De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Hoi allemaal! Vraagje. sinds zaterdag is mijn camera raar gaan doen. Wanneer ik deze opstart (ook op andere apps) geeft hij zwart beeld en doet hij verder niks. Het maakt niet uit of hij op de normale camera staat of op video of op panorama of op front-camera. Over 8 dagen ga ik op vakantie en zou ik graag mijn camera willen gebruiken. nu heb ik mijn telefoon al volledig gereset, maar dit heeft niet geholpen. Weet iemand wat ik hiermee moet doen??
Ik wou mijn voicemail beluisteren. Na 8x de juiste pin ingevoerd te hebben blockeerde mijn mailbox.
Ik ben al 2 dagen in New York en ik heb geen telefonisch bereik. Provider is niet zicjtbaar en kan niet bellen of mobiel internet. Dit heb ik allemaal geprobeerd Toestelhulp doorlopen - wijzigingen worden niet opgeslagen Opnieuw opstarten (tig keer Sim instellen op buitenland Roaming aan 4g 3g 2g geprobeerd APN opnieuw instellen - wordt niet opgeslagen Mms en provider opnieuw instellen nav een sms van Tele2, 'installatie mislukt' Netwerk zoeken - vond niks Ik begin t zat te worden. Iemand een idee?
Hi, Ik probeerde een nieuw account te activeren, Maar ik krijg altijd deze tekst: SORRY Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog een keer. En ik weet niet wat ik eraan moet doen.
Beste Tele2 Anderhalfjaar geleden had ik een telefoon met abonnement gekocht en afgesloten bij jullie. Laatst is er een hardwarefout ontstaan en ik wilde de garantie die u levert gebruiken, maar ik ben helaas de hardcopy van het aankoopbewijs kwijtgeraakt. Is er een mogelijkheid dat het aankoopbewijs nog een keer wordt verstuurd (bv via mail) waardoor ik toch garantie kan krijgen? Ik zou graag een reactie tegemoet zien komen. Met vriendelijke groet, Willem Koopal
Goedendag, Ik kan niet inloggen op MijnTele2. Wanneer ik dit probeer, krijg ik elke keer de foutmelding: "SORRY, er is iets mis gegaan. Probeer het later nog een keer." Ik krijg deze foutmelding wanneer ik mijn registratiecode wil opvragen, of probeer een wachtwoord op te vragen.
met mijn nieuwe huawei p30 pro staat er de heletijd dat de id adress niet kan ophalen
hallo mensen ik weet niet wat er aan de hand is maar ik kom niet meer op de app van mijn mobiel heb hem al 2 keer opnieuw er opgezet maar niks helpt . terwijl als ik naar de site van tele2 gaat er wel in kan komen ik draai met andriod 9 met beveiliging mei op mijn samsung s10
Ook mij is door Redeem geld toegezegd via sms, ook ik wacht daar nog steeds op terwijl de termijn al even verstreken is. SVP reactie. Mag via privébericht. Groet, Bianca
I just activated my new simcard and tried to register and login to MIJNTELE2. However it always came back with this message: "Something went wrong. Try again later." -- translated from Dutch. Could Tele2 team please help to register my account? Thanks
Ik ben mijn telefoon denk ik op mijn werk vergeten maar ik kan hem ook verloren zijn. daarom wil ik bepaalde functies tijdelijk blokkeren (bellen buitenlandse- en betaalnummers) totdat ik morgen op mijn werk kan kijken of mijn telefoon daar ligt. Mijn Tele2 is echter uit de lucht, de klantenservice is dicht en online wordt ik alleen naar de klantenservice verwezen. Wat nu?
Hoi ik mis ineens Google zoeken hoe krijg ik het terug. En hoe kan ik de melding verwijderden als ik App sluit "Uw telefoon werkt optimaal"
2 weken geleden een galaxy s6 64 gb opgestuurd via tele 2 naar redeem. 4 dagen later een smsje ontvangen dat het geld gestort zou worden maar nog steeds niks ontvangen. Op de site van tele 2 is te lezen dat ze de beste provider zijn in 2019. Ik mag er van uit gaan dat er dus ook snel contact word opgenomen met mij om dit probleem op te lossen. Ik hoor graag.
Het lukt maar niet om een account aan te maken op Tele2, krijg telkens een error met: sorry er is iets misgegaan..... Nu heeft mijn man op hetzelfde e-mail adres ook een account, maar dat e-mail adres hebben we nu gewijzigd, maar nog lukt het niet om een account aan te maken, ik weet niet wat er misgaat?
Zodra ik me eigeste hotspot aan zet voor PS4 op te late lopen.. Geeft die de NAT typ 3 op het beeldscherm. Mensenn ... enige ideetjes hoe dit terug geschakeld word naar 2?..,,,,,,, Galaxy prime Samzung ..😎
Hoii, ik heb vanaf vandaag een nieuw abonnement en ik wilde me aanmelden voor mijntele2 maar als ik mijn email invul krijg ik “sorry probeer het een andere keer” Wat moet ik doen?? De activatie link die ik heb gekregen werkt ook niet
Dear all, My subscription started last week. Today my simcard is activated. And I want to register to MyTele2 but the link for registriation has expired. And now every time I try to recieve a new activation link it says "something went wrong". I have tried many times and every combinations. Please I need a help. Thanks in advance. (And I read the forum about this topic. Quite few people have this issue. They say that may be my e-mail is not registered in the database of MyTele2. But I am not sure though.) Kind regards AM
Hallo allemaal, Ik heb een heel leuke uitdaging voor jullie ( denk ik) Sinds enige tijd heb ik een cubaanse vriend. Om telefoon kosten te besparen bellen we elkaar een paar keer per dag gewoon 1 x de telefoon laten rinkelen en weer ophangen, dit gewoon om te laten weten dat we aan elkaar denken, soort van virtueel kusje of zoiets hahaha De afgelopen week echter krijgt hij als ik dit doe een heel vreemd telefoonnummer te zien, ook vaak verschillende, dus alsof hij gebeld word door een wildvreemde, mijn telefoonnummer en naam komt niet meer in beeld. Hier een screenshot, mijn naam , claudia, is als hij naar mij belt, de rare nummers zijn als ik naar hem bel. Iemand enig idee hoe dit komt en ontstaat en belangrijker, hoe dit te stoppen??
Ik heb de facturen nodig en kan deze niet meer in mijn Tele2 vinden.
Ik heb 2 weken geleden mijn samsung s8 plus opgestuurd naar dynafix/redeem en ik kreeg de dag erna al bevestiging dat alles goed was en ik binnen 4 dagen uitbetaald zou worden. Tot op heden nog niet gebeurd. Ik heb meerdere mailtjes gestuurd maar geen reactie... Ik lees in heel veel topics dat mensen hetzelfde probleem hebben ik zie alleen nergens een concrete oplossing.. Iemand die mij wel kan helpen? Graag!!!!
Ik heb sinds gisteren geen wifi op mijn telefoon. Wel op mn laptop etc. Iedereen in mijn huis heeft gewoon prima wifi. Er staat een wifi teken met een uitroepteken. En er staat ook internet misschien niet beschikbaar. Ik heb gister nog een software update gedaan en daarna was er ook niks veranderd. Kan iemand mij aub helpen ik heb al meer data moeten kopen door dit!
Sinds eind 2018 krijg ik, na het inloggen, geen letters te zien. Het maakt het onmogelijk om te navigeren op jullie website. Meerdere browsers geprobeert (chrome, firefox edge) En tevens meerdere apparaten. Ik heb ook een aantal keer jullie klantenservice hierover gesproken. Maar geen antwoord. Ze hebben een aantal keer een case nummer aangevraagd naar de technische dienst. Maar weer geen antwoord. Hoe komt het dat een klein probleem als dit, niet opgelost word? Het maakt tevens het betalen erg lastig.
Goedemiddag, Ik heb sinds 2 maanden de Galaxy S9+, maar ik heb de nieuwe Android Pie nog niet, ik heb nog steeds Android 8, zie de screenshot. Over 2 maanden gaat mijn abonnement bij Tele2 in, ik zit nu nog bij Hollandsnieuwe. Krijg ik dan pas de update of kan ik die op een andere manier krijgen?
Diverse van mijn apps melden dat er geen verbinding is of de connectie verloren. Dit probleem ontstond al vrij snel na de aankoop. Ook lijkt dit los te staan van WiFi of mobiel netwerk omdat het bij allebei voorkomt.
Hallo . Ik ben eergisteren overgestapt van T-Mobile naar tele2 . Nu krijg ik mobiele data niet werkend! Ik heb ervoor gekozen om mijn oude telefoon te houden en sim only te nemen . Bij T-Mobile ging het gewoon automatisch , maar Tele2 niet . Toestelhulp staat mijn telefoon er niet tussen . Het is een doogee mix 2
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.