Skip to main content

Beste,

 

Helaas een factuur niet kunnen betalen, dus vorige week afgesloten. Nu heb ik deze week de rekening betaald via de link in de sms die ik kreeg van Tele2.

Nu 2 dagen later ben ik nog steeds niet aangesloten en zie ik dat het is overgemaakt naar rekening nummer NL59 BNPA 0227705521, kan dit kloppen?

Even over de ontvangen SMS, ik ontvang vaker smsjes vanuit jullie (bv als mijn internet op is) en over de betaling stond in diezelfde SMS, dus ga er vanuit dat het ook daadwerkelijk vanuit Tele2 verstuurd is. Op de website staat dat de factuur nog niet betaald is.

 

Vriendelijke groet,

Jimmy

SMSjes worden ook als SPAM/ Fyshing gestuurd. 

Op deze pagina van Tele2 staat het rekeningnummer.

 


Hi @Jimmy95,

Goed dat je aan de belt trekt en het navraagt! Aannames kunnen gevaarlijk zijn dus laten we even controleren of het klopt. 
Zou je een screenshot van die sms willen delen? LET OP: maak jouw persoonlijke gegevens anoniem!

En als je daarnaast je klantnummer in je profiel zet kan het team jouw gegevens er sneller bij pakken. We helpen je graag!

@eric Thanks voor je goede tip!