Skip to main content
Antwoord

betaling

  • February 22, 2021
  • 3 reacties
  • 378 x bekeken

Ik heb op 13 januari een rekening betaald op de rekening NL59BNPA0227705521 alleen is de betaling niet binnen gekomen waardoor ik nu afgesloten ben door een sms’je van jullie

Beste antwoord door eric

Check even met de telefonische klantenservice. Er schijnt een e-mailadres te bestaan waar je een betaalbewijs heen kunt sturen.

Advies, zorg ervoor dat facturen altijd via de afgesproken automatisch incasso kan verlopen. Dan gaan dit soort zaken niet mis.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • Antwoord
  • February 22, 2021

Check even met de telefonische klantenservice. Er schijnt een e-mailadres te bestaan waar je een betaalbewijs heen kunt sturen.

Advies, zorg ervoor dat facturen altijd via de afgesproken automatisch incasso kan verlopen. Dan gaan dit soort zaken niet mis.


  • Auteur
  • February 22, 2021

Is die nu nog bereikbaar ?


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • February 22, 2021

Nee, morgenochtend weer.