Skip to main content
Antwoord

geen simkaart ontvangen

  • February 20, 2021
  • 2 reacties
  • 408 x bekeken

Ik ben vorige maand klant geworden bij Tele2. Hierbij heb ik een nummerbehoud aangevraagd die aankomende maandag (22-02) word overgezet. Nu heb ik nog steeds geen nieuwe simkaart en word er op maandag geen post bezorgd. 

 

De enige mail die ik heb gekregen van Tele2 is dat mijn simkaart 2 dagen na de bestelling bezorgd zou worden, wat nooit is gebeurd. 

 

Ik kan ook niet een account aanmaken op Mijn Tele2, er word gezegd dat mijn telefoon nummer niet bekend staat bij jullie. Dus ik kan ook niet zien of mijn Simkaart is verzonden of niet. 

 

Ik hoor graag snel van jullie, 

 

Groetjes, 

Raisa Ruitenbeek 

Beste antwoord door eric

2 dagen is wel krap als je op maandag geporteerd wordt. Tegenwoordig kun je ook op zondag met de klantenservice chatten. Ga naar de webchat en type 'medewerker spreken'. 

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • Antwoord
  • February 20, 2021

2 dagen is wel krap als je op maandag geporteerd wordt. Tegenwoordig kun je ook op zondag met de klantenservice chatten. Ga naar de webchat en type 'medewerker spreken'. 


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • February 20, 2021

Die simkaart had je inderdaad al lang ontvangen moeten hebben, dus inderdaad zo snel mogelijk de klantenservice contacten.