De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Het is 06.45 uur van 1e dag nieuwe databundel van 2000mb. Maar als ik check of de nieuwe databundel al ingegaan is, staat de teller op 1199 mb. Waar is in 7 uur tijd de helft van mijn data gebleven? Ik sliep dus heb telefoon niet gebruikt??
Ik heb een nieuw abonnement afgesloten bij Tele2 en daardoor heb ik ook een nieuwe simkaart gekregen. Op het pasje waarbij ik de simkaart gekregen heb staat een nieuw nummer terwijl ik gekozen heb voor mijn nummer te behouden. Met mijn nummer dat ik wilde behouden heb ik nu geen 4g of belminuten.
Hello, I am currently in Italy and since I am here my Sim just won't be connecting. Internet, calls and messages are unavailable 99% of the time. It was working perfectly before. Can you please help? I saw it happened to other people and you unlocked their roaming somehow. Could you do the same for me?
Hallo ,Ik heb sinds 3 maanden mijn abonement ,en heb klachten over mijn ontvangst kwa internet , allesxal gedaan zoals ze zelf aangeven maar het is nog steeds bagger , heb ze al 3 keer gesproken en de laatste x zetten ze me door naar de Td , na 45/60 min wachten kom je uit bij T-Mobile en die zeggen je moet naar tele2 wat een lachertje zeg , ik wil iemand van tele2 die hij helpt ik wil van mijn abonement als wat een service zeg , hoe kan ik ervoor zorgen dat ze mij bellen want dit is echt bagger pfff
Hello dear Tele 2I have the bundle which is 10 G plus 200 call And I activated today , When I saw My Tele 2 , I saw , Tele 2 charged me 1.75 € for calling , why ? I want to know ، when I bought the bundle that I told you 200 minutes is free or not , or this is another story My phone number: 0613813131
Ik moet mijn simkaart via de klantenservice activeren. Helaas is dit niet mogelijk met een locked simkaart. Iemand een oplossing? Bedankt alvast.
Ik krijg al een behoorlijke tijd als ik een poging tot inloggen op mijnTele2 waag de melding "Accountmigratie is mislukt” ik zie hier als ik op die melding zoek een aantal topics over maar geen oplossing die ik zelf kan uitvoeren. Kunnen jullie mij helpen weer in te loggen?
Hallo, Ik zit hier op en camping in Zundert maar mijn 4G doet het slecht en heb ook de roaming aanstaan.Ben net boodschappen wezen doen en toen deed die het prima zonder problemen terug op de camping bij de caravan bijna tot geen verbinding meer vorigjaar geen problemen mee gehad En heb net 5G gekocht doet het nog niet
Ik zit sinds een maand bij tele2 met een 5G abbo, met een OPPO Reno Z4 5G. Mijn probleem is dat de 5G verbinding continu wegvalt. 4G pakt het niet over en ben ik dus offline.Ik heb al eerder contact gehad en toen moest ik roaming aanzetten en mn toeganspunt resetten, Het leek toen heel even goed te gaan maar helaas ben ik weer meer offline dan online.Ik word hier zwaar gefrustreert van. Voorheen zat ik bij ben met een 4G verbinding en die loopt toch ook over het tmobile netwerk? Daar had ik nooit problemen. HELP!
Ik ben nu al vanaf 27-7 bezig abbo te verlengen met telefoon. Maar elke keer loopt de aanvraag vast. De eerste keer werd alles geannuleerd na 3 dagen, en elke dag minimaal half uur aan de telefoon . Moest het maar opnieuw proberen, je raad het al liep weer vast op zelfde punt,na opnieuw meer dan 1 uur aan de telefoon, kwam de mededeling wacht maar even 5 werkdagen dan wordt hij misschien wel geannuleerd en kun je het weer opnieuw proberen.Ik dacht met een groot bedrijf te maken te hebben, maar begin er sterk aan te twijfelen. Ik denk dat ik het maar voor gezien houd bij tele 2 na al die jaren.
ik probeer een Abonnement aantevragen. alleen me abbonement wordt afwijzing gemeld zodra ik alles heb ingevuld had zonet ook iemand van tele2 aan de telefoon maar die disconnect ineens de call
Hi Sir/Mam,I am stuck in a very very big problem. I have got a huge bill of Tele-2 calling. But the situation was really out of my control. I won't say I feel like crying, but I have actually cried many times, due to stress as I have lost my job, and on same time my Ex-wife gave me extra bill from the divorce, and now this unintentional bill of calling is making me cry. :(I was calling out of Netherlands and my mobile already had issues and the phone fell down leading to increase in existing issue of mobile, due to which I couldn't disconnect the call and do other things, and I started getting panicking extremely at that time, and unable to think what to do :( Due to which the call went for too long, giving me almost 100 euros bill. I literally don’t have money for proper food, so I would be thankful to you for my whole life if you could waive off or at least give me some discount on this bill.P.S: I am new to Netherlands, living alone and don't know much Dutch(Using Google Translator)
Hallo! dus mijn telefoon (Oppo find X3 pro) is gevallen op de camera toen ik mijn hoesje er uit haalde en is best wel hard beschadigd dus nadat ik dat zag probeerde ik het schoon te maken omdat de kwaliteit echt slecht werd. Nu is de kwaliteit iets beter maar ja zijn er opties? Ik heb de telefoon bestelt op Tele2 en geen enkel telefoon reparatie winkel kan mijn telefoon repareren. ik heb de telefoon zelf op Tele 2 bestelt op 15 april.!!
Beste tele 2. Omdat ik ik odm in Turkije zit heb ik een Turkse simkaart. Maar morgen vlieg ik alweer naar NL en ik ben mijn tele 2 simkaart kwijt. Aanvragen via de app en site lukt me niet want elke keer als k wil inloggen krijg ik een melding met dat het niet lukt en dat er staat dat ik op dit moment niet kan inloggen met het account. Wat moet ik nu doen?
Ik heb een nieuwe abonnement besteld. Sim kaart was dinsdag binnen. Het werkt niet. Ik probeerde het online te activeren maar dat werkt ook niet. Klantservice gebeld zeggen ze dat gaat van zelf.Dat vind ik een beetje raar als de zijn kaart active is in de systeem waarom werkt hij niet. Ik heb mijn contract op 25 juli gekregen en al 4 dagen kan mijn abonnement niet gebruiken 🙈
Ik ben in Frankrijk en was door mijn data heen. Krijg van jullie bericht dat ik data kan kopen. Dat doe ik. En dan staat er in mijn datalimiet EU dat ik weer 10.000 mb heb maar vervolgens loopt die meter niet terug en lopen mijn extra kosten op. Heb een lange chat gehad met ene Chantal maar daar werden we niet wijzer van. Na aankoop ook duidelijk bericht gehad dat ik het direct kan gebruiken. Op mijn andere abonnement precies hetzelfde euvel. Ik heb van het voorstel, de aankoop en de chat allemaal screenshots gemaakt. Hier klopt niets van.Ik ga toch geen 20 euro besteden aan extra data die ik vervolgens niet kan gebruiken.
Hoi,Ik vertrek naar Zweden om daar voor 2 jaar te studeren. Nu vroeg ik mij af of ik al deze tijd mijn tele2 abonnement kan gebruiken? ik las namelijk dat je maar voor 4 maanden je abonnement in het buitenland kunt gebruiken. Moet ik hierna mijn tele2 abonnement stopzetten en een abonnement starten bij een Zweeds bedrijf?
Hallo,Mijn toestel is van 29 aug 2020. Ik had een 4g abonnement en die heb ik omgezet naar 5g, maar mijn telefoon blijft 4g pakken. Kan iemand mij uitleggen hoe ik 5g kan instellen op mijn samsung galaxy s10? Bedankt alvast
Vroeger had Tele2 een eigen netwerk in Kroatie. Niet best (2 tot soms 5 mb/sec) maar je kon in 10 minuten je krant downloaden.Nu kun je niet meer verbinden met Tele2 (staat nog wel in lijstje) en kom je alleen nog bij HT Hr met 0,2 mb/s.Zo kan ik mijn mail niet openen. Ook in centrum stad hooguit 1mb. Waardeloos!Ik heb maar een lokale sim gekocht met 15-20 mb/sec
Dear Tele2I have ordered one sim only But I wanted own number , I recieved a new sim cart with new number , why ? I dont want new number If you can change my provider (lebara) , I can accept you otherwise I dont want new sim cartPlease cancel all my orders Thanks
Hallo , Ik heb nu 3 maanden tele2 manman wat is het bereik slecht al van alles gedaan maar het word niet beter , wat te doen nu opzeggen kan dit ?
Heb afgelopen zondag een Sim Only besteld en behalve een bestellingsbevestiging niks meer vernomen. In de bestelstatus staat dat het toestel niet op voorraad is!! Heb dus geen toestel besteld en het lijkt me vreemd dat een SIM kaartje niet op voorraad is?
Hallo, ik stuur hier even een berichtje want ik kwam er vandaag via telefoon niet doorheen. Ik heb een probleem. Mijn abonnement loopt begin september af en eind mei had ik deze verlengd naar een sim-only die maandelijks opzegbaar zou zijn. Deze zou 4 september ingaan. Maar een paar dagen na de aanvraag had ik jullie gebeld om te zeggen dat ik er vanaf wilde zien omdat ik tegen het einde van mijn huidige abonnement misschien toch nog wil verlengen met een mobiel. Jullie zeiden dat het geen probleem was en dat het geregeld zou worden. Schijnbaar is dat dus niet gelukt, want ik wilde het zojuist verlengen via BelSimpel omdat zij de telefoon hebben die ik wil, en jullie hebben deze helaas niet meer, maar nu kreeg ik te horen dat het niet kon omdat ik mijn abonnement al heb verlengd. Dat had ik dus al een aantal maanden geannuleerd. Maar voor de zekerheid toch nog even in mijn app gekeken naar de gegevens van mijn huidige en "nieuwe" abonnement, en daar staat wel dat begin datum 4 septembe
Wanneer ik mijn bankrekening probeer te veranderen krijg ik de volgende error:
Op verzoek open ik een nieuw topic zoals gesuggereerd hier: Ik kan al een tijdje niet inloggen op mijn tele2.Via de app krijg ik een pagina niet gevonden error. En daarna een "Account migratie mislukt"Daarnaast vind ik het schokkend om te zien dat account login niet via https gaat maar via http (zie screenshot)
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.