De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Iemand een idee waarom de iphone 13 goedkoper is dan de iphone 12?
Beste, Mijn telefoon is helaas in de grachten gevallen, waaronder ook de simkaart.Ik wil graag een nieuwe simkaart met hetzelfde nummer, maar ik kan deze nergens normaal en fatsoenlijk aanvragen. Ik heb geen tele2 account waar het nummer aan gekoppeld is en kan worden.. en je hebt een SMS-controle nodig om dit te kunnen en mogen regelen, wat lastig gaat zonder telefoon. Tevens bellen naar de klanten service kan niet, vanwege geen telefoon. Hoe kom ik nu aan een simkaart met hetzelfde nummer? hoe wordt de oude simkaart geblokkeerd? Help me out PLEASE. Veel liefs, Merel
Wil mijn tele2 mobiel app installeren maar mijn @mail adres is gewijzigd.Ik denk n.l. dat mijn account @ adres bij tele2 niet meer werkend is opdat dit zonnet adres is vervallen.
My SIM card is inactive, I recently got a new SIM card with number porting. I got a message saying the number porting is done done today at 8:30, and my old service provider is now no longer active. So I don’t have service for either right now. How do I activate my Tele2?
Mijn telefoon is gestolen en nu kan ik ook geen nieuwe simkaart aanvragen omdat ik geen SMS kan ontvangen om in MijnTele2 in te loggen.Ik heb ook geen andere telefoon die ik kan lenen om de klantenservice te bellen. Hoe kan ik nu toch een nieuwe simkaart ontvangen ?
Ik heb mijn abonnement met telefoon bij jullie geannuleerd. Echter zou ik binnen 14 dagen de toestel kosten die ik al betaald heb terug gestort krijgen.Dit is helaas nog altijd niet gebeurd.Hoe kunnen we dit oplossen.
Mijn simkaart is geblokkeerd, ik kan door de tweestaps verificatie niet in mijn tele2 app. Ik kan helaas niet wachten tot morgen tot de klantenservice weer open is. Is er een oplossing?
Beste team Tele2, Dit bericht schrijf ik namens mijn vriendin. Wij samen zijn bezig met een hypotheekverstrekking waarbij de adviseur ons heeft gemeld dat de A2 codering die ik heb aangepast dient te worden voor het verstrekken van een hypotheek. In 2018 ben ik helaas opgelicht via een vriend door een telefoonabbonoment op mijn naam af te sluiten met contactnummer: WS-0000300721. Graag zouden wij i.v.m. de bezichtiging die wij al gepland op d.d. 04 september om hier naar te kijken. Alvast bedankt.
Ik heb reeds een nieuw contract afgesloten met nummerbehoud. Maar kan mijn nummer niet koppelen aan mijn nieuwe account want het is nog gekoppeld aan een andere account. (Echter ken ik de gegevens van de andere account niet).zou iemand mij kunnen helpen met het ontkoppelen en het koppelen aan mijn nieuw account.alvast bedankt,
Goedenavond! ik zou graag mijn heraansluiting willen regelen. Al mijn onbetaalde facturen zijn betaald, echter heb ik hier nog geen bericht van ontvangen.wel heb ik een medewerker via de chat gesproken en die vertelde mij dat heraansluiting na betaling mogelijk was. ik hoor het graag!
Het lukt niet om mijn simkaart te activeren omdat ik via sms moet verifiëren maar mijn oude simkaart kapot is. Kan iemand me hiermee helpen?
Simkaart activeren lukt niet omdat ik geen sms ontvangen..
Ik heb net mijn abonnement verlengd waar 5G in zou zitten maar 5G is niet meer actief. Op de site kan ik dit ook niet kiezen, maar bij de opties kan dit wel weer voor € 2,00 per maand.Kan ik het beste de verlenging maar annuleren?
Ik heb iets langer dan een maand geleden mijn telefoonabonnement vernieuwd. Deze stond eerst op een van de ouders hun naam, sindsdien ben ik achttien en heb ik op m’n eigen naam een nieuw abonnement aangemaakt, met nummerbehoud. 3 dagen geleden kreeg ik een sms’je dat mijn nummerbehoud geactiveerd zou worden. Dat merkte ik snel genoeg, aangezien mijn service ineens compleet gestopt was. Ik heb toen mijn nieuwe simkaart in mijn telefoon gedaan en nog steeds, geen service.Nou is de enige contact optie voor Tele2 bellen. Ik heb geen service, dus word ik dan geforceerd een prepaid te kopen?
Hi, Ik ben mijn puk code kwijt. Door de tweestapsverificatie kan ik niet inloggen bij mijn tele2. Ook kan ik jullie momenteel niet bellen omdat ik zonder telefoon zit! Kan ik een nieuwe puk code ontvangen?
Ik ben op het moment in Maleisië en ik kan al een aantal weken niet bellen/gebeld worden. Wanneer iemand mij heeft gebeld krijg ik achteraf wel een sms van 1233 dat ik een voicemailbericht heb, maar ik krijg zelf nergens een pop up van het telefoontje. Aan het begin van mijn reis kon ik wel gewoon bellen met mijn eigen simkaart en nu sinds een aantal weken dus opeens niet meer.
Ik ben sinds gistermiddag in frankrijk. Gedurende de dag heb ik nauwelijks gebruik gemaakt van mijn data, alleen voor checken van buienradar en wat informatie googlen. Toen ik s'avonds in de hotelkamer aankwam ging ik videos kijken op reddit/twitch voor ong. 1.5 uur. Nu ben ik door mijn maandlimiet van 27GB heen en zie ik dat ik 60 euro extra kosten heb (~2 euro per GB). Hoe kan ik ineens 57GB hebben gebruikt in het streamen van videos voor 1.5 uur? Normaal zou dat ong. 1.5 GB zijn.
Beste Forumleden, Voorheen kon ik voor onze dochter als gebruikersnaam haar TELE2 06-nummer gebruiken omdat ze toen nog geen e-mailadres had.Nu krijg ik deze melding te zien: Hoe kan ik een (nieuw) e-mailadres toevoegen?Ik kan dus niet meer inloggen en zelf niets hiervoor meer aanpassen!
Beste,Zou iemand mij kunnen helpen door me mijn PUK code te mailen?Mijn SIM kaart is geblokkeerd en ik kan niet op Mijn tele2 inloggen door de tweestapsverificatie.Veel dank alvast!
Hi, ik heb een Oppo pro 6.Zojuist heb ik een pukcode ontvangen om na de update van mijn telefoon weer in mijn telefoon te kunnen, maar deze pukcode kan ik nergens meer invoeren.Als ik mijn telefoon opnieuw opstart, vraagt het alleen voor een telefoon wachtwoord, dan ben ik in mijn telefoon, maar zonder mobiele data dus ik kan geen smsjes ontvangen, of bellen.Via instellingen - beveiliging - simlock - simpin wijzigen zou ik dus de sim code kunnen aanpassen. Deze optie is te vinden, maar ik kan het simpelweg niet aanklikken…Niks werkt, ook niet opnieuw opstarten, simkaart eruit en in doen of resetten van alle data etc.Wat kan ik doen? Ik kan ook niet inloggen hierdoor in tele2 vanwege de tweede verificatie die ik via sms ontvang. Ik kan dus geen smsjes ontvangen...
Hoi! Ik ben mijn puk code kwijt. Door de tweestapsverificatie kan ik niet inloggen bij mijn tele2. Ook kan ik jullie momenteel niet bellen omdat ik zonder telefoon zit! Kan ik een nieuwe puk code ontvangen?
Hallo, ik heb 29 juli een bestelling geplaatst ter waarde van €282 alleen bleek de betaling niet doorgekomen te zijn en is die door een medewerker 1 augustus geannuleerd. Daarna vroeg ik aan een medewerker hoelang het zou duren tot dat ik mijn geld terug kreeg waarop ik antwoord kreeg dat het een week zou duren alleen heb ik het nogmaals gevraagd en is het nu opeens 2 weken. Ik ben ook bang dat ik mijn geld niet terug krijg sindsdien er niet werd gevraagd voor een betaalbewijs of elders en mij werd verteld dat het automatisch wordt terugbetaald.
Hi,I bought a sim only subscription through mobiel 22.08. It says I will receive a sim at the same day. Then PostNL changed date of order to 23.08. 23.08 in the morning Tele2 initiated porting of a number and my current sim has been disabled. PostNL changed the status to ‘delivered’ in the evening of 23.08, but I haven’t received a sim. So now I don’t have a mobile connection and temporary (I hope) lost my number.It is not a first time when Tele2 ports number before customer receives a new simcard. Moreover, looks like my simcard has been lost and I don’t know what to do further (I will try to call postNl but it unlikely be useful).Is this any offline store where I can reissue my new (not delivered) sim and finally get it? I don’t even know which id I can provide here to further investigation as I have only number of order from mobiel 3867361 .
Ik ben op vakantie in het buitenland en mijn voicemail is geblokkeerd na 1x mijn code invullen.Kunnen jullie dit resetten?
Sinds gisteren heb ik een nieuw abonnement (met nummerbehoud) op mijn eigen naam. Ik wil graag mijn abonnement toevoegen aan mijn tele 2 app. Wanneer ik mijn nummer toevoeg krijg ik de volgende melding: ‘Het is niet mogelijk dit abonnement te koppelen omdat het al gekoppeld is aan een andere gebruiker’. Bij mijn moeder is mijn nummer uit haar app verdwenen dus ze kan mijn nummer niet ontkoppelen. Wat kan ik nog proberen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.