Skip to main content
Antwoord

betaal achterstand betaald maar nog niet aangesloten

  • January 28, 2021
  • 2 reacties
  • 154 x bekeken

Ik heb mijn betalingsachterstand nu betaald wanneer ben ik weer aangesloten?

Beste antwoord door Cas van Tele2

Hoi @Ashebasultan.

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen om je aan te sluiten zodat je weer gebruik kan maken van jouw diensten.

Bedankt voor het invullen van jouw gegevens in jouw profiel. Daardoor heb ik meteen jouw gegevens erbij kunnen pakken en daar zie ik dat jouw blokkade eraf is. Als ik iets voor je kan doen geef dit dan aan dan kijk ik meteen met je mee! 

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • January 28, 2021

Als je via iDeal hebt betaald (en niet handmatig zelf hebt overgeboekt) dan word je als het goed is morgen aangesloten.


Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • February 1, 2021

Hoi @Ashebasultan.

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen om je aan te sluiten zodat je weer gebruik kan maken van jouw diensten.

Bedankt voor het invullen van jouw gegevens in jouw profiel. Daardoor heb ik meteen jouw gegevens erbij kunnen pakken en daar zie ik dat jouw blokkade eraf is. Als ik iets voor je kan doen geef dit dan aan dan kijk ik meteen met je mee!