beantwoord

Nummer koppelen aan nieuw account

  • 29 August 2023
  • 2 reacties
  • 72 x bekeken

Ik heb reeds een nieuw contract afgesloten met nummerbehoud. Maar kan mijn nummer niet koppelen aan mijn nieuwe account want het is nog gekoppeld aan een andere account. (Echter ken ik de gegevens van de andere account niet).

zou iemand mij kunnen helpen met het ontkoppelen en het koppelen aan mijn nieuw account.

alvast bedankt,

icon

Beste antwoord door jamilesajas 30 August 2023, 10:18

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Jamil, welkom op de Community! Tof om te lezen dat je bij ons blijft met je nieuwe abonnement. Nu wil je natuurlijk gebruik maken van MijnTele2 - altijd handig! Er stond inderdaad nog een oud account aan je 06-nummer gekoppeld. Ik heb deze direct voor je verwijderd. Je kunt via deze pagina zo direct (over ongeveer een half uurtje) een nieuw MijnTele2-account aanmaken. Laat je het me weten of het is gelukt? Mocht je nog hulp nodig hebben, dan sta ik voor je klaar! 💪🏻

Hey Jamil, welkom op de Community! Tof om te lezen dat je bij ons blijft met je nieuwe abonnement. Nu wil je natuurlijk gebruik maken van MijnTele2 - altijd handig! Er stond inderdaad nog een oud account aan je 06-nummer gekoppeld. Ik heb deze direct voor je verwijderd. Je kunt via deze pagina zo direct (over ongeveer een half uurtje) een nieuw MijnTele2-account aanmaken. Laat je het me weten of het is gelukt? Mocht je nog hulp nodig hebben, dan sta ik voor je klaar! 💪🏻

 

Hoi Marciano,

Heel hartelijk dank! Het is gelukt. 

Reageer