De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Hallo,Ik krijg ineens geen sms meer als mijn unlimited-bundel op is, ik moet dus op de gok mijn bundel checken en dan eventueel 1 GB bij boeken, wat dan wel lukt maar ook daarvan krijg ik geen bevestiging per sms.Als ik naar 1280 een foute sms stuur dan krijg ik wel de melding dat het gelukt is, en bij boosten met 1 GB krijg ik b.v. pas de volgende dag ineens een bevestiging.Ik ben nu dus blind als het over mijn bundel gaat.Telefoon is al opnieuw opgestart, sim in een andere telefoon, even op vliegtuigstand en weer gewoon, maar ik krijg geen sms dat het opraakt of dat ik bij gevuld hebt.
I didn't receive an invoice via email this month but Tele2 tried to take 33€ off of my bank account. My charge should be around 14€.I thought I was being a good customer by paying off my phone early, but instead it seems like I'm being charged again for something I already paid off. I requested a refund through my bank and I have received it. Now Tele2 has sent me a text to say I need to pay. I refuse to pay until I get an invoice for the correct amount or an explanation as to why I need to pay extra.Why have I been charged extra?
Ik heb mijn betalingsachterstand nu betaald wanneer ben ik weer aangesloten?
avond !Ik heb de samsung s21 ultra ge pre-orderd + cadeaus maar de levertijd kan pas op 02-05. Zijn die cadeaus dan nog steeds geldig ? En waarom duurt de levertijd zo lang , je pre-orderd in mijn ogen niet voor niets ?Mvg
Ik heb 5 uur geleden mijn betaling betaald via ideal. Nog steeds ben ik geblokkeerd en heb ik geen internet, terwijl ik een sms heb gekregen dat ik binnen 1 uur weer gebruik zou kunnen maken.
Staat binnen het uur weer aangesloten, maar uren later nog steeds geen internet en bellen.
Ik heb het forum afgestruind, maar heb voor mijn idee nog geen duidelijk antwoord. Ik heb een maandelijks opzegbaar abonnement en ben van plan mijn telefoonkrediet af te betalen. Is het dan mogelijk om een nieuwe telefoon erbij te nemen, of moet ik dan dit abonnement opzeggen en een nieuwe aanvragen met telefoon erbij? Als dit niet kan, dan jammer. Als het wel kan, hoe gaat het dan in zijn werk?
Hoi, Op 6 januari kreeg ik het bericht dat mijn betaling naar Tele2 niet goed is doorgekomen. Dit heb ik meteen rechtgezet. Na enkele dagen kreeg ik een herinnering, waarna ik met de klantenservice heb gesproken. Daar werd aangegeven dat er een fout in het systeem was en dat er niks aan de hand was en dat ik niet afgesloten zou worden. Toch ben ik ruim 1 uur geleden afgesloten van het netwerk. Kan iemand mij helpen?
Zie hieronder oude thread. Ik heb exact hetzelfde probleem. Graag heb ik dat dit probleem wordt opgelost. Dat er contact met mij wordt opgenomen vial mail of telefoon. Ik heb net geprobeerd te bellen. Er waren 35(!) wachtenden voor mij. Een mail adres is van jullie niet te vinden en aan de chatbot heb ik ook niet zoveel gehad. Ook heb ik de oplossing geprobeerd die hieronder wordt aangedragen maar dat heeft weinig effect gehad. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Ik heb mijn bankrekening bij Tele2 gewijzigd, omdat ik 1 bankrekening heb waar al m'n vaste lasten van worden betaald.Sinds deze wijziging is het Tele2 nog niet gelukt om het bedrag van deze rekening te incasseren.Navraag bij de bank leert me dat Tele2 nooit een incasso verzoek heeft gedaan om van deze rekening te mogen incasseren. Zonder deze toestemming gaat een incasso dan ook niet lukken.Tele2 zal toch echt een incasso
Iphone 12 blijkt na besteld en betaald te hebben niet leverbaar. Informatie mbt de levertijd blijkt niet te kloppen. Nadat ik betaald heb zelfde dag geannuleerd. Wacht inmiddel 21 dagen op terugbetaling van +/-900, euro. Wachttijd telefonisch 36 wachtenden voor u. Contactformulier website werkt niet. Goed bezig Tele2!
Hallo, Afgelopen zaterdag ontving ik een nieuwe SIMkaart (de oude werkte niet meer omdat ik zou worden overgezet naar een beter 4G netwerk, maar dat niet gelukt was). Nu heb ik de stappen op de website doorlopen, maar m’n telefoon geeft aan ‘Geen service’ ik kan dus geen sms ontvangen voor de activatie. Kan dit online gedaan worden?Alvast bedankt! Vriendelijke groet,Dominique
Jullie hebben mijn factuurbedrag 3 dagen geleden afgeschreven maar er staat dat ik niet heb betaald. Wat is er aan de hand?
Hoi, Ik heb vandaag AMP groep bij mij voor de deur gehad. Ze zeiden dat mijn bankrekeningnummer niet klopt. En dat ik 1 cent moest betalen. Maar ik heb al 1 cent betaald. En daarom krijg ik me simkaart niet! Kunnen jullie mij helpen? Mvg,Sjoerd Blokland
In de Tele2 app krijg ik in het overzicht te zien dat ik 0,25 euro extra kosten heb gemaakt. (het is niet veel, maar toch) zodra ik hierop tik, staat er vervolgens dat er geen extra kosten zijn. Mijn vragen 1) wat moet ik geloven en 2) wat zijn de extra kostenIk heb een unlimited abonnement en gebruik het alleen in Nederland voor data, hoe kunnen er extra kosten bovenop de abonnementskosten komen terwijl ik unlimited heb?!Het is de eerste dag dat ik het abonnement heb mocht deze info helpen.
Ik heb een onbeperkt internet abonnement en ik snap dat je na 5gb een bundelbooster van 1gb kan activeren. Dit zou onbeperkt mogelijk moeten zijn. Nu al een week lang nadat ik 2 keer een bundelbooster heb gebruikt word ik van het netwerk afgegooid zonder een mogelijkheid om te kunnen verbinden. Na 12 uur snachts kan ik weer van alles gebruik maken. Dus ik word beperkt tot 7gb per dag. Hoe zit dit en hoe kan dit?
Beste m/v, Ik heb een nieuwe simkaart ontvangen. Mijn oude simkaart is klaarblijkelijk al online afgekoppeld. Ik kan dus niet meer bellen (alleen WIFI werkt uiteraard). Om mijn nieuwe simkaart te activeren, moet mijn oude nog in staat zijn SMS te ontvangen of telefoneren naar de klantenservice.Dat is helaas beide onmogelijk. Zouden jullie mij hier aub mee kunnen helpen? Groet
Goedemiddag Me vriend heeft een nieuwe simkaart maar omdat de oude kapot is kan ik hem niet activeren omdat je een sms moet ontvangen maar die kan ik natuurlijk niet ontvangen. Hoe moet ik hem nu activeren? Groetjes sanne
Hi!Ik heb mijn abbonement zo'n anderhalve maand verlengd van sim only naar toestel maar ik zie dit nergens terug in mijn tele2. Ik heb al geprobeerd mijn gebruikersnaam en emailadres te veranderen maar er staat nog steeds dat ik kan verlengen.
.
Goedemorgen, nadat mijn neefje de pukcode van m’n vader heeft geblokkeerd hebben wij geprobeerd jullie te bellen. Helaas lukte dat niet. Vervolgens een inlog proberen aan te maken om achter de pukcode te komen, komen wij niet in mijn tele 2. Ben er uren mee bezig geweest om te achterhalen hoe ik kan inloggen. Elke keer weer diezelfde foutmelding. Kunnen jullie mij zsm de pukcode opsturen. Mijn vader is hierdoor onbereikbaar wat totaal niet goed uitkomt.
Na het overschakelen van het nieuwe netwerk kan ik nog maar 1x de "nog 1gb" sms versturen. Dit werkt 1x nadat ik een sms heb gekregen dat ik 80% heb verbruikt maar daarna werkt het niet meer en zit ik daarna op 100% verbruikt Via de app gaat het ook niet want ik heb dan geen internet om opnieuw aan te vragen. Maar zelfs met wifi krijg ik te horen dat er geen databundels beschikbaae zijn. Ik heb de nieuwe tele 2 app gedownload en de oude verwijderd. Dus al bij al kan ik maar 6 gb gebruiken per dag..
Ik kwam er pas geleden achter dat 5G al beschikbaar is, en heb het aangezet in mijn abonnement, en in mijn telefoon. Ook dekking gechecked, was prima, maar mijn telefoon ging niet over op 5G. Dekking op mijn locatie is prima, maar bij dekking per toestel staat mijn telefoon niet. Dit vind ik eigenaardig, want de Note 20 Ultra heeft wel degelijk 5G mogelijkheden en is inmiddels toch ook al een redelijk aantal maanden oud. De S20 staat er wel tussen, en op een paar hardware en software verschillen zijn de S20 en de Note 20 bijna dezelfde telefoon. Dus ligt het nu aan mijn toestel dat ik geen 5G krijg, of is er iets anders aan de hand?
Ik heb vandaag mijn nieuwe simkaart van Tele2 mogen ontvangen. En deze heb ik z.s.m. nodig om fatsoenlijk te kunnen studeren... Ik kan het nummer niet activeren bij MijnTele2 omdat "het nummer (nog) niet bekend is". HELP HELP HELP!!!Ik hoop met heel mijn hart dat morgen (zondag) iemand van Tele2 (of iemand anders die mij kan helpen) dit leest en dit voor mij zou kunnen regelen…Ik zal morgen nog eens proberen uiteraard. Mvg, Martijn
Ik heb het unlimited abonnement, met onbeperkt bellen nl+eu. Nu moet ik betalen omdat ik naar België heb gebeld. Dus begrijp ik dat ik gratis kan bellen vanuit België naar Nederland, maar van Nederland naar België moet ik betalen? Hoe krom is dat??
Hallo,Ik heb vanmiddag een iPhone 12 Pro Max 128GB besteld. Op de site zag ik staan dat de algemene regel is dat vóór 21:00 uur besteld, morgen in huis. Daarnaast is het gekozen toestel direct leverbaar.Natuurlijk is het vandaag zaterdag en snap ik dat de levering dan niet gelijk maandag zou kunnen plaatsvinden. Echter was de snelste mogelijkheid maandag 8 februari? klopt het dat er misschien iets fout is gegaan? Heb ik iets over het hoofd gezien? Ik heb alle geduld, maar ik was toch wel benieuwd. Met vriendelijke groet,
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.