Simkaart activeren

  • 7 December 2020
  • 8 reacties
  • 2180 x bekeken

Ik heb sinds 3 december een simkaart die ik zelf online, of de klantenservice via de telefoon niet geactiveerd krijgen. Het kan toch niet zo zijn dat jullie al dagen geen nieuwe klanten meer aan kunnen nemen? Is er iemand hier die mogelijk wat dieper in het systeem kan kijken wat er aan de hand is?


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7

Gaven ze aan waarom de simkaart niet geactiveerd kon worden? Was er sprake van een storing of iets specifieks?

Ze hadden meerdere klanten gesproken met dit probleem. Kunnen de sim niet in het systeem vinden. Maar het kan toch niet zijn dat je het 5 dagen niet voor elkaar krijgt en niks van je laat horen. Ik heb 2 uur aan de lijn gehangen, van afdeling naar afdeling doorgezet (mag je uiteraard weer naar het muziekje luisteren) om nergens uit te komen. Behalve dat ik misschien wel ooit een email krijg dat het weer werkt

Reputatie 5

Hoi Teun,

Heb je inmiddels al meer gehoord en wellicht gevraagd om een nieuwe simkaart. Misschien kan het probleem daarmee nog sneller worden opgelost?

Kan hem nog steeds niet activeren, heb nog 2 keer gebeld, kunnen het daar ook nog niet. Bij het laatste telefoontje gingen ze het uitzoeken en zouden ze terugbellen, niks meer gehoord. Heb gevraagd om een nieuwe simkaart, met een nieuw nummer als dat helpt, maar ze kunnen pas een nieuwe simkaart sturen als ik een account heb en die kan ik pas aanvragen als ik de simkaart kan activeren.

 

Echt waardeloos dus, heb de kaart sinds 3 december. Als ik geen zakelijk nummer had kon ik al meer dan een week niet bellen.

Reputatie 5

Hoi Teun,

Ik heb even navraag gedaan en een Tele2 moderator gaat volgende week voor je kijken. Heb je je klant gegevens toegevoegd aan je forum profiel?

Nummer dat niet werkt en adresgegevens staan erin, klantnummer heb ik niet.

Was het nog gelukt hier naar te kijken? Ik heb ook telefonisch niks meer gehoord

Dit is helemaal leuk, nu krijg ik wel een incasso voor het hele bedrag, ik kan er weken geen gebruik van maken omdat Tele2 die simkaart niet kan activeren