Pukcode kwijt en kan niet inloggen op MijnTele2

  • 25 August 2023
  • 5 reacties
  • 62 x bekeken

Hi, Ik ben mijn puk code kwijt. Door de tweestapsverificatie kan ik niet inloggen bij mijn tele2. Ook kan ik jullie momenteel niet bellen omdat ik zonder telefoon zit! Kan ik een nieuwe puk code ontvangen?

HajarK 8 maanden geleden

Hi @LouisaN 

Ik zie dat jij je profiel ook hebt aangevuld met je gegevens en dus heb ik je pukcode verstuurd naar het e-mailadres dat bij ons bekend is. Hopelijk kom je zo verder!

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Reputatie 2
Badge

Hi @LouisaN 

Ik zie dat je titel en vraagstelling exact hetzelfde is als in dit topic. Gaat het toevallig om dezelfde persoon?

Hi Hajark,

Nee, ik heb het even snel gekopieerd.

Ik kan geen sms ontvangen meer, omdat mijn sim geloof ik is geblokkeerd. Dus ik kan ook geen belletjes plegen etc.

Ik wilde inloggen om een pukcode op tele2 op te zoeken, want mijn telefoon heeft een update gedaan snachts, waardoor ik opnieuw een code moest invoeren alleen dat lukte niet en toen is er gevraagd naar een pukcode, maar door de tweede verificatie kan ik niet inloggen, want ik ontvang die sms niet.

Reputatie 2
Badge

Hi @LouisaN 

Ik zie dat jij je profiel ook hebt aangevuld met je gegevens en dus heb ik je pukcode verstuurd naar het e-mailadres dat bij ons bekend is. Hopelijk kom je zo verder!

Reputatie 7
Badge +12

Hi @LouisaN , heb je de pukcode ontvangen? 😊

Reageer