat begint met 1.1? Dan zit je op het nieuwe netwerk en in het nieuwe systeem en vermoed ik dat je mogelijk nog de oude app gebruikt? Probeer eens de zwarte Tele2 app in plaats van de paarse. https://www.tele2.nl/bijnazover

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • Antwoord
  • December 1, 2020

Heb je in Mijn Tele2 een klantnummer dat begint met 1.1? Dan zit je op het nieuwe netwerk en in het nieuwe systeem en vermoed ik dat je mogelijk nog de oude app gebruikt? Probeer eens de zwarte Tele2 app in plaats van de paarse. https://www.tele2.nl/bijnazover