beantwoord

afgesloten rekening betaald maar niet verwerkt

  • 28 January 2021
  • 4 reacties
  • 172 x bekeken

Ik was afgesloten vanochtend rekening glad vergeten dus snel.overgemaakt om 11.00 uur denk om half 1 heb ik wel.weer.internet niks hoor net gekeken zie ik op de nieuwe factuur we hebben een nieuw rekeningnummer dus de nieuwe app gedownload van daaruit nog een keer dezelfde factuur betaald denk dat vraag ik wel terug gaat het ook naar het oude rekeningnummer en ik kan niet bellen vanmiddag geprobeerd met telefoon vriendin 44 wachtenden voor me via Facebook chat vanochtend al nog steeds geen reactie ik weet het niet meer dit is mijn laatste hoop heb geen thuis telefoon dus ben zeer afhankelijk van deze telefoon hoop dat ik hier wel een reactie krijg

icon

Beste antwoord door pipodeclown 30 January 2021, 11:31

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Rekening staat inmiddels op betaald maar nog steeds geen diensten 😖😖😖

Reputatie 7

Wat punten en hoofdletters helpen om je topic een stuk beter leesbaar te maken, ik moest het nu drie keer lezen. Bij afsluiten van het abonnement ga je akkoord met betalen via automatische incasso, die je nooit kunt vergeten. De beste keuze als je zĂł afhankelijk bent van het abonnement.

Vandaag is de telefonische klantenservice geopend, je kunt ook de chatbot op de website vragen een medewerker te spreken of wachten tot na het weekend een Tele2 moderator aanwezig is op het forum.

Graag dit topic verwijderen, is inmiddels opgelost.

Reputatie 7
Badge +12

Topics worden niet verwijderd. Zakken vanzelf 'naar beneden'. Een moderator kan wel eventueel je gebruikersnaam veranderen als deze te herleiden is naar jou.