Geen service na nummerbehoud

  • 29 August 2023
  • 1 reactie
  • 39 x bekeken

Ik heb iets langer dan een maand geleden mijn telefoonabonnement vernieuwd. Deze stond eerst op een van de ouders hun naam, sindsdien ben ik achttien en heb ik op m’n eigen naam een nieuw abonnement aangemaakt, met nummerbehoud. 3 dagen geleden kreeg ik een sms’je dat mijn nummerbehoud geactiveerd zou worden. Dat merkte ik snel genoeg, aangezien mijn service ineens compleet gestopt was. Ik heb toen mijn nieuwe simkaart in mijn telefoon gedaan en nog steeds, geen service.

Nou is de enige contact optie voor Tele2 bellen. Ik heb geen service, dus word ik dan geforceerd een prepaid te kopen? 

Marciano van Tele2 8 maanden geleden

Hey Dennis, allereerst van harte welkom op de Community - en goed dat je je abonnement nu op je eigen naam hebt gezet! Nu moet je natuurlijk gewoon verbinding hebben met je nieuwe simkaart. Je hoeft absoluut geen prepaid te kopen hoor (prepaid hebben wij ook al een tijd niet meer)! 

Ik heb direct met je meegekeken en volgens het systeem is je (nieuwe) simkaart wel geactiveerd. Wil je voor mij eens controleren welk ICC-nummer er op je simkaart staat? Deze bestaat uit 19 cijfers, dus type deze nauwkeurig over. Wat krijg je precies te zien als je je pincode hebt ingetoetst? En kun je proberen  handmatig verbinding te maken met ons netwerk?

Laat het me maar weten. Hiermee kunnen we enkele scenarios uitsluiten!

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hey Dennis, allereerst van harte welkom op de Community - en goed dat je je abonnement nu op je eigen naam hebt gezet! Nu moet je natuurlijk gewoon verbinding hebben met je nieuwe simkaart. Je hoeft absoluut geen prepaid te kopen hoor (prepaid hebben wij ook al een tijd niet meer)! 

Ik heb direct met je meegekeken en volgens het systeem is je (nieuwe) simkaart wel geactiveerd. Wil je voor mij eens controleren welk ICC-nummer er op je simkaart staat? Deze bestaat uit 19 cijfers, dus type deze nauwkeurig over. Wat krijg je precies te zien als je je pincode hebt ingetoetst? En kun je proberen  handmatig verbinding te maken met ons netwerk?

Laat het me maar weten. Hiermee kunnen we enkele scenarios uitsluiten!

Reageer