beantwoord

Account MjinTele2 wijzigen

  • 16 April 2023
  • 5 reacties
  • 159 x bekeken

Reputatie 1

Wil mijn tele2 mobiel app installeren maar mijn @mail adres is gewijzigd.

Ik denk n.l. dat mijn account @ adres bij tele2 niet meer werkend is opdat dit zonnet adres is vervallen.

 

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 17 April 2023, 09:32

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi Paul, ik snap volkomen dat je weer toegang wil tot je MijnTele2-account en ik help je daar direct bij. Ik heb je zojuist ook een privébericht gestuurd met 4 controlevragen. We doen op deze manier een strenge ID-check, omdat je oude emailadres niet meer actief is. Ik zie je bericht en de antwoorden graag tegemoet. Daarna ga ik direct aan de slag om je oude account te verwijderen, zodat je een nieuwe kunt aanmaken! 😊

Reputatie 1

Beste Marciano,

Heb ook chat gehad met Eefje van tele2 opdat ik met mijn @ adres niet in kon loggen op de app van tele2 mobiel. Zij heeft het zojuist uitgezocht en mijn @ mail stond nog op [verborgen door moderator]

Zij heeft dat account verwijderd en mijn bestaande en werkend mailadres als account ingevoerd.

Nu de Tele2 app ( voor mobiel inzicht ) opnieuw op [verborgen door moderator] geïnstalleerd en w.w aangemaakt maar krijg nog steeds geen beveiliggingscode binnen op de app te installeren, die zou dus verzonden zijn naar @ mail adres.

En nee hij komt niet binnen in spam of onbekend. 

Blijft toch lastig. 

Reputatie 1

Het werkt nog steeds niet en heb hem maar verwijderd ben er klaar mee met Tele2.

Overweeg een overstap te maken naar KPN.

Bedankt voor de moeite. 

Reputatie 7
Badge +12

Hi Paul, ik had je gister via een privébericht meer informatie gestuurd. Heb je toevallig al tijd gehad om ernaar te kijken? Ik hoor graag van je waar het misgaat bij het aanmaken van een MijnTele2-account. Ik moet even duidelijk krijgen wat je precies ziet en dan komt het helemaal goed!

Reputatie 1

Ik krijg nog steeds geen enkele @ binnen van tele2

Reageer