Skip to main content
beantwoord

Help geen mobiele data, dus geen internet, en niet bellen.

  • 9 december 2020
  • 1 reactie
  • 1129 x bekeken

Beste Tele 2,

 

Vanaf gisteren heb ik geen internet en mobiele data, ik kan niet internetten en bellen. Vandaar deze weg dat ik jullie probeer te bereiken.

 

 

Vriendelijke groet,

 

Annelies

Beste antwoord door eric

Heb je toevallig bericht gehad dat je zou worden overgezet naar het nieuwe netwerk?

In alle gevallen is het verstandig om met een andere telefoon de klantenservice te bellen. Op het forum zijn wel Tele2 moderators, maar dat duurt altijd een paar dagen voordat ze een case kunnen oppakken.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • Antwoord
  • 9 december 2020

Heb je toevallig bericht gehad dat je zou worden overgezet naar het nieuwe netwerk?

In alle gevallen is het verstandig om met een andere telefoon de klantenservice te bellen. Op het forum zijn wel Tele2 moderators, maar dat duurt altijd een paar dagen voordat ze een case kunnen oppakken.