Skip to main content

Ik ben vorige maand klant geworden bij Tele2. Hierbij heb ik een nummerbehoud aangevraagd die aankomende maandag (22-02) word overgezet. Nu heb ik nog steeds geen nieuwe simkaart en word er op maandag geen post bezorgd. 

 

De enige mail die ik heb gekregen van Tele2 is dat mijn simkaart 2 dagen na de bestelling bezorgd zou worden, wat nooit is gebeurd. 

 

Ik kan ook niet een account aanmaken op Mijn Tele2, er word gezegd dat mijn telefoon nummer niet bekend staat bij jullie. Dus ik kan ook niet zien of mijn Simkaart is verzonden of niet. 

 

Ik hoor graag snel van jullie, 

 

Groetjes, 

Raisa Ruitenbeek 

2 dagen is wel krap als je op maandag geporteerd wordt. Tegenwoordig kun je ook op zondag met de klantenservice chatten. Ga naar de webchat en type 'medewerker spreken'. 


Die simkaart had je inderdaad al lang ontvangen moeten hebben, dus inderdaad zo snel mogelijk de klantenservice contacten.