De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Hoi, Ik heb in November 2020 mijn abbonement verlengt met een nieuw toestel bij tele2 en dit is opzich allemaal soepel velopen, alleen zag ik nu dat ik in December en in Januari dubbel betaal. Ik heb mailtjes ontvangen van bijde facturen maar als ik de link volg om de facturen te bekijken krijg ik alleen de factuur van (rond de) 17 euro te zien en er is er dus nog een die afgeschreven wordt van (rond de) 15 euro. Als ik de betaling bekijk zie ik dat een factuur op mijn klant nummer staat die over een komt met de betalingen die bij mijn oude abbonementhoorden en de nieuwe factuur staat op een nieuw klant nummer wat ik aan neem bij mijn nieuwe abbonement hoort. Lang verhaal kort ik betaal voor een abbonement wat niet in gebruik is en waar ik ook geen informatie over kan vinden omdat zoals ik al zij de link stuurt me naar mijn huidige account waat alleen de nieuwe facturen op staan.Hoe kan ik dit probleem oplossen?
Ik heb een paar dagen terug mijn abonnement verlengd met een nieuwe telefoon.Ik kreeg snel een mailtje met een bevestiging van de aanvraag. Hier stond ook in dat ik binnen enkele minuten een andere mail zou krijgen met meer informatie over onder andere de betaling en het bezorgen. Het is nu al enkele dagen later en ik heb nog steeds niks ontvangen.Is er iets verkeerd gegaan tijdens het verlengen?
Ik zou graag een abonnement willen afsluiten bij tele2. Nu vraag ik mij alleen af dat op het moment als ik nu een nieuw abonnement af sluit ik dan direct al op het netwerk van T-mobile kom of dat hier pas later op wordt overgegaan en ik dus eerst gebruik moet maken van het netwerk en bereik van Tele2? Ik woon in een klein dorpje en weet dat ik hier met T-mobile wel gewoon bereik heb, maar dat Tele2 soms moeilijk bereik kan vinden. Als ik bij het afsluiten van een nieuwe abonnement bij Tele2 dus gewoon op het netwerk van T-mobile kom dan is dit geen probleem.
Geachte heer mevrouwOp 11-2-2021 heb ik een S21 ultra 256gb besteld.Volgens AMP zou de bestellen op 17-02-2021 tussen 16:00 en 18:00 uur bezorgd moeten worden.Die dag zelf moest ik eeder stoppen met werken zodat ik aanwezig kan zijnen mijn pakket in ontvangst kan nemen.Op een gegeven moment moest ik heel erg nodig plassen, ik heb mijn 10 jarige zoontje vertelt dat een meneer met een pakketje voor papa gaat komen en als je hem hoort aanbellen zeg tegen hem "een momentje papa komt er aan!Precies op het moment dat ik in de wc was stond de AMP koerier voor de deur hij klopte EEN keer aan de deur en mijn zoontje riep tegen hem een momentje meneer Papa komt eraan! de koerier keerde terug naar zijn bestelbusje en gaf vol gas en reed weg!!!!Op dat moment was ik in de war en teleurgesteld en wist niet wat ik moet doen.Gelukkig had mijn vrouw me gekalmeerd en vervolgens heeft zij AMP klantenservice gebeld (het 0900 nummer 99 cent per gesprek) om de situatie uit te leggen terwijl ik naast haar
Zojuist mijn bestelling binnen gekregen. Telefoon heeft een aantal beschadigingen. Contact gehad met de klantenservice. Kan hem terug sturen, maar dan moet ik het hele abonnement annuleren? Klopt dat?
Wel kan ik versturen naar een Vodafone klant, maar ik krijg niks binnen. De mensen die mij een bericht sturen krijgen ook geen foutmelding en het lijkt net of hebben ze het bericht wel verstuurd.Heb dit met meerdere vodafone klanten getest.Alle andere providers die ik heb getest, zijn geen problemen, die komen netjes binnen.Enig idee?Heb al een nieuwe sim kaart aangevraagd, probleem blijft hetzelfde.
Hoi!ik heb op 18-02 de samsung s21 128GB grijs besteld. Op de site stond dat het vanaf 19 februari weer beschikbaar is.In de mail staat als volgt “Je ontvangt binnen 15 minuten een mail van onze koerier AMP Groep voor het maken van een bezorgafspraak. Is je toestel niet op voorraad, dan neemt Tele2 contact met je op binnen 1 werkdag. Als tekenbevoegde moet je zelf je bestelling in ontvangst nemen. ”Ik wist dat het nog niet op voorraad was, maar ik heb geen andere mail ontvangen binnen 1 werk dag. Ik heb mijn spam ook doorzocht, maar heb niks kunnen vinden. Klopt dit? Of krijg ik geen andere mailtje?Dank u voor uw tijd en moeite!
Deze week een Samsung S21 besteld en inmiddels vandaag ontvangen. Bestelling viel binnen actie-periode voor een paar Earbuds en een smarttag. Voor het registreren is een aankoopfactuur nodig, maar in het hele bestelproces van Tele2 is die nergens te bekennen. Ja, je krijgt een mail met daarin de specificaties van kosten, maar die volstaat niet bij Samsung. Vorige keer, bij andere actie, ook al zelfde issue gehad. Hoe moeilijk kan het zijn om een factuur (in PDF) naar de klant te versturen i.p.v. dat ik de verrekening in de maandelijkse afrekening zie.Daarom het verzoek aan Tele2 om mij een aankoopfactuur te doen toekomen zodat ik gebruik kan maken van de promotie-actie van Samsung.
Ik heb op 13 januari een rekening betaald op de rekening NL59BNPA0227705521 alleen is de betaling niet binnen gekomen waardoor ik nu afgesloten ben door een sms’je van jullie
Ik heb mijn nieuwe simkaart in mijn telefoon gedaan maar deze is niet geactiveerd. Het gaat om een nieuw abonnement. Hoe kan ik dit oplossen? Heb mijn telefoon ook al opnieuw opgestart. Bellen gaat niet want kan alleen noodoproepen doen.
Ik krijg geen sms als ik 80% van mijn bundel heb verbruikt en eerder wel. Hou kan dit
op 20 januari een telefoon besteld en na aanbetaling meteen weer geannuleerd aangezien het 14 dagen duurde voordat ik de telefoon geleverd kreeg. een mail met de annulering gekregen en de melding dat ze het aanbetaalde bedrag binnen 14 dagen terug storten. Na 14 dagen niks ontvangen te hebben gebeld daar gaven ze aan dat ze een terugstort formulier in zouden vullen en dat ik nogmaals 14 dagen moest wachten op mijn centen. na 4 weken toch maar weer eens gebeld en deze jongen man die eigenlijk alleen maar een pionnetje is die niks kan en mag beslissen wist mij heel leuk te vertellen dat de volgende stap volgens de procedure is een mailtje te sturen naar desbetreffende afdeling om met spoed terug te betalen en dat daar ook weer een paar dagen overeen gaat. ik ben echt klaar met dit bedrijf. Hoe moeilijk kan het zijn om een bedrag terug te storten? Tenzij tele2 in financiële problemen zit natuurlijk .
Ik heb 2 weken+1 dag geleden een bestelling geannuleerd (ook bevestigd gekregen), maar de betaling voor het toestel van EUR 236,0 nog niet terug. Vandaag daarover gebeld en als antwoord gekregen: ik ga het doorgeven aan de betreffende afdeling en binnen 2 weken pakken zij dat op. Uiteraard was mijn reactie dat ik het daar niet mee eens ben en niet nog eens 2 weken ga zitten wachten op mijn geld. Reactie: tja, dat is het systeem….@Tele2: dat kan toch niet waar zijn? Ik hoef toch niet nog een keer 2 weken te gaan wachten????? Kunnen jullie hier achteraan gaan? Wel eens gehoord van Customer Excellence en customer journey? Dit is een mooi voorbeeld van hoe het NIET moet…. graag jullie reactie.
Beste tele2, ik heb alles unlimited maar als ik na mijn 5gb een BundelBooster aanvraag kan dat niet meer na 1 keer aanvragen hoe kan dit?
Hallo, Ik heb op 27 januari bevestiging gekregen dat mijn 2 orders zijn geannuleerd. Ik heb op mijn account 2 telefoonnummers staan namelijk. Bij beide had ik een aanbetaling gedaan van €368,-. Samen dus €736,-. Helaas heb ik tot op heden nog steeds mijn geld niet retour. Ik vind het wel erg lang duren. Ik heb eergisteren gebeld met tele 2 en gaf ze aan dat het weer 14 dagen kan gaan duren. Maar ik wil niet nog 14 dagen op mijn geld wachten. Ook had ik op 28 januari een bestelling geplaatst en €560,- aanbetaald. Door jullie toedoen is deze niet goed in het systeem terecht gekomen. Deze order is inmiddels ook al een ruim een week geleden geannuleerd na tig keer bellen. Ik wacht dus eigenlijk in totaal nog op een bedrag van €1296,-. Dit vind ik niet echt normaal. Ik hoop snel mijn geld te ontvangen op mijn rekening. Ik hoor graag van je @Cas van Tele2
Heb mijn abonnement in december opgezegd, met een termijn van 1 maand verwacht ik toch dat ik geen facturen meer krijg voor februari. Toch krijg ik tot mijn grote verbazing een factuur voor februari. Er is verder ook geen bevestiging te vinden op de app dat ik het stop heb gezet, dat zorgt voor onduidelijkheid
Hi, joe kan het zo zijn dat gsmweb een Tele2 abonnement van de iPhone 12 Pro Max goedkoper aanbied?
Beste, Ik ben van plan om over te stappen van Tmobile naar Tele2. Nu heb ik mijn abbonement omgezet naar een prepaid, om eerder mijn overstap te kunnen regelen. Ik kan nu vanaf 19 maart een nieuw abbonement afsluiten. Ik wil dit graag bij Tele2 doen. Nu wilde ik de iPhone 12 pro bestellen, maar zie ik dat de levertijd 3 - 6 weken is. mijn vraag is: kan ik de bestelling al eerder plaatsen (met nummerbehoud) zodat ik rond 19 maart de iPhone al binnen heb, ipv dat ik eerst wacht tot mijn huidige abbonement afloopt en dan pas de bestelling plaats? ik ben van plan om een abbonement te nemen bij Tele2, en eenmalig een bedrag te betalen voor het toestel. groeten,
Via mobiel.nl wilde ik mijn abonnement verlengen van Tele2 ( waar ik al heel wat jaren bij zit). Het mag verlengd worden van 21-2-2021. Toch heb ik een mail ontvangen dat mijn verlenging is afgewezen. wat is hier de reden voor?
Ik ben aan het kijken naar verlenging met nieuwe smartphone.Alleen ik kom er niet uit. In EU krijgt de S21 de Exynos 2100.Na verschillende berichten te hebben gelezen.Blijkt de processor niet goed te presteren en wordt de telefoon aardig warm.Ik vindt het zelf ook raar dat ze bij de S21 de resolutie hebben verlaagd en dat ze een plastic achterkant hebben gegeven.De Iphone 12 gebruikt in alle toestellen de A14 Chip.Deze presteert heel goed en er zijn nog geen problemen ondervonden.De kwaliteit van de telefoon zelf ligt hoog en de material dat gebruikt wordt. Als je naar de prijs kijkt dan daalt de Iphone veel langzamer dan de Samsung S SeriesDaarbij heb je het gevoel dat je de waarde bij de iphone sneller eruit haalt.IOS gaat bij de toestellen “ook veel langer mee dan de Android updates " Twee Jaar “Ik ben zelf ook aan het kijken hoe sommige toestellen presteren in gaming.een tussendoortje is altijd fijn om te hebben.Hiervan kan ik geen makkelijke reviews vinden of benchmarks. Zijn er
Mijn Samsung A51 begon gisteravond uit het niets opnieuw op te starten. De telefoon bleef heel de tijd haken op het opstartscherm met logo, een zogenaamde bootloop. Ik kan helemaal niks meer met mijn telefoon. Ik probeerde in de beveiligde mode te komen en ik probeerde zelfs een reset maar het werkte beide niet. Ook heb ik mijn telefoon helemaal leeg laten gaan maar hierna kreeg hij weer precies hetzelfde probleem. Ik heb wel iets gelezen over een download mode, maar ik weet niet precies hoe ik hierin kom. Kan iemand mij helpen of heeft iemand een andere oplossing?
Sinds een dag heb ik een paars plekje zitten in mijn scherm van mijn iPhone 11. Deze is goed te zien als er iets donkers op mijn telefoon staat en is verder af en toe lichtelijk te zien. Hij zit op een plek die flink stoort.Na een korte Google search kan het iets zijn met te veel druk op het scherm. Nu is dat vreemd aangezien ik sinds dat het vlekje er is mijn telefoon niet heb laten vallen, ergens tussen heb laten komen of veel druk op het scherm gezet. Er zit ook een sterk extra beschermend hoesje om heen (van Mous) en een tempered glass screen protector op, hierdoor vind ik het extra vreemd.Is er een mogelijkheid dat dit opgelost kan worden via de standaard 24 maanden garantie die ik bij mijn toestel krijg? Alvast bedankt voor het antwoorden.
Ik ben vorige maand klant geworden bij Tele2. Hierbij heb ik een nummerbehoud aangevraagd die aankomende maandag (22-02) word overgezet. Nu heb ik nog steeds geen nieuwe simkaart en word er op maandag geen post bezorgd. De enige mail die ik heb gekregen van Tele2 is dat mijn simkaart 2 dagen na de bestelling bezorgd zou worden, wat nooit is gebeurd. Ik kan ook niet een account aanmaken op Mijn Tele2, er word gezegd dat mijn telefoon nummer niet bekend staat bij jullie. Dus ik kan ook niet zien of mijn Simkaart is verzonden of niet. Ik hoor graag snel van jullie, Groetjes, Raisa Ruitenbeek
Ik wil graag mijn abonnement vervroegd verlengen. Nu weet ik dat hier eenmalige kosten van €71,25 euro aan verbonden zijn. Worden deze kosten automatisch afgeschreven bij de volgende factuur of moeten de kosten bij het afsluiten van het nieuwe abonnement meteen voldaan worden?
Dag, is het mogelijk om mijn nummer te veranderen naar een buitenlands nummer met behoud van abonnemment. Ivm verhuizing naar het buitenland (EU).
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.