beantwoord

Slecht bereik gemeente Weert

  • 16 February 2021
  • 5 reacties
  • 77 x bekeken

Hopelijk leest tele2 hier ook zelf mee.

Maar sinds 1 januari echt super slecht bereik, krijg 10 keer per dag de melding dat het netwerk niet beschikbaar is, en ik zit nog zo ver van België af dat er alleen maar andere Nederlandse providers beschikbaar zijn, die ik niet kan selecteren.. 

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 17 February 2021, 09:44

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Tele2 maakt gebruik van het T-Mobile netwerk. Als je handmatig zoekt naar netwerken, zie je dan T-Mobile en dan kun je die selecteren.  Er zijn aardig wat opstelpunten in Weert. Misschien is er een probleem met jouw telefoon?

 

Tele2 maakt gebruik van het T-Mobile netwerk. Als je handmatig zoekt naar netwerken, zie je dan T-Mobile en dan kun je die selecteren.  Er zijn aardig wat opstelpunten in Weert. Misschien is er een probleem met jouw telefoon?

 

Nope, ik kan niet eens t-mobile selecteren. Mijn vader en zus hebben hier ook last van, dus problemen met mobiel zijn uitgesloten. Het netwerk is gewoon ruk de laatste maanden. Weet wel dat KPN werkzaamheden heeft verricht aan de zendmasten. Sindsdien werkt het voor geen meter.

Reputatie 7

Zou je kunnen testen of het in andere plaatsen wel werkt? En anders kan er een dekkingsonderzoek gedaan worden.

Reputatie 6
Badge +2

Hey @jonklaessen,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw verbinding zodat je weer een goed bereik hebt.

Geen zorgen, dit gaan we oplossen! Via www.tele2.nl/mobiel/netwerk/dekking kan je checken of je je in dekkingsgebied bevindt en of er bij jou een storing gaande is. Ik heb jouw gegevens erbij gepakt en ik zie dat er in de buurt van weert een aantal problemen zijn. Ik heb een screenshot van de dekkingskaart hieronder geplaatst. We verwachten de problemen op te lossen binnen drie dagen! 

Als je over drie dagen nog steeds problemen ervaart geef dan een seintje. Ik ga dan voor je uitzoeken wat de status is van de werkzaamheden. De Community staat voor je klaar!

 

 

Hey @jonklaessen,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw verbinding zodat je weer een goed bereik hebt.

Geen zorgen, dit gaan we oplossen! Via www.tele2.nl/mobiel/netwerk/dekking kan je checken of je je in dekkingsgebied bevindt en of er bij jou een storing gaande is. Ik heb jouw gegevens erbij gepakt en ik zie dat er in de buurt van weert een aantal problemen zijn. Ik heb een screenshot van de dekkingskaart hieronder geplaatst. We verwachten de problemen op te lossen binnen drie dagen! 

Als je over drie dagen nog steeds problemen ervaart geef dan een seintje. Ik ga dan voor je uitzoeken wat de status is van de werkzaamheden. De Community staat voor je klaar!

 

 

Top, ik hou het in de gaten! 

Zal begin volgende week wel even een statusupdate geven.