beantwoord

Slechte mobiele internetverbinding

  • 2 August 2021
  • 3 reacties
  • 119 x bekeken

Hallo ,

Ik heb sinds 3 maanden mijn abonement ,en heb klachten over mijn ontvangst kwa internet , allesxal gedaan zoals ze zelf aangeven maar het is nog steeds bagger , heb ze al 3 keer gesproken en de laatste x zetten ze me door naar de Td , na 45/60 min wachten kom je uit bij T-Mobile en die zeggen je moet naar tele2 wat een lachertje zeg , ik wil iemand van tele2 die hij helpt ik wil van mijn abonement als wat een service zeg , hoe kan ik ervoor zorgen dat ze mij bellen want dit is echt bagger pfff

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 5 August 2021, 09:42

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Nahit, leuk om te horen dat je een abonnement bij ons hebt! Minder om te horen dat je geen goede verbinding hebt en dat je dit hebt moeten ervaren. Geen zorgen, hier bij de Community helpen we je graag.

We hebben diverse artikelen geschreven over het verbeteren van je internetverbinding. Volg deze stappen nauwkeurig en ik denk dat je een heel eind zal komen: 

Laat je het me weten als het hiermee is gelukt? Mocht je echt willen bellen, dan kan ik geen belafspraak voor je maken. Dit kan alleen via de klantenservice. Mochten bovenstaande tips niet voor je helpen, dan kun je ze bereiken op 020-7544444. :smile:

Hallo Marciano,

 

Ik heb alles al geprobeerd , zoals  je op fb ook heb aangegeven en ook screen shots gemaakt met voorbeelden .zie mijn reactie op Fb 

Groetjes Nahit

Reputatie 7
Badge +12

Hey Nahit, hebben mijn collega’s op Facebook dit inmiddels voor je kunnen oplossen? Ik hoor het graag hoe (en of) het is opgelost. :smile: