Voorheen kon ik voor onze dochter als gebruikersnaam haar TELE2 06-nummer gebruiken omdat ze toen nog geen e-mailadres had.
Nu krijg ik deze melding te zien:
Hoe kan ik een (nieuw) e-mailadres toevoegen? Ik kan dus niet meer inloggen en zelf niets hiervoor meer aanpassen!
Marciano van Tele23 maanden geleden
Hi Vincentio, allereerst van harte welkom op de Community! Super leuk om te zien dat jij en je dochter allebei onderdeel zijn van onze Tele2-familie. Zou je mij een privébericht willen sturen met het 06-nummer van je dochter en de bijhorende gegevens:
Postcode + huisnummer
Geboortedatum
Laatste 4 cijfers van het IBAN
Dan duik ik er direct voor je in en dan kan je binnen no time weer inloggen!
Hi Vincentio, allereerst van harte welkom op de Community! Super leuk om te zien dat jij en je dochter allebei onderdeel zijn van onze Tele2-familie. Zou je mij een privébericht willen sturen met het 06-nummer van je dochter en de bijhorende gegevens:
Postcode + huisnummer
Geboortedatum
Laatste 4 cijfers van het IBAN
Dan duik ik er direct voor je in en dan kan je binnen no time weer inloggen! 😊
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.