De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Ik was afgesloten vanochtend rekening glad vergeten dus snel.overgemaakt om 11.00 uur denk om half 1 heb ik wel.weer.internet niks hoor net gekeken zie ik op de nieuwe factuur we hebben een nieuw rekeningnummer dus de nieuwe app gedownload van daaruit nog een keer dezelfde factuur betaald denk dat vraag ik wel terug gaat het ook naar het oude rekeningnummer en ik kan niet bellen vanmiddag geprobeerd met telefoon vriendin 44 wachtenden voor me via Facebook chat vanochtend al nog steeds geen reactie ik weet het niet meer dit is mijn laatste hoop heb geen thuis telefoon dus ben zeer afhankelijk van deze telefoon hoop dat ik hier wel een reactie krijg
It all started longer than a month ago. I had received various emails informing me about the new Tele2 app, and how my account would be migrated seamlessly and all I’d need to do would be to sign into the new app. This is how it went:Migration started Old Tele2 app stopped working, new Tele2 app always redirected me to old app. MijnTele2 login works, but as soon as my account loads I get an error message and can’t interact in any way Within a week (more or less, hard for me to know), I stopped being able to receive calls. People would just land on my voice mail instantly, and I would not receive any missed calls notifications. When I eventually noticed this, I reached out to customer service. They said I just had to wait 2 days for the migration to complete. Hmmm, sure. Over the course of the 3 following days, my internet (4G) stopped working Within another day or two, I was unable to receive text messages.Every time I noticed some further degradation of service, I got in touch with cu
beste Forum, Het is natuurlijk van de gekke dat je niet hje overgebleven minuten en MB’s mee kunt nemen.Je hebt er voor betaald en het is vreemd dat je dan de rest moet inleveren. Dat doen ze bij andere winkels en supermarkten toch ook niet? Lever maar in. Je hebt er bewust zuinig mee gedaan en krijgt wel straf als je over de limiet heen gaat door dan hele hoge tarieven te rekenen. Dit klopt echt niet!
Hallo,Tot mijn schrik zie ik dat ik deze maand voor 39 euro buiten mijn bundel heb gebeld. Zelf dacht ik dat ik onbeperkt kon bellen en smsen maar dit is dus maar 100 minuten. Mijn eigen fout, dat geef ik toe.Nu zit ik er wel mee dat ik nooit een sms heb gehad dat mijn minuten bijna op waren, zoals ik dat wel krijg wanneer mijn Mb’s (bijna) op zijn. ik heb mijn bundel nu wel opgehoogd naar onbeperkt voor 3 euro meer. ik zit er wel mee dat ik nu dus 39 euro moet betalen terwijl ik nooit een seintje heb gehad van jullie kant.is hier nog iets aan te doen?? kevin
Wanneer word mijn geld teruggestort? Wil graag opnieuw bestellen bij Tele2 maar niet tot ik mijn geld teruggestort heb..
Bundelbooster werkt echt niet meer goed na jullie update. Ik snap dat jullie een update wilden doen. Maar dan verwacht ik ook een UPdate en geen DOWNgrade… Nu ik een extra gb wil aanschaffen (1) meld het sms en de applicatie systeem het te laat of niet. Waardoor ik weer langer moet wachten. (2) Ik moet eerst mijn mobiele netwerk uitzetten en weer aanzetten om uberhaupt weer verbinding te krijgen na de bundelbooster.
Beste, Helaas een factuur niet kunnen betalen, dus vorige week afgesloten. Nu heb ik deze week de rekening betaald via de link in de sms die ik kreeg van Tele2.Nu 2 dagen later ben ik nog steeds niet aangesloten en zie ik dat het is overgemaakt naar rekening nummer NL59 BNPA 0227705521, kan dit kloppen?Even over de ontvangen SMS, ik ontvang vaker smsjes vanuit jullie (bv als mijn internet op is) en over de betaling stond in diezelfde SMS, dus ga er vanuit dat het ook daadwerkelijk vanuit Tele2 verstuurd is. Op de website staat dat de factuur nog niet betaald is. Vriendelijke groet,Jimmy
Hallo,Ik krijg vandaag een melding in de app dat ik niet op tijd heb betaald, terwijl het netjes van mijn rekening is afgegaan. Het is ook een beetje een rare melding, want ik heb €0,00 betalingsachterstand. Hieronder staat een screenshot. Is Tele2 bezig met onderhoud van het systeem of zo?
Ik heb onlangs mijn telefoon geüpgraded van de S9 naar een S10-notitie. Is er een manier om mijn alarm en beltonen van mijn oude S9 naar mijn nieuwe S10-notitie te krijgen, omdat de huidige naar mijn mening veel te stil zijn.Ik heb mijn telefoon geüpgraded via Samsung, dus ik heb geen toegang meer tot een S9.Help alstublieft
Tijdens het bestellen van een abonnement bij Tele 2 heb ik mijn eigen rijbewijs opgegeven voor identificatie, omdat ik wist dat ik thuis was. Bij bezorging werd het duidelijk dat ipv mijn eigen rijbewijs. het identificatiebewijs van diegene in had moeten voeren waarvan ik dit ook had ingevoerd bij het bestellen. De bestelling is nu weer meegenomen en Tele2 neemt contact met mij op. Hoe gaat het nu verder? kan ik dit nog aanpassen en alsnog mijn mobiel krijgen?
Hallo,ik heb een tijdje terug de Apple Watch 6 cellular aangeschaft net na het verlengen van mijn abonnement. Nu zie ik dat dit met tele 2 niet mogelijk is net een paar dagen over het opzegtermijn. Ik heb nog 12 maanden te gaan en vind het wel erg zonde van mijn aankoop. Kan ik nog met geluk mijn abonnement opzeggen en overstappen naar Vodafone? Ik kan moeilijk twee abonnementen nemen en heb de cellular functie echt nodig in het dagelijkse leven.
dag ik ben in december overgestapt naar Vodafone nu zou vandaag die ingaan maar ik heb geen sms en niks gekregen en het werkt ook niet maar tele2 nog wel terwijl mijn abonnement 27 januari zou moeten stoppen hoe is dit mogelijk?
Hi, als ik vandaag de iPhone 12 bij jullie bestel wanneer heb ik deze dan in huis?
Hallo, Afgelopen week heb ik via AMP groep mijn bestelling (verlening met telefoon) geannuleerd. Er staat dat ik van Tele2 nog een bevestiging hiervan krijg. Deze heb ik nog niet gehad, maar dat kan natuurlijk even duren. Moet ik ondanks deze manier van annuleren ook nog telefonisch annuleren bij Tele2? Alvast bedankt.Groeten
Goedemiddag,Hopelijk kan iemand mij helpen met bovenstaande problematiek. Ik wil iemand van tele2 bereiken, maar telefonisch zijn er 23 en 55 wachtenden voor mij :-( En via de chat krijg ik ook geen medewerker. Mobiel bellen en sms-en lukt nu niet omdat de simkaart niet is geactiveerd. Activeren lukt dus niet omdat ik geen mijn tele2 kan aanmaken, want met het aanmaken krijg ik een sms-code die ik niet ontvang of een mailtje die ik ook niet ontvang. Hopelijk kan het nu snel opgelost worden,Vriendelijke groet Franciska van der Wal
Ik zou gisteren binnen 30 minuten weer aangesloten worden, na 2 uur bezig te zijn met jullie klantenservice en alleen een berichtje een moment geduld alstublieft terug gekregen en wilt u anders bellen. Nou ik wil heel graag bellen maar dat gaat niet als ik afgesloten ben. Ik heb voor mijn werk mijn 4g en bellen hard nodig. Dus ben benieuwd hoelang ik nog moet wachten. Vind het namenlijk een beetje heel lang duren
Goedendag, ik wil van het afgelopen jaar de specificaties van mijn gebruikte data bekijken. Ik zie dat dat sinds dit jaar standaard in de factuur staat maar in de oudere facturen moet je op ‘Je factuurdetails’ klikken. Ik krijg dan zowel op mijn telefoon als op mijn computer de melding ‘502 bad gateway’. Wat gaat hier mis en weet iemand wat ik eraan kan doen? edwin
Waarom is mijn blokkade nog niet verwijderd? Meerdere malen de telefoon aan en uitgezet en inmiddels 1,5 uur geleden de achterstallige rekening al betaald.
Beste m/v, Ik heb een nieuwe simkaart ontvangen. Mijn oude simkaart is klaarblijkelijk al online afgekoppeld. Ik kan dus niet meer bellen (alleen WIFI werkt uiteraard). Om mijn nieuwe simkaart te activeren, moet mijn oude nog in staat zijn SMS te ontvangen of telefoneren naar de klantenservice.Dat is helaas beide onmogelijk. Zouden jullie mij hier aub mee kunnen helpen? Groet
Bedankt aan degenen die mij kunnen helpen met deze vraag! Ik heb net geprobeerd de klantenservice te bellen, maar dacht het toch maar eerst hier te vragen voordat ik op positie 40 in de wachtrij ga staan . Ik heb vandaag de resterende toestelkosten afbetaald van een abonnement die ik in juni 2019 ben gestart, met maandelijks opzegbare optie. Hierna gaf de app mij de optie om mijn abonnement te verlengen met toestel, en dat heb ik net gedaan. Het liefste begin ik mijn nieuwe abonnement in Februari al, maar snap dat dat te kort dag is. Maar in de app staat onder “nieuwe” nu dat het pas 28 mei zou beginnen? Waarom is dit? Ik heb momenteel maandelijks opzegbaar. Moet ik deze dan daadwerkelijk ook opzeggen bij de klantenservice, zodat de startdatum van mijn nieuwe abo verschoven kan worden naar… ik denk.. Maart?
Hoi.Mijn abonnement bij KPN verloopt 23-02-2021. Ik heb in december al een nieuw abonnement geregeld bij Tele2 met nummerbehoud. Is het de bedoeling dat ik de simkaart van Tele2 dan vanaf de 23ste van februari ga gebruiken? Zo ja, krijg ik dan voor de maand februari dubbele kosten omdat ik beide providers die maand gebruik? Mijn laatste vraag is, kan ik dan ook gelijk de 23ste met het kaartje van Tele2 mijn eigen nummer gebruiken? Groetjes,Denise
Beste,mijn Tele2 contract einddatum is 8 mei 2021. Zoals bekend is kan je eerder verlengen. Om deze reden had ik gebeld met de klantenservice. Ik gaf aan mogelijk mijn contract te willen verlengen als T-Mobile mij hetzelfde kon bieden als Vodafone. Na een goede uitleg en afspraken heb ik telefonisch verlengd. Ik mocht kosteloos verlengen zonder extra kosten. Ik was blij en ging samen met de medewerker direct alles regelen. De telefoon is keurig bij mij thuis bezorgt en werkt uitstekend. Vandaag ontving ik alleen mijn factuur en schrok hier nogal van. Er staat op dat ik eenmalige kosten vernieuwing van €71,12 dien te betalen. Dit is telefonisch nooit besproken geweest.Kunnen jullie dit asap aanpassen / oplossen?
Never recived an order confirmation for my samsung s21- so cannot make the promotion for the ear buds?
Since two days ago my SIM seems to not be able to connect to any network. I tried with other devices but had the same issue. I’m currently outside the Netherlands due to covid (but inside EU) since July and it has been working fine so far. I’m attaching a screenshot of what I see when I go to the ‘Network’ settings. Please let me know what is the issue. Thanks!
Ik Heb 2 abonnementen bij jullie een iPhone 11 en een Samsung note 10 maar kan niks meer in zien van mijn iPhone 11 door jullie update hoe kan ik het wel weer in zien?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.