Skip to main content
Antwoord

factuur op tijd betaald

  • January 28, 2021
  • 1 reactie
  • 71 x bekeken

Jullie hebben mijn factuurbedrag 3 dagen geleden afgeschreven maar er staat dat ik niet heb betaald. Wat is er aan de hand?

Beste antwoord door Cas van Tele2

Hallo @Dianthy b,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw betaling.

Er was tijdelijk een verkeerde weergave bij een aantal klanten! Dit is nu verholpen en het moet weer juist staan. Mocht dit niet zo zijn laat het dan weten dan kijk ik gelijk met je mee!

Ik ben er voor je!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • February 1, 2021

Hallo @Dianthy b,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw betaling.

Er was tijdelijk een verkeerde weergave bij een aantal klanten! Dit is nu verholpen en het moet weer juist staan. Mocht dit niet zo zijn laat het dan weten dan kijk ik gelijk met je mee!

Ik ben er voor je!