Ik heb net met de klantenservice gebeld en na een aantal keren doorverbonden te zijn werd de verbinding verbroken.
Graag zou ik de facturen van april 2019 t/m december 2019 willen downloaden.
Echter in de app kan ik ze alleen van november en december 2019 inzien.
graag hoor ik van u
Beste antwoord door Rox van Tele2
Hi @anja1981, welkom op onze Community! Goed dat je hier de vraag stelt, ik heb het gelijk voor je uitgezocht. Ben je toevallig overgezet naar het nieuwe netwerk? Als dat het geval is, dan zijn de laatste 12 facturen meegegaan naar de nieuwe MijnTele2. Ik zou nog wel voor je in het oude systeem kunnen duiken om de facturen daar op te halen. Ik wil je vragen om je klantnummer toe te voegen aan je profiel, zodat ik met je mee kan kijken. Laat je het weten als het is gelukt?
Hi @anja1981, welkom op onze Community! Goed dat je hier de vraag stelt, ik heb het gelijk voor je uitgezocht. Ben je toevallig overgezet naar het nieuwe netwerk? Als dat het geval is, dan zijn de laatste 12 facturen meegegaan naar de nieuwe MijnTele2. Ik zou nog wel voor je in het oude systeem kunnen duiken om de facturen daar op te halen. Ik wil je vragen om je klantnummer toe te voegen aan je profiel, zodat ik met je mee kan kijken. Laat je het weten als het is gelukt?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.