Skip to main content

Lopend factuur van geannuleerde bestelling

  • February 18, 2021
  • 6 reacties
  • 98 x bekeken

Harger2001

Ik heb sinds September een factuur van 54 euro lopen voor een geannuleerd abonnement op mijn oude nummer (06-23825406). Deze werkt natuurlijk niet meer, en ik had een nieuw abonnement gekocht via mobiel.nl waardoor ik een nieuw account moest aanmaken.

Is het mogelijk dat buiten dat de factuur word geannuleerd ik ook het geld terug kan krijgen van de afgelopen maanden?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • February 18, 2021

Welke datum heb je het oude abonnement opgezegd? En wat was de einddatum voordat je opzegde, was er nog een contractverplichting? Kijk ook naar de periode die op de factuur in rekening is gebracht, want Tele2 factureert achteraf.


Harger2001
  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • February 19, 2021

@pipodeclown de bestelling zelf voor het abonnement was geannuleerd. Als het niet was geannuleerd zat er wel een contract aan denk ik. De facturen zijn allemaal van de afgelopen maanden sinds september.


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • February 19, 2021

Is het abonnement tijdig geannuleerd? Hoe heb je het geannuleerd en heb je hier een bevestiging van? En heb je het abonnement rechtstreeks bij Tele2 besteld of via een reseller?


Harger2001
  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • February 20, 2021

@pipodeclown is best lang geleden dus weet de details niet meer, maar volgensmij was het direct van Tele2 gekocht, en was de bestelling door Tele2 geannuleerd. Dit was ook terug te vinden op mijn account onder "bestellingen". Deze bestelling was dus in Mei gekocht en moest in September ingaan maar was geannuleerd 

 


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • February 20, 2021

Als je bestelling geen verlenging van een bestaand abonnement bij Tele2 betreft dan lijkt het inderdaad niet goed te gaan. Als het een verlenging van een bestaand Tele2 abonnement betreft dan loopt het abonnement wel gewoon door omdat het niet is opgezegd. Met het order nummer kan de klantenservice het voor je uitzoeken. Of je wacht op de Tele2 moderator hier, maar dat duurt wel langer dan de directe klantenservice.


Harger2001
  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • February 21, 2021

@pipodeclown is inderdaad geen verlenging van geannuleerd product, dus zal proberen het gefixt te krijgen. Ondertussen laat ik deze wel open zodat als er misschien een moderator is die dit ziet, het eventueel ook kan oplossen