Skip to main content

Goedemiddag,

 

Ik heb net met de klantenservice gebeld en na een aantal keren doorverbonden te zijn werd de verbinding verbroken.

Graag zou ik de facturen van april 2019 t/m december 2019 willen downloaden.

Echter in de app kan ik ze alleen van november en december 2019 inzien.

 

graag hoor ik van u

Hi @anja1981, welkom op onze Community! Goed dat je hier de vraag stelt, ik heb het gelijk voor je uitgezocht. Ben je toevallig overgezet naar het nieuwe netwerk? Als dat het geval is, dan zijn de laatste 12 facturen meegegaan naar de nieuwe MijnTele2. Ik zou nog wel voor je in het oude systeem kunnen duiken om de facturen daar op te halen. Ik wil je vragen om je klantnummer toe te voegen aan je profiel, zodat ik met je mee kan kijken. Laat je het weten als het is gelukt?


het is inmiddels opgelost…..

ondanks dat de verbinding abrupt werd verbroken zijn ze er wel mee aan de slag gegaan.

Super bedankt!