De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Ik heb mijn toestel al afbetaald een tijdje terug maar ik moet nog steeds toestel krediet betalen klopt dat ?
Beste,Ik wou mijn abonnement verlengen via Belsimpel (omdat we dit via het werk met korting kunnen regelen). Waarom word ik als vaste en al jarenlange klant van Tele2 benadeeld bij een verlenging van mijn abonnement? Als ik de Oneplus Nord i.c.m. een Tele2 abonnement verleng ben ik €20,- duurder uit dan als ik zou overstappen vanaf een andere provider of een nieuw nummer zou nemen. Waarom word ik hier als vaste klant benadeeld?
Mijn simkaart is geblokkeerd en ik zou hem nu graag weer deblokkeren maar als ik op de pagina klik van de site waar ik de Sim kan deblokkeren. Zegt de Tele2 site dat hij op slot zit.
De simkaart wordt niet herkend op een Moto G7 Power met Lineage 17. Met AOSiP hetzelfde probleem.Op de officiele crDroid 7 werkt de simkaart maar is door een grafische bug en beeindigde updates niet bruikbaar.Iemand met dit toestel met een custom rom werkend gekregen?
Goeie Dag, Als je kijkt bij Mobiel.nl en je wilt een abonnement afsluiten voor een Iphone 12Kan je voor 20 GB + 200 Bel minuten een abonnement afsluiten voor 46 Euro bij tele2. Doe je dit bij Tele2 zelf dan ben je al snel 53 euro kwijt.Waarom is de prijs dusdanig groot en verschild het enorm? Ik ben zelf nu aan het kijken als ik mijn abonnement ga verlengen met een nieuwe smartphone.
Heeft iemand voor mij het telefoonnummer van iemand hogerop dan de klantenservice?
@Cas van Tele2 of een andere moderator, zouden jullie mijn verlenging kunnen annuleren? Ik kon namelijk voor de verlenging van de 20gb 18gb in de EU verbruiken. Dit is blijkbaar verandert naar 16GB, dit is wel een downgrade van wat ik had. Helaas over het hoofd gezien. Wil wel het abonnement behouden voor nu.
Hoi allen, Ik kan niet naar Duitsland bellen +49 nummer. Waaraan kan dat liggen? Ik heb een unlimited abonnement dus als het goed is zou ik binnen de EU moeten kunnen bellen zonder problemen.Ik heb het eigenlijk vandaag nodig…. Ik hoop dat iemand mij kan helpen! MvgMartijn
Beste leden, Ik heb momenteel een Tele2 abonnement maar ga op zeer korte termijn een simonly uitkiezen ergens. Verbinding in Nederland was prima maar in het buitenland was ik zeer teleurgesteld over het onbreken van een 4G verbinding, waardoor oa Ingress spelen daar vrijwel onmogelijk was. In Belgie en Frankrijk had ik ook regelmatig last van spotify dat werd onderbroken tijdens het autorijden. Nu zit ik sinds 6 januari op een nieuw tele2 netwerk (t-mobile denk ik) en ik vroeg mij af of het daarmee wel mogelijk is om 4g te krijgen in het buitenland. Met name 4g in Belgie en Duitsland vind ik toch wel belangrijk. Helaas door Corona kan ik nu niet uitgebreid mijn verbinding in het buitenland gaan testen, maar in de (nabije) toekomst ben ik wel van plan om weer de grens over te gaan dus vandaar dat ik hier kom informeren. Alvast bedankt
hoi, mijn laatste factuur was te hoog en ik ontdekte dat het werd veroorzaakt door een wijziging in mijn contract, ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit heb gedaan. kunt u alstublieft controleren waarom dit is gebeurd?
Ik heb sinds September een factuur van 54 euro lopen voor een geannuleerd abonnement op mijn oude nummer (06-23825406). Deze werkt natuurlijk niet meer, en ik had een nieuw abonnement gekocht via mobiel.nl waardoor ik een nieuw account moest aanmaken.Is het mogelijk dat buiten dat de factuur word geannuleerd ik ook het geld terug kan krijgen van de afgelopen maanden?
Ik heb een tijd geleden mijn abo al verlengd met een SIM only. Ik krijg nu iedere keer (maandelijks) een herinnering via de e-mail dat ik kan verlengen met een SIM only of toestel. Maar dat heb ik al gedaan. Kan ik die herinneringen als niet verzonden beschouwen? Tele2 gemaild met mijn vraag maar krijg enkel een geautomatiseerde reactie retour. De vraag wordt niet beantwoord.
De vraag naar BTW op de factuur is al meerdere keren gesteld, echter nooit met de juiste argumentatie. Vandaar dit nieuwe topic. Volgens de belastingdienst is Tele2 verplicht om BTW op de factuur te zetten, tenzij er aan een particulier verkocht wordt. Tele2 geeft echter nergens aan dat het voor een eenmanszaak (ZZP) verboden is om een “particulier abonnement” af te sluiten. Ik heb alle voorwaarden door gelezen, en dit telefonisch gecheckt. Tele2 noemt het een “particulier abonnement” maar dit sluit zakelijke gebruikers niet uit om dit af te sluiten. Wanneer een particulier abonnement aan een eenmanszaak verkocht wordt, is Tele2 dus verplicht om BTW op de factuur te specificeren. Vrijwel alle andere aanbieders geven op verzoek wel een BTW specificatie. Door dit op verzoek te doen wordt de factuur niet onnodig ingewikkeld voor mensen die hem niet nodig hebben. Graag ontvang ik daarom alsnog een BTW specificatie van mijn facturen.
Als ik tegenwoordig mijn data opwaarderen (onbeperkt.) Dan valt het hele internet op mijn telefoon weg ,geen verbinding en niet een paar seconden maar minuten lang.Hebben er meer mensen last van ,kan je het zelf oplossen of is dit een systeemfout van tele2.
Hi!Vraag:Ik verhuis komende week naar buiten Europa voor minimaal 2 jaar. Op dit moment heb ik een Sim only abonnement bij tele2 en zou dit graag omzetten naar een prepaid kaart met nummerbehoud zodat ik een werkende mobiel heb met mijn oude nummer als ik in Nederland familie etc. opzoek.Mijn abonnement verloopt in juni en zag zojuist dat de enige beschikbare prepaid kaarten van tmobile zijn. Is het mogelijk om mijn tele 2 Sim only om te zetten naar een tmobile prepaid kaart met nummer behoud of mijn abonnement eerder beëindigen en een tmobile prepaid kaart te kopen met aanvraag nummerbehoud? Mvg Lot
Hello everyone,I have used the unlimited data subscription since July 2020. I bought the package of 24 months, so the contract will end in July 2022. However, i will have to leave the Netherlands in the summer 2021. Is it possible to terminate this 2-year contract after only 1 year of using it? What are the consequences if there are any? Thank you in advance.
Hopelijk leest tele2 hier ook zelf mee.Maar sinds 1 januari echt super slecht bereik, krijg 10 keer per dag de melding dat het netwerk niet beschikbaar is, en ik zit nog zo ver van België af dat er alleen maar andere Nederlandse providers beschikbaar zijn, die ik niet kan selecteren..
Ik heb de laatste 2 jaar een maandelijks opzegbaar abonnement gehad en heb dit recentelijk verlengt met een mobiel. Nou nam ik aan dat het nieuwe abonnement dus ook gelijk de volgende maand in zou gaan, op mijn contract staat ook ingangsdatum: direct. In mijntele2 staat echter dat mijn nieuwe abonnement pas ingaat in juni, opzich niet heel erg maar ik mis nu wel 5g voor zover ik weet. Mijn vraag is waarom werkt dit zo en is hier iets aan te doen?
Beste meneer/mevrouw, Ik heb vandaag mijn nieuwe simkaart ontvangen via amp, maar wil de simkaart in gebruik gaan nemen maar op de tele2 site zegen ze dat mijn account niet bestaat, terwijl ze mij wel factuur sturen op die email dus dat is wel grappig. Maar als ik dan nieuw wachtwoord wil aan vragen kan dan niet op een of andere manier en zegt dat ze ook in eens mijn nummer niet meer herkennen? Groetjes
Ben geen frequente gebruiker van de Tele2 app, maar inloggen op de oude versie lukte dus niet meer. Nieuwe geinstalleerd en opeens nog maar de informatie over slechts één van de twee mob.nr's die in de oude app aanwezig waren (van mijzelf en zoonlief). Nu alleen die van mijn zoon en probeer mijn eigen nummer toe te voegen. Dat is blijkbaar een nogal omslachtig proces als ik het forum moet geloven. Kunnen jullie daar bij Tele2 niet even iets heel klantgerichts aan doen? Gemak dient de mens...
Ik gebruik op het moment een Samsung Galaxy s10Mijn mobiel internet werkt niet in Australië. ik heb de APN al nagekeken, dit klopt allemaal.Mijn telefoon verbind automatisch met het Vodafone netwerk, dit lijkt volgens de app niet de juiste te zijn voor 3g of 4g internet. als ik vervolgens handmatig probeer te verbinden met een van de andere netwerken die in de app worden aangegeven krijg ik de foutmelding: Uw SIM-kaart staat verbinding met dit netwerk niet toe. Zijn er nog meer dingen die ik kan proberen?
Ik heb 4 februari een iphone 12 pro gold 128 gb besteld. Nu staat er bij levertijd 6 tot 8 weken. Ben ik er zeker van dat de telefoon binnen 8 weken geleverd word?
In januari heb ik mijn abonnement bij Vodafone verlengd (telefonisch met phonehouse) dit abonnement gaat in april pas in omdat dan mijn huidige abonnement verloopt. nu is er iets voorgevallen met Vodafone waardoor ik geen abonnement meer bij hun wil maar naar tele 2 wil. Klopt het dat ik het abonnement niet kan ontbinden ook al gaat deze pas in april in?
Beste,had twee openstaande rekeningen, de Ideal functie werkte niet omdat ‘Mijntele2’ aangaf dat mijn rekeningen waren betaald, maar de SMS die ik ontving liet weten dat ik de rekeningen ‘simpel’ via Ideal kan voldoen. Telefonisch contact gehad met een medewerker van Tele2 en die gaf inderdaad aan dat het systeem ‘achterliep’ en waarschijnlijk over 2/3 dagen de functie actief wordt. Omdat ik niet in de problemen wilde komen heb ik 1 rekening handmatig overgemaakt, betaalbewijs verstuurd naar het aangegeven e-mail adres. En medegedeeld dag Ideal niet werkte, daarop kreeg ik een respons dat ze de ‘datum van overmaken’ niet kunnen zien, en of ik het betaalbewijs wil insturen via de meegestuurde link. Vervolgens heb ik het betaalbewijs proberen te versturen.. wat denk je.. de link werkt niet?! Hierna logde ik in via de Mijn tele2 site, en zag dat mijn Ideal betaling nu wel mogelijk is voor de laatste rekening ( De andere betaling is dus al verwerkt, of niet). Rekening betaald, zie ik in mi
Hi,Ik heb ongeveer een half uur geleden een abbo + toestel besteld en betaald maar heb helemaal geen bevestigingsmail ontvangen. Is dit normaal?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.