De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Als mensen mij bellen gaat direct voicemail aan. Ik heb dit niet zelf gedaan! Jammer dat Tele2 in het weekend niet bereikbaar is. Het moet gewoon veranderd worden. Ik snap niet waarom Tele2 dit doet of laat gebeuren.N. B. Ik weet dat mijn topic op de verkeerde plek staat, 'mobiel' werd niet geaccepteerd!! Ik ben eigenlijk niet verbaasd.Tele2 heeft laatst ookal mijn voicemailtekst verwijderd wat nu weer goed is
Zeer geëerde heer/mevrouw, Hierbij meldt ik een verstoring aan bij Tele2 waar ik binnen de 1e lijn niet door kom. Dit loopt al langer. Gaarne z.s.m. oppakken en het ticket doorzetten richting Commnications of technisch beheer 2e lijn. Bij Tele2 (T-Mobile) heb ik een 4G Sim Only 2020.2 Unlimited Data/Bel/SMS abonnement. Vanwege een obstructie in de prive sfeer, heb ik een klant behoefte belegd bij Tele2. Aanvraag nieuwe SIM (ICCID) met een nieuw nummer. Heel belangerijk dat zowel de nieuwe SIM als ook het nieuwe nummer een '’andere nieuw ICC'' nummer krijgt. Zoals we allemaal wel weten tegenwoordig worden er veel cookies en data in het cache gegeneerd en in het geheugen opgeslagen van een telefoon. Vanuit mijn achtergrond in de ICT/Telekom ontvangen wij met het beheer in Mobile Device Management (MDM) klachten van klanten dat als ze een nieuw nummer aanvragen dit gebeurt op basis van dezelfde SIM en ICC nummer (Integrated Circuit Card ID). Wat gebeurt er dan met bijvoorbeeld Whatsapp co
Ik zit nu bij Tmobile en mocht vanaf 20-5 verlengen. Nu heb ik via mobiel.nl een nieuw abonnement afgesloten bij Tele2. Nu heb ik dat gelijk op 20-5 gedaan alleen zit ik net terug te rekenen en kom ik uit op 122 dagen van te voren ipv 120 dagen van te voren.Kan ik nu problemen krijgen met dubbele kosten? of kan ik dit gewoon aangeven bij Tele2 omdat ze ook een onderdeel zijn van t-mobile
Ik heb perongeluk 2 keer dezelfde telefoon besteld de ene is betaald, de andere nog niet. Moet ik de 2e annuleren of hoef ik niks te doen om hem niet te krijgen en te moeten betalen?
Hallo,Ik wil mijn rekeningnummer wijzigen via de app maar krijg de melding dat ik eerst een emailadres moet opgeven. Dat heb ik al meerdere keren gedaan en bevestigd (krijg sms dat emailadres is gewijzigd) maar het vakje met huidige emailadres blijft leeg in het scherm emailadres wijzigen en blijf het antwoord krijgen dat ik een emailadres moet opgeven bij rekeningnummer wijzigen! Mvg Michel
Ik heb 3 accounts (gebruikers) in mijn Tele2 App. Een van de accounts is afgesloten. Daardoor kan ik niet meer inloggen met dat account. Maar het lijkt er op dat je alleen een account kunt verwijderen nadat je bent ingelogd. Is daar een oplossing voor?
Toen ik een account had aangemaakt bij tele2 is er iets verkeerd gegaan met het invullen van mijn geboorte datum. Nou de vraag hoe kan ik die laten verandere?
Dag,Ikmoet mijn nieuwe simkaart activeren maar ik ontvang de verificatie sms niet. Kunnen jullie me verder helpen? GroetSean
Ik heb 3 weken geleden mijn verlengde telefoon abonnement geannuleerd en terug gestuurd.een week later kreeg ik een mail dat de telefoon binnen was en 2 dagen later dat de abonnement was geannulleerd. Ik kon nogsteeds niet verlengen na 3 weken. Ik heb elkedag contact opgenomen en elke keer weer opnieuw moest ik mijn verhaal vertellen niemand wist iets te betekenen voor me sterker Nog Doen ze alsof ze iets hebben gedaan voor me maar dat is ook allrmaal een leugen! Iemand die iets doet zou het niet 3 weken lang laten duren! Aangepast door moderator: Dit is alles behalve ‘ klanten service’ ik wil mijn geld terug.
Ik vind het zo erg voor woorden,Ik kan na mijn annulering van 1 maand geleden nogsteeds niet verlengen!Er word mij elke week verteld dat de case bij de juiste team ligt wat niet waar is.Ik kan gewoon niet verder. Ik vind het afschuwelijk dat ik eerst achter mijn geld aan moest gaan die ik uiteindelijk wel heb ontvangen maar ik niet meer kan verlengen bij een andere provider lukt het ook niet omdat het waarschijnlijk nog ergens hangt in het systeem van Tele2.Ik ben al mijn moed verloren en ik bel niet meer naar de zogenaamde "klantenservice" want die bestaat niet bij Tele2.Ik word al een maand aan de lijntje gehouden.Ik zie dat talloze mensen in dit forum de zelfde klachten hebben, ik lees bij een die het sinds Februari heeft en het nogsteeds niet is opgelost.Ik begin me zeer zorgen te maken over de fouten die Tele2 maakt.Mijn huidige telefoon abonnement zou op 16-07-2021 moeten aflopen (wat ook eerst zo stond op de app, en ook daadwerkelijk zo moet zijn) is ineens verandert naar septe
Goedemorgen,Sinds ik overgestapt ben naar Tele2 heb ik veel problemen met bellen.Het probleem begon bij mijn voicemail. Ik wilde mijn voicemail berichten afluisteren, maar dit kan pas na het instellen van een wachtwoord. Terwijl ik dat probeerde verbrak constant de verbinding “Oproep mislukt". Om dit aan te geven wilde ik de klantenservice bellen, maar zowel bij het bellen naar het 020 nummer als 1200 werken de opties niet en krijg ik al snel de melding “Oproep mislukt”. Dit is niet alleen zo bij Tele2 nummers (klantenservice & voicemail), maar ook bij 0800 nummers, bijv. het nummer dat ik wilde bellen voor het maken van een afspraak voor mijn corona vaccinatie.Toestel waarmee ik probeer te bellen is een iPhone 11.Is er iemand die mij kan uitleggen wat het probleem is en hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt!
Ik heb vandaag een iphone 12 mini besteld, en betaald maar nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen. Als ik mijn bestelstatus controleer staat er wel dat de bestelling is binnengekomen. Ik vraag me af of m’n bestelling correct is afgehandeld en of ik nog een bevesitigingsmail binnen krijg? Mijn ordernummer is: 60476934
Dinsdag 4 mei heb ik een samsung galaxy s21 ontvangen, deze is op zondag 2 mei besteld via de tele2 website bij een verlenging van mijn abonnement. Toen ik het doosje openmaakte merkte ik dat er een 2de doorgesneden seal zat onder de nieuwere ongebroken seal. De seal heeft een duidelijke tekst: DO NOT ACCEPT IF SEAL IS BROKEN…. Zie fotosHet doosje is dus al een keer geopend, om wat voor reden dan ook… en daarna weer met een extra zegel gesloten.Dit is natuurlijk erg ongebruikelijk en het hele idee van zo'n seal is dat je er op kunt vertrouwen dat je een 100% goed en nieuw en orgineel product krijgt. Op het eerste gezicht ziet het toestel er wel goed uit. Ik heb hem nog niet in gebruik gehad, alleen de aanknop ingedrukt om te zien of hij zou opstarten, en of die niet was ingesteld. Ik kreeg het normale installatie start scherm te zien, en daarna heb ik de telefoon weer uitgedaan.Ik heb toen direct tele2 gebeld met de vraag hoe dit kan en of dit vaker voorkomt. Dit kwam hun vreemd voor
In September 2020 kwamen wij erachter dat er een Tele2 -abonnement was afgesloten zonder dat wij dit wisten. Het bankrekeningnummer was gebruikt van onze stichting. Tele2 had een automatische incasso toegekend zonder enige vorm van controle. Het is gebleken dat iedereen een abonnement kan afsluiten en een willekeurig bankrekeningnummer kan invullen die niet van hen is. De naam, het adres, de postcode en plaatsnaam mag 100% afwijken tov de eigenaar vd bankrekening. De naam die gebruikt werd voor het abonnement kwam niet overeen met de stichting die officieel 2 namen hiervoor heeft toegekend. De man in kwestie was een onbekende. Aangifte is gedaan bij de politie en direct gemeld bij TELE2. De medewerkster heeft mijn zaak doorgezet naar afdeling Fraude van Tele2. Het bedrag werd gestorneerd, ook een gedeelte ism de ABN en Tele2, fraude was geconstateerd. De automatische incasso hebben wij geblokkeerd sinds September 2020. Maanden gingen voorbij, nooit meer iets vernomen van Tele2 na de f
Hallo iedereen ik ben Angela. Ik probeer het zo kort mogelijk samen te vatten. Ik moest stond in de mail 'nu' m'n abonnement verlengen. Dus snel gekeken welke Galaxy ik wilde onder de 250€, dat werd de A32 5G ivm ik nu bijna 2 jaar heel blij met de Galaxy A70 ben.Ik heb momenteel een flinke hernia, dus toen de samsung A32 werd bezorgd had ik het op m'n nachtkastje gelegd en 3 dagen later uit de doos gehaald en m'n gegevens met smartswitch van A70 na A32 gekopieerd en m'n simkaart van de A79 in de A32 gedaan, heel raar dat je blijkbaar geen nieuwe simkaart met nummerbehoud krijgt bij een nieuwe phone. Alles ging echt top! Ffwat positiefs, naast de herniapijn bahbah..Alles werkte tot dag 7, vandaag.. De tochescreen reageerde niet meer, kon geen pincode of ontgrendelen of wanneer het alarm/ wekker afging niet uitdrukken dus ook niet de A32 uitschakelen of ressetten ivm dan moet je de ontgrendelcode intoetsen maar dat reageerde niet.. helemaal in paniek tele 2 gebeld, alles uitgelegd ..ge
Goedemiddag,Ik wil graag mijn abonnement verlengen, maar hij geeft steeds aan dat ik niet kan verlengen. Mijn abonnement loopt 11 juni af. kan het komen doordat ik eerder een verlenging had aangevraagd(maar toen had ik de verlenging geannuleerd en de telefoon teruggestuurd),dat het nu niet lukt?alvast bedankt.
Ik heb gisteren een telefoon met abonnement gekocht. Ik was toen ik hem bestelde 17. Vandaag ben ik 18 geworden maar kreeg een mail van dat ik het contract op nieuw moest ondertekenen en heb dat gedaan, maar geen mail verder gekregen. Is het dan goed ?
Hoi! Ik heb afgelopen zondag een splinternieuwe Samsung S21+ bij Tele2 besteld, samen met een abonnement. De telefoon was er maandag al dus dat was top! Nu heb ik met mijn veel te enthousiaste hoofd nummerbehoud aangevraagd, zonder erbij na te denken dat mijn abonnement bij HollandsNieuwe pas in augustus 2022 afloopt. Helaas gingen bij de telefoon die ik bij HollandsNieuwe had, allebei de microfoons onherstelbaar kapot. Daarnaast heeft HollandsNieuwe geen unlimited data abonnement waardoor ik wel moest overstappen. Als ik het goed begrijp gaat mijn abonnement bij Tele2 pas in als mijn abonnement bij HollandsNieuwe is afgelopen zodat ik mijn nummer kan behouden. Waar mijn vraag eigenlijk op neerkomt; Kan ik het nummerbehoud cancellen en het nummer gebruiken wat mee is geleverd met de sim-kaart?Ik kan nu namelijk niet inloggen op MijnTele2 om mijn sim te activeren, omdat mijn abonnement nog niet actief is. Alvast bedankt,Mick
Ik heb een vraagje, ik betaal namelijk een aantal dingen via premium sms. Alleen sinds vandaag kan ik niet meer smsen naar het nummer (4004), en ik zie geen blokkades etc kan wel naar andere nummers smsen. Weet iemand wat de redenvan dit is?
Ik wil graag me abonnement opzeggen
Hallo Tele2ivm de aankoop van een nieuwbouwwoning moeten de BKR registraties weg zijn.Zo gezegd zo gedaan, alles keurig betaald echter nu blijft er eentje op “lopend” staan terwijl alle abonnementen op “afbetaald” staan in MijnTele2.Ik kom dit topic helaas vaker tegen dus er zijn meer mensen die hier tegenaan lopen. Graag zou ik willen dat iemand in PB hier inhoudelijk op ingaat op dit samen zsm op te lossen.Via de telefonische klantenservice ben ik op zich goed geholpen echter had de registratie inmiddels nu al weg moeten zijn, dit is dus nog niet het geval. Graag zsm hulp inzake deze kwestie.Groeten,
Ik heb een Samsung S21 plus besteld maar ik krijg net een S21 (normaal) afgeleverd. Natuurlijk zonder te kijken het sealtje doorbroken... En nu?
Ik heb op dit moment een abonnement lopen met korting. Als ik wil verlengen kan ik alleen opties vinden waarbij het gene wat ik nu heb duurder is dan wat ik nu betaal. Kan je ook precies hetzelfde abonnement verlengen? Dus met de huidige korting?
Hoi,ik vraag me af of ik mag mijn mobiel nummer wijzigen door de eventueel gehackte gegevens, en als dat mag, is het kosteloos, hopelijk!?
Ik heb net mijn abonnement proberen te verlegen en dit kan ik tot morgen doen. Bij het verlengen met toestel heb ik iets te snel geklikt, waardoor ik niet alles goed heb kunnen lezen. Ik ben toen op de pagina gekomen waar ik kon betalen en heb toen op terug in de browser geklikt. Ineens stond er op het scherm "bedankt voor uw bestelling", zonder te hebben betaald. Ik heb mijn abonnement proberen in te zien en nu zag ik dat ik niet meer kon verlengen, omdat ik dit reeds al heb gedaan. Ik keek naar mijn huid abonnement en het lijkt alsof ik nu een sim-only heb terwijl dit niet de bedoeling was? Wat moet ik doen of kan ik doen, zodat ik mijn abonnement met toestel kan verlengen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.